Kyselyä yhteispeleistä

Kyselyä yhteispeleistä

Pelikaista.fi on moninpeleihin ja peliaiheiseen sisältöön keskittyvä peliyhteisö.

Palvelumme sisältävät peliseuraa ja yhteispelejä, keskustelua, pelaamista, sekä peliaiheisen sisällön luomista yhdessä jäsenten kanssa. Tervetuloa!

Liity nyt!
Perustaja
Ylläpitäjä
Sisällöntuottaja
Tukeva jäsen
Discord valvoja
Liittynyt
7/5/16
Viestit
1 568
Noniin. Kuten otsikko yllä antaa ymmärtää, tahtoisin tietää mitä muita pelejä Pelikaistalaiset pelaavat päivittäin porukalla kuin Rainbow Six Siegeä tai World of Tanksia? (psst. myös wot -pelaajat saavat vastata)

Meikäläisellä kun on jälleen kerran erittäin hieno visio ja tahtoisin tällä kertaa sen jopa toteuttaakin.
Sillä saattaisi saada myös helpommin pelikavereita niille jotka tähän asti ovat joutuneet pelailemaan yksin tai vain parin kaverinsa kanssa, jos ja kun he ovat paikalla.

Asiaa edistääksemme joudun valitettavasti loukkaamaan pienten suomalaisten sielujenne yksityisyyttä ja utelemaan teiltä sellaisia pyhiä asioita kuten, mitä pelaat, milloin pelaat ja kuinka monen kaverin kanssa pelaat ja mitä muuta todella tahtoisit pelata. Vastasessasi häpeilemättömään kysymys tulvaani, ole tarkkana tunneista ja päivistä. Sillä tämä on se tärkeä tieto, joka saattaa yhdistää meidät pelaajat samalle kanavalle, samaan aikaan ja vieläpä samana päivänä!

Vastaukset voitte jättää rohkeasti kaikkien näkyville ihan vain tähän viestiketjuun.
Tietoja ei käytetä muuhun kuin häikäilettömään mainostukseen pelikaista.fi sivustolla FAQ-osiolla, sekä yleisenä runkku materiaalina.

Kiitos, anteeksi ja näkemiin. Nähdään hyvien pelien parissa!
 
Kunnioitettu
TS-valvoja
Liittynyt
7/5/16
Viestit
340
Ensimmäisenä mene Rasteri nukkumaan viel hetkeksi :D Ja sitten itel ei ole mitn toiveita peleista pelaan mitä sattuu ja aikas paljon solona kaikkea. Mutta tokihan sitä voi pelata porukalla melkeen mitä vaan.

EDIT: Peliaika iltasin paras. Ja veikkaan että jonkin asteinen strategia peli voisi toimia itsellä hyvin samoin kun tiimi painotteiset FPS pelit ( Ei BF 1 )
 
Viimeksi muokattu:
Perustaja
Ylläpitäjä
Sisällöntuottaja
Tukeva jäsen
Discord valvoja
Liittynyt
7/5/16
Viestit
1 568
Noudatan neuvoasi, mutta tämä on sarjassamme juuri niitä ei toivottuja "turhia" viestejä tähän ketjuun. Kellonajat, pelit ja viikonpäivät olis oikeasti hyvä tietää. "Pelataan mitä sattuu ja silloin kuin jaksetaan" - ei välttämättä toimi mainoslauseena. Toisaalta onhan toi Vapaata keskustelua tuolla kategoriassa nyt aika hämmentävä, nyt kun mietin jälkeenpäin. Olin laiska enkä nyt tainnut laittaa viestiketjua oikeaan kategoriaan. No, hommia moderaattoreille!:)
 
Kunnioitettu
TS-valvoja
Liittynyt
7/5/16
Viestit
340
Tuo BF1 näyttääkin jo niin prkl epämielyttävälle. Ite tykkäsin BF3 ja BF4 todella paljon. Mutta kai tuossa se aika johon se liittyy hevoset jne jne.
 
Dinolandian ylläpitäjä
Liittynyt
7/10/16
Viestit
54
Voi melkein sanoa että päivittäin tulee pelattua. Useimmiten kaistalaisten kanssa. Lonkkavakiolla 18-23 aikavälillä aika usein linjoilla joko ARK:n tai Wotin parissa. Tessusta näkee kumpaa tahkoaa :D Viikonloppuna jos ei ole muuta ohjelmaa niin saattaa kone aueta 10 aikaan ja mennä kiinni 04 :p
 
Perustaja
Ylläpitäjä
Sisällöntuottaja
Tukeva jäsen
Discord valvoja
Liittynyt
7/5/16
Viestit
1 568
Meikäläistä taas voi tämän hetkisessä elämäntilanteessa pyytää pelailemaan arkisin 07:00 - 22:00 ja viikonloppuisin pysyn hereillä luultavasti pitempäänkin. Useimmiten mut löytää yleiseltä AFK-kanavalta tai GTAV, Battlefield 1 ja Rainbow Six: Siege pelikanavilta. Lisäksi idlailen myös Pelikaistan Discordissa. Siegen rankedia en juurikaan pelaile vajaalla tiimillä ja Wildlandsia varten tarttis taas porukkaa. :)
 
Jokapaikanpuuhöylä
Moderaattori
Sisällöntuottaja
Liittynyt
9/5/16
Viestit
77
Pahoittelut jo etukäteen Rasterille "shitpostaamisesta", mutta oma vastaukseni kysymykseen on samaa tasoa kuin kaikki aiemmatkin.
Pitkälti kuitenkin joka päivä käynnistän koneen jossain 8-12 aikoihin, jonka jälkeen pitkälti pelaan tai istun muuten vain koneella ja afkaan Discordissa yöhön, joten mikäli peliseura hakusessa esim. R6S, HotS tai johonkin muuhun videopeliin jonka omistan, niin siellä vain huutelemaan.
 
Sanavalmis
Ydinjäsen
Liittynyt
9/5/16
Viestit
75
Rasteri varmaa jo arvaakin mun vastauksen, Overwatchia aina kun vaa pystyy/jaksaa melkee, oli porukkaa pelaamas sitä ennen mut nykyää yksin harrastelen sitä.
 
Perustaja
Ylläpitäjä
Sisällöntuottaja
Tukeva jäsen
Discord valvoja
Liittynyt
7/5/16
Viestit
1 568
Saisitko @WissyMeisteri jonkun porukan pelailemaan Overwatchia vaikkapa viikottain tai päivittäin tiettynä kellon aikana, jos lainaisin siihen vähän työkaluja, esimerkiksi event ilmoituksia steamissa, foorumilla tai muualla.

Saman kysymyksen voisin esittää myös Pubg:n pelaajille, löytyykö joukostanne myös ei-jonneja jotka saisivat jotain hyödyllistä aikaan? (eli järjestettyä päivittäisia/viikottaisia pelejä tiettyyn kellonaikaan yleisillä (tai jäsenien) tessukanavilla. ;)

Pahoittelut jo etukäteen Rasterille "shitpostaamisesta", mutta oma vastaukseni kysymykseen on samaa tasoa kuin kaikki aiemmatkin.
Pitkälti kuitenkin joka päivä käynnistän koneen jossain 8-12 aikoihin, jonka jälkeen pitkälti pelaan tai istun muuten vain koneella ja afkaan Discordissa yöhön, joten mikäli peliseura hakusessa esim. R6S, HotS tai johonkin muuhun videopeliin jonka omistan, niin siellä vain huutelemaan.

R6S pelejä pyritään yhä pelailemaan joka päivä ainakin siitä kello 19:00 lähtien, joten suosittelen istumaan myös tessun afki kanavalla ja pitää silmällä liikennettä Rainbow Six Siegen kanavilla.
 
Viimeksi muokattu:
Perehtynyt
Liittynyt
20/1/17
Viestit
20
Voisinpa itsekin tulla tänne laittamaan vastausta : D
Olen enemmän morppaaja, pelaan siis enimmikseen MMORPG pelejä, suosikkeina Guild Wars 2, Skyforge, Tera ja Digimon Masters Online (kyllä, digimonit! ). Odotan intoa takaisin Black Desert Onlineen, Elder Scrolls Onlineen ja Dragon's Prophetiin.
Pelaan myös paljon (tai kausittain) Ark: Survival Evolvedia (Pelikaistan servulla tietenkin <3 ) ja The Isleä.

Morpit menee yleensä yhden kaverin kanssa, Ark vähän vaihtelevasti yhdestä... kolmeen tai neljään? ja Isle yksin tai kahdestaan jonkun kaverin kanssa.

Ja yleisin aika milloin pelaan on vähän.. randomia. Nukun pitkään ja saatan touhuta kaikennäköistä ennen pelaamista. Yleisesti alan kunnolla pelata joskus klo 16 tai 17, mutta joskus pelaan sitä ennenkin, kunhan olen hereillä : D
Ja jos ei ole menoja, niin sitten pelaan niin myöhään kun jaksamista on. Ja mitään ihmeellistä tässä elämässä ei ole, että kaikkia menojakin tulee satunnaisesti, randomisti, etten niistäkään osaa sanoa.
Näin tiivistettynä: Joka päivä klo 12-04. Tai 13-02 tai joskus en nuku ollenkaan, jos on hyvä peli ja seuraa : D
 
Sosiaalinen
Liittynyt
2/2/17
Viestit
74
Heipähei, ei oo tullu paljoa täällä foorumeilla seikkailtua kuin WoTissa silloin tällöin.

Itse pelailen lähes joka päivä aamusta/iltaan/pikkutunneille tankkienmetsästystä riippuen miten kerkee oravanpyörästä irtoamaan. Useimmiten ehkä 22:00 jälkeen.


WoTissa lähinnä pelaillaan plattaa 3 pelaajalla tai sitten stronkkaa 7-10 pelaajalla iltasin.
 
Perustaja
Ylläpitäjä
Sisällöntuottaja
Tukeva jäsen
Discord valvoja
Liittynyt
7/5/16
Viestit
1 568
Meikäläistä taas voi tämän hetkisessä elämäntilanteessa pyytää pelailemaan arkisin 07:00 - 22:00 ja viikonloppuisin pysyn hereillä luultavasti pitempäänkin. Useimmiten mut löytää yleiseltä AFK-kanavalta tai GTAV, Battlefield 1 ja Rainbow Six: Siege pelikanavilta. Lisäksi idlailen myös Pelikaistan Discordissa. Siegen rankedia en juurikaan pelaile vajaalla tiimillä ja Wildlandsia varten tarttis taas porukkaa. :)

Elämäntilanteessa ollut viime aikoina muutoksia tähän edelliseen viestiin verraten niin paljon, että pakko muuttaa vastausta ainakin nyt kellonaikojen osalta.

Arkisin tulee pelailtua klo 14:00- 21:00, ellei Netflix tai muut projektit vie voittoa vapaa-ajastani. Perjantaisin voin päästä pelaamaan jo heti aamusta, jos satun olemaan hereillä. Sama pätee myös lauantain ja sunnuntain kohdalla. (Sunnuntaisin pyrin menemään maaten viimeistään 23:00).
 
Perehtynyt
Liittynyt
21/8/16
Viestit
17
Itse oon tässä koittanu ettiä suomalaista R6 peliseuraa, ja toki on sitä täältä löytynyt mutta nyt se porukka ei ole enään niin aktiivinen kyseisen pelin ohella.
 
Perustaja
Ylläpitäjä
Sisällöntuottaja
Tukeva jäsen
Discord valvoja
Liittynyt
7/5/16
Viestit
1 568
Mistä ihmeestä sä oot sitä peliseuraa oikeen yrittänyt ettiä, miltein joka iltahan tuolla tessun R6S jäsenkanavilla porukka pelaamassa.
 
Perehtynyt
Liittynyt
21/8/16
Viestit
17
Kyseinen porukka joka siellä pelaa on aina täynnä kun sieltä oon kysellyt.
Ja ilmeisesti pelaavat platina/diamond rankeilla joka on mulle aika kova muutenkin kun oon kulta tason pelaaja.
 
Perustaja
Ylläpitäjä
Sisällöntuottaja
Tukeva jäsen
Discord valvoja
Liittynyt
7/5/16
Viestit
1 568
Kyseinen porukka joka siellä pelaa on aina täynnä kun sieltä oon kysellyt.
Ja ilmeisesti pelaavat platina/diamond rankeilla joka on mulle aika kova muutenkin kun oon kulta tason pelaaja.

Oletkos siinä Pelikaistan Uplay chat ryhmässä, tai steam? Sieltä voi huudella kanssa pelaajia... Lisäksi discordin kautta, lisäämällä itsellesi ensin R6S -roolin. Heittää vaikka sen rankin viestiin yms jne.
 
Kiinnostunut
Liittynyt
18/8/19
Viestit
13
Itse pelaan myös lähestulkoon aina kun siihen on mahdollisuus.
tällä hetkellä pelaan enimmäkseen Counter-Strike: Global Offensive.a (CS:GO)
peliajat toki hieman vaihtelee mutta arkisin (poislukien tiistai sekä torstai) klo 17´00-22´00 ja viikonlopun alkaessa haitari kasvaa todella paljon, sanotaan Pe: klo 17´00-00´00 (usein pitkälle lauantain puolelle jopa aina klo 04´00 asti)
ja La sama juttu, klo 11´00-00´00 (ja myös pitkälle sunnuntain puolelle.)

Kuulun toki myös WoT- klaaniin Ra-Ta, mutta rehellisesti sanottuna oma aktiivisuus siihen peliin on haalentunut lähes olemattomiin kiitos Wargamingin ihanien "kehitys"-ideoiden.

Pelaan tällä hetkellä siis pääsääntöisesti CS:GO.ta

En tiedä oliko tästä postauksesta mitään hyötyä vai oliko tämäkin vain jaarittelupostaus "sitä tätä ja silloin tällöin."
 
Ylös