Ark Survival Evolved - Dinolandia serveri kadoksissa

Ark Survival Evolved - Dinolandia serveri kadoksissa

Pelikaista.fi on moninpeleihin ja peliaiheiseen sisältöön keskittyvä peliyhteisö.

Palvelumme sisältävät peliseuraa ja yhteispelejä, keskustelua, pelaamista, sekä peliaiheisen sisällön luomista yhdessä jäsenten kanssa. Tervetuloa!

Liity nyt!
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Sivustaseuraaja
Liittynyt
22/2/17
Viestit
2
Ihan uusi täällä joten pahoittelen jos kysyn väärässä paikassa :)

En ole koko päivänä päässyt PVE Dinolandia serverille, se ei näy serverilistalla ollenkaan. Eilen oli hetken aikaa samaa ongelmaa mutta alkoi sitten kyllä lopulta toimimaan (latailin kyllä modejakin uudelleen varmuuden vuoksi muutamaan kertaan jonka jälkeen lopulta toimi, en tiedä oliko sattumaa).
Tätäkin kautta tarkistanut että onhan serveri online tilassa mutta näkyisi olevan. En pysty myöskään yhdistämään tuon sivun kautta vaan yrittäessä tulee viesti "Mod Version Mismatch - Please ensure the Server you are attempting to join is running the latest version of all Mod content".

Alan varmaan (taas..) manuaalisesti poistelemaan ja asentelemaan vaadittuja modeja mutta turhauttavaa jos tuon joutuu joka päivä tekemään moneen kertaan joten jos tähän on parempi ratkaisu niin olisin kiitollinen sen kuulemaan :)
 
Dinolandian ylläpitäjä
Liittynyt
7/10/16
Viestit
54
Ei se ole sun modeista kiinni, vaan ne pitää päivittää serverille. Eli jahka joku admin sen tekee niin pääsee taas serverillekin :)
 
  • +1
Reaktiot: Zay
Perehtynyt
Liittynyt
20/1/17
Viestit
20
Taitaa olla taas modien päivitystä vailla itse servun puolelta. Että ei sinun tarvitse itse mitään modeillesi tehdä ^^
Nyt vain pitäisi saada joku sellainen kiinni, joka pystyy päivityshommat tekemään.....
 
Sivustaseuraaja
Liittynyt
22/2/17
Viestit
2
Okei, kävi mielessä että voisiko olla siellä päässä modien päivitystä vailla mutta kun eilen oli hetken sama ongelma mutta taisi olla sattumaa että lähti toimimaan heti omien modien uudelleenasennusten jälkeen :D Mutta kiitos joka tapauksessa ♥
 
Sanavalmis
Ydinjäsen
Liittynyt
9/8/16
Viestit
85
Juu, päivitin servun. Oon nyt ite työharjoittelussa arkisin ja tuun vasta puol kuuden maissa kotiin, eikä aina tahdo muistaa tarkistaa onko tullut päivityksiä. Tulkaa vaan huuteleen, jos on servun kans ongelmia. :)
 
Sanavalmis
Ydinjäsen
Liittynyt
9/8/16
Viestit
85
Niin ja jos en vastaa, niin saa spämmiä viestiä (etenkin jos oon pelaamassa), kun jos satun just poistuun hetkeks koneelta viestin saapuessa, enkä kuule sen ääntä, niin en välttämättä huomaa viestiä kovinkaan pian. :p
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Ylös