Kyselyä Dinolandian wipestä!

Kyselyä Dinolandian wipestä!

Pelikaista.fi on moninpeleihin ja peliaiheiseen sisältöön keskittyvä peliyhteisö.

Palvelumme sisältävät peliseuraa ja yhteispelejä, keskustelua, pelaamista, sekä peliaiheisen sisällön luomista yhdessä jäsenten kanssa. Tervetuloa!

Liity nyt!
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Sanavalmis
Ydinjäsen
Liittynyt
9/8/16
Viestit
85
Tässä on aika mennyt jo ihan huomaamatta ja kohta paukkuukin 4kk täyteen edellisestä wipestä. Toivonkin nyt pelaajien kertovan mielipiteensä seuraavista asioista:
  1. Milloin servu wipetään?
  2. Pidetäänkö edelleen Ragnarok -map vai olisiko jokin muu mieluisampi?
  3. Onko toiveita modien suhteen? Ehdotuksia löytyy omasta keskustelusta, mutta toiveita voi myös esittää tänne. Toivoisiko porukka esim. Classic Flyersia?
  4. Jotain muuta muutosta esim. kertoimiin?
Lopuksi vielä muistutan, että Arkin uusi lisäri Aberration pitäisi ilmestyä 12.12.
 

Zay

Perehtynyt
Liittynyt
8/8/16
Viestit
22
Mä odotin et K4LLA avaa alkuasukasta uusiks, mut menen sinne missä on ragna :D Wipee voi mun puolesta vaikka heti, tosin en tiedä onko motia arkkiin atm.
 
Sivustaseuraaja
Liittynyt
1/12/17
Viestit
2
Just pääsin alkuun, mutta aloitin vähän huonossa paikassa karttaa.. joten wipetyksen ajankohdalla ei ole niin väliä minulle ainakaan. Ragnarok olis jees, kun on minulle vielä uusi tuttavuus. Eli wipetys mun puolesta vaikka heti.

Classic Flyers voisi olla kiva ja kertoimet oli mielestäni nyt tässä nykyisessä hyvät ainakin tametuksen ja lvl upin kohdilta. Ehkä resurssien keräämistä voisi hieman nostaa vielä?
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Ylös