Conan Exiles

Conan Exiles

Pelikaista.fi on moninpeleihin ja peliaiheiseen sisältöön keskittyvä peliyhteisö.

Palvelumme sisältävät peliseuraa ja yhteispelejä, keskustelua, pelaamista, sekä peliaiheisen sisällön luomista yhdessä jäsenten kanssa. Tervetuloa!

Liity nyt!
Perustaja
Ylläpitäjä
Sisällöntuottaja
Tukeva jäsen
Discord valvoja
Liittynyt
7/5/16
Viestit
1 572
Nyt kun Reign of Kings peli on todettu (ainakin kaistalaisten keskuudessa) lähes pystyyn kuolleeksi, on aika silmäillä uusinta rakennuskeskeisten survival pelien tulokasta: Conan Exiles.

conan_the_barbarian-nosto-630x400.jpg


Selviydy, Rakenna ja Dominoi.

PVP:tä ja rakentelua, siinäpä pelin idea onkin jo lyhyesti kerrottu. Rakennukset ovat tässä barbaarimaailman online-selviytymispelissä todella tähdellisiä, sillä niihin voit varastoida tavaroita ja tietenkin suojautua vihollisilta. Pelin simppelin tuntuinen rakennusjärjestelmä on Eurogamerin jakaman videon perusteella, (yksinkertaisuudestaan huolimatta,) melko monipuolinen, ja rakennuksia voit kyhätä jopa vuorenrinteisiin! Mikä parasta tarjolla on myös orjia. Kuten pelin nimestä ja ylläolevasta kuvasta voivat iäkkäämmät kaistalaisetkin päätellä, peli sijoittuu samaan maailmaan erään elokuvan kanssa.

Minusta on "kovin yllättävää", että tämäkin peli julkaistaan Steamiin ensin Early Access muodossa. Tuo maaginen päivämäärä koittaa noin 3 viikonpäästä. Tarkalleen tammikuun viimeisenä päivänä. Ennen sitä peliin voit tutustua tietenkin Steamin kauppasivun tai pelinkehittäjien blogin kautta. Tottakai myös kehittäjien YouTubesta löytyy videoita julkaisusta; trailereita ja makupaloja itse pelistä sekä näytekappale sen soundtrackista.

Peli julkaistaan alustoilla Xbox One ja PC.


Early Access version hintaa ei ole vielä tiedossa, mutta itse ainakin aion kyseisen pelin hankkia. Mites muut, löytyykö mielipiteitä, kysyttävää tai turhia toiveita? :)
 
Erittäin ahkera
Liittynyt
19/10/16
Viestit
172
Sitä edellistä Conan peliä, Age of Conan:ia pelanneena... sanotaan että kauhun ja epäuskon sekaisin tuntein odotan kaikkea Conaniin (ja Cthulhuun) liittyvää. Mulla on nämä Rustit ja muut minecraftfirstpersonit jääneet pelaamatta, etten osaa sanoa muuta kuin että... tässä yritetään ratsastaa sarjisten nostalgialla. Mutta toivotaan hyvää, ei noita liikaa ole (Conan pelejä).
 
Perustaja
Ylläpitäjä
Sisällöntuottaja
Tukeva jäsen
Discord valvoja
Liittynyt
7/5/16
Viestit
1 572
Jos tämän tyyppisiä pelejä vielä useampia markkinoille tungetaan, niin pakkohan niiden on jonkun maineella ratsastaa tai sitten vaan keksiä jotain uutta. Pikku hiljaa alkaa tuo survival-pelien kausi häämöttää loppuuaan. Ellei se sitten vaan odota uutta nousuaan jossain toisessa muodossa.
 
Erittäin ahkera
Liittynyt
19/10/16
Viestit
172
Näytti muuten aika tavalla Age of Conan pelin moottorin pohjalle kasatulta. Mutta ei ammuta ennen kuin silmämunat näkyy, voi olla ihan toimiva Rust-klooni.
 
Mr. Battlefield
Sisällöntuottaja
Ydinjäsen
Discord valvoja
Liittynyt
9/5/16
Viestit
185
Näitä selviytymispelejä eri aikakausilta toisaan tulee ja menee nopeammin kuin ehdin reagoida! Mä oon niitä toivorikkaana ostellu Steamiin, mut näillä mun pelitunneilla näyttäis olevan aika toivotonta ehtiä edes kokeilemaan, ennen kui peli on jo "ohi".

Alkaa pikkasen olla runsauden pulaa näistä ja joku uusi twisti pitäis keksiä, jotta mielenkiinto pysyy yllä. Ei se ihan älytön ajatus olisi keksiä jotakin ihan uuttakin - alkaa selviytymistarinat olla nähty!
 
Perustaja
Ylläpitäjä
Sisällöntuottaja
Tukeva jäsen
Discord valvoja
Liittynyt
7/5/16
Viestit
1 572
Näitä selviytymispelejä eri aikakausilta toisaan tulee ja menee nopeammin kuin ehdin reagoida! Mä oon niitä toivorikkaana ostellu Steamiin, mut näillä mun pelitunneilla näyttäis olevan aika toivotonta ehtiä edes kokeilemaan, ennen kui peli on jo "ohi".

Alkaa pikkasen olla runsauden pulaa näistä ja joku uusi twisti pitäis keksiä, jotta mielenkiinto pysyy yllä. Ei se ihan älytön ajatus olisi keksiä jotakin ihan uuttakin - alkaa selviytymistarinat olla nähty!
Scifi-survival genreä ei varmaan kovin moni viellä koittanut. Kiinnostaisko ketään kirjottaa peli? x)
 
Mr. Battlefield
Sisällöntuottaja
Ydinjäsen
Discord valvoja
Liittynyt
9/5/16
Viestit
185
Scifi-survival genreä ei varmaan kovin moni viellä koittanut. Kiinnostaisko ketään kirjottaa peli? x)
Kyl se juttu taitais olla, et keksittäis uusia mekaniikkoja aikakauden tai miljöön sijaan. Ei kai se rust laseraseilla sen kummosempaa olis ;)
 
Perustaja
Ylläpitäjä
Sisällöntuottaja
Tukeva jäsen
Discord valvoja
Liittynyt
7/5/16
Viestit
1 572
Kyl se juttu taitais olla, et keksittäis uusia mekaniikkoja aikakauden tai miljöön sijaan. Ei kai se rust laseraseilla sen kummosempaa olis ;)
Sehän olis ihan eri peli silloin, pew-pew!
 
Erittäin ahkera
Liittynyt
19/10/16
Viestit
172
Hieman pitää Jampun kommenttia kompata. Tuntuu että tämä ARMA/H1Z1/Rust/Ark genre on juuri nyt "se" josta kaikki ja niiden äiti yrittävät takoa hilloa. Eikä siinä mitään, tarpeeksi kun heitetään palloja ilmaan niin joku niistä tippuu syliin, eli ehkä niistä helmi löytyy. Toistaiseksi olen tyytynyt katsomaan seuraamieni Youtubettajien videoita niistä, ei iske itselle oikein enää.
 
Perustaja
Ylläpitäjä
Sisällöntuottaja
Tukeva jäsen
Discord valvoja
Liittynyt
7/5/16
Viestit
1 572
Hieman pitää Jampun kommenttia kompata. Tuntuu että tämä ARMA/H1Z1/Rust/Ark genre on juuri nyt "se" josta kaikki ja niiden äiti yrittävät takoa hilloa. Eikä siinä mitään, tarpeeksi kun heitetään palloja ilmaan niin joku niistä tippuu syliin, eli ehkä niistä helmi löytyy. Toistaiseksi olen tyytynyt katsomaan seuraamieni Youtubettajien videoita niistä, ei iske itselle oikein enää.
Juu, kyllä ne videot/striimit ovat välillä jotenkin paljon viihdyttävämpiä kuin se että itse pelaisi kyseisiä pelejä.
 
Perustaja
Ylläpitäjä
Sisällöntuottaja
Tukeva jäsen
Discord valvoja
Liittynyt
7/5/16
Viestit
1 572
Miten on kiinnostaako jäseniä olla mukana Conan Exiles servun pystyttämisessä?
 
Perehtynyt
Liittynyt
17/2/17
Viestit
24
meikäläisellä olis yks conan exiles servu pystys mut eipä tuos oikeen meinaa pelaajia riittää :p muutama siel silloin tällöin käy heilumas
 
Perustaja
Ylläpitäjä
Sisällöntuottaja
Tukeva jäsen
Discord valvoja
Liittynyt
7/5/16
Viestit
1 572
Kuinkas moni slottinen servu kyseessä, missä sijaitsee ja miltä tarjoajalta? :)
 
Perehtynyt
Liittynyt
17/2/17
Viestit
24
https://www.battlemetrics.com/servers/conanexiles/822614
60 slottia, ranskassa eli pingit ok ympäri eurooppaa, suomeen pingit heittelee 60-80 ja OVH:lta dedicated servu mistä ei ihan heti lopu löyly kesken. Wipetty viime viikonloppuna ja eipä sielä ole kun 3 tönöä rakennettu tässä vaiheessa eli maailma on 98% tyhjä ja mun mielestä korkein pelaaja oli lvl22 kun eilen tsekkasin eli päivässä saa hyvin sen kiinni

tällä hetkellä servun asetukset on "pvp on" mutta raidaaminen off(ei pysty tuhota muiden rakennelmia/baseja) kun balance tuossa raidaamisessa on aivan täysin päin helvettiä :p
 
Viimeksi muokattu:
Perustaja
Ylläpitäjä
Sisällöntuottaja
Tukeva jäsen
Discord valvoja
Liittynyt
7/5/16
Viestit
1 572
Joo, kuulemma ei raidaamiset vielä rustin tasoa. Varmaan joutaa ton wildlandsin hommata ennen conania, pitää kahtoa. Suomalaisia pelaajia on yllättävän vaikeeta saada Länsi - ja Keski- Euroopan servuille. Ruotsin sijainti tuntuu kelpaavan. Toisaalta, luulis ettei näissä peleissä tuolla pingillä ole niin paljon merkitystä. Mutta ilmeisesti kuitenkin on.

On muuten Jokseenkin tuttuja nimiä tuolla lostorpedos.net tessussa.
 
Perehtynyt
Liittynyt
17/2/17
Viestit
24
Joo, kuulemma ei raidaamiset vielä rustin tasoa. Varmaan joutaa ton wildlandsin hommata ennen conania, pitää kahtoa. Suomalaisia pelaajia on yllättävän vaikeeta saada Länsi - ja Keski- Euroopan servuille. Ruotsin sijainti tuntuu kelpaavan. Toisaalta, luulis ettei näissä peleissä tuolla pingillä ole niin paljon merkitystä. Mutta ilmeisesti kuitenkin on.

On muuten Jokseenkin tuttuja nimiä tuolla lostorpedos.net tessussa.
Raidaaminen periaatteessa tällä hetkellä niin bugista touhua että se joka nopeiten kerkee lvl40 pystyy yksin raidata minkä tahansa basen mikä eteen tulee. Hyvin tuola on duelattu eikä oo pingiä huomannu kun kuitenkin kyse kaikilla pampuilla/miekoilla yms heilumisesta ja melee-mätöstä :p

Juu melkolailla puolet porukasta on vanhan supermuroserver-yhteisön porukkaa kun olin sielä ylläpitäjänä vuosikausia ja loput on sitten matkanvarrella tarttunu mukaan mistälie peleistä tai jostain ilmestynyt tuonne idlaamaan :D
 
Perustaja
Ylläpitäjä
Sisällöntuottaja
Tukeva jäsen
Discord valvoja
Liittynyt
7/5/16
Viestit
1 572
Juuh, tuo Viivix toimi siellä cs:source servulla adminina noin puolitoista vuotta, kunnes supermuroserver sulki sen. Mutta ilmottele jos haluat jossain vaiheessa servun pelikaista.fi nimen alle, voidaan koittaa saada lisää porukkaa sinne. :)
 
Ylös