Call of Duty: Black Ops 4

Call of Duty: Black Ops 4

Pelikaista.fi on moninpeleihin ja peliaiheiseen sisältöön keskittyvä peliyhteisö.

Palvelumme sisältävät peliseuraa ja yhteispelejä, keskustelua, pelaamista, sekä peliaiheisen sisällön luomista yhdessä jäsenten kanssa. Tervetuloa!

Liity nyt!
Sivustaseuraaja
Discord valvoja
Liittynyt
4/10/18
Viestit
2
Jälleen Call of Duty on julkaissut uuden Codin, tälläkertaa pelissä on mukana Battleroyalen tapainen pelimuoto, jota kutsutaan Blackoutiksi. Pelissä on paljon vanhaa mukana, vanhoja mappeja, aseita ja muita mukavuuksia menneiltä ajoilta, mutta on pelissä uuttakin joukossa. Vanhoina mappeinä joukossa on Jungle ja Summit Black ops 1 pelistä.

Multiplayer toimii samalla tavalla, kuin muissakin Call of Duty peleissä, levelin nostelua ja kun tarpeeksi olet saanut leveleitä niin saa otettua prestigen. Aseissa on värejä joita pystyy hankkimaan erilaisilla tehtävillä kyseisen aseenkanssa, kuten tappamalla tarpeeksi monta vihollista/saamalla tietyn määrän päätappoja. Uutena lisänä pelissä on Heist niminen pelimuoto, johon olen itse tykästynyt. Kyseisessä pelimuodossa kisataan kumpipuoli tiputtaa toisen ekana. Tarkoituksena on joko tappaa vihollistiimi kokonaan, tai viedä rahasäkki helikopterille. Jokaisen erän alussa on osto hetki, jolloin voit ostaa itsellesi aseen, perkin, scorestreakin, armoria, gagdettejä ja ammoa. Jollet osta ammoa sinulla on vain yksi lipas aseessa, ennenkuin otat ammolaatikon maasta. Pelikentältä löytyy ammolaatikoita ja ensiapupakkauksia, jos otat pelissä osumaa sinun helttisi ei tule takaisin, ennenkuin olet käyttänyt ensiapupakkauksen. Pelissä kisataan kumpi joukkue saa ensimmäisenä 4voittoa.

Blackout on battleroyalen tapainen pelimuoto, pelissä tiputaan helikopterista jonnekkin kartalla olevista alueista/taloista ja kerätään aseita/armoreita, pelissä kisataan kuka jää viimeiseksi seisomaan pelikentälle. Pelissä loottauskohteina on vanhoja multiplayer karttoja ja myös vanhoja zombi karttoja. Vanhoissa zombi karttojen loottauspaikoista löytyy myös zombeja joita voi tappaa saadakseen loottia. Pelimuodossa on myös kuorma autoja, mönkijöitä ja helikoptereita. Vanhoissa zombi karttojen alueelta löytyy random laatikko josta voi saada vanhojen aikojen aseita, kuten Galili bo 1 zombi mapeistä.

Zombeissa on tällä hetkellä 3mappia + 1 dlc mappi. En osaa itse sanoa paljoa nykyisestä zombi pelimuodosta, koska en ole itse ehtinyt paljoa sitä pelailemaan, mutta mitä nyt olen oppinut ja huomannut niin, tarkoituksena on päästä mahdollisimman pitkälle ja suorittaa easter egejä. Pelissä on erilaisia abilityjä joita voi hyödyntää zombien tappamiseen, ihan ensimmöinen ability minkä saat on fire staff joka ampuu tulista laaseria. Pelissä on myös hienoja ja isoja karttoja mukana, joista riittää innokkaalle zombien pelaajalle tekemistä. Zombeissa on nykyään eri vaikeus asteita, jos haluat haastetta niin voit ottaa enemmän vaikeutta peliin. Tässä on esimerkki asioista mitä voit muokata vaikeusaste, zombien nopeutta, helttiä ja vahinkoa. Zombien 3 ensimmäistä karttaa kohdistuu RMS Titanic laivaan, antiikin roomaan ja kolmantena karttana on uudistettu Black Ops 2 "Mob of the Dead" kartta.

Tässä on vähän tietoa uudesta Call of Duty: Black Ops 4 pelistä, kerrottavaa olisi viellä kuinka paljon, mutta annan teidän itse nähdä ja kokea uudistukset. Mitä mieltä olette itse uudesta Black Opsista? jakakaa mielipiteitänne. (Jos tekstissä oli jotakin virheitä, että olin sanonut jonkin asian väärin korjatkaa ihmeessä"
 
Perustaja
Ylläpitäjä
Sisällöntuottaja
Tukeva jäsen
Discord valvoja
Liittynyt
7/5/16
Viestit
1 571
Pelikaistan yhteistyössä toimivan Black Ops 4 Finland -yhteisön Discord löytyy täältä:
https://discord.gg/QgTfXsN Kaikki ovat tervetulleita pelitaidoista tai tasosta riippumatta!
 
Ylös