Mass Effect: Andromeda

Mass Effect: Andromeda
  • Viestiketjun aloittaja DJ North
  • Aloituspäivämäärä
  • Vastauksia 8
  • Lukukerrat 2 356

Pelikaista.fi on moninpeleihin ja peliaiheiseen sisältöön keskittyvä peliyhteisö.

Palvelumme sisältävät peliseuraa ja yhteispelejä, keskustelua, pelaamista, sekä peliaiheisen sisällön luomista yhdessä jäsenten kanssa. Tervetuloa!

Liity nyt!
Erittäin ahkera
Liittynyt
19/10/16
Viestit
172
Tervehdys!

Seuraava avaruusseikkailu on nyt ulkona, enkä nähnyt kommentteja tästä joten... katsotaanpas mitä saimme. Minulla on Origin Access, joten testailin muutaman tunnin ennen kuin pistin rahat peliin. Olen melko alussa, enkä ole seurannut peliä lähes ollenkaan arvostelujen tai muiden kautta, vain pari screenshottia ja kommenttia Twitterissä. Kyllä, olen tietoinen että naama on väsynyt. Ei, se ei haittaa minua lainkaan.

Mitä pelissä sitten on? Olen raapaissut vasta pintaa, mutta huutelen jo tässä seuraa moninpeliin. Moninpelistä saa, hauskuuden lisäksi, jotain hyvää omaan yksinpeliin a'la Mass Effect 3 (jonka moninpeliä en pelannut).

Kommentteja, mielipiteitä? Minä olen tuolla tapaamassa uusia mielenkiintoisia rotuja ja tappamassa niitä.

mass_effect_andromeda.jpg
 
Perustaja
Ylläpitäjä
Sisällöntuottaja
Tukeva jäsen
Discord valvoja
Liittynyt
7/5/16
Viestit
1 568
Eiköhän bioware pelien fanina tule tuokin hankittua. Enemmänkin kuitenkin sen yksinpelin takia. Mutta kyllä kai sitä moninpeliäkin pitää testata.
 
Erittäin ahkera
Liittynyt
19/10/16
Viestit
172
Naamaeditori on pieni pettymys. Mutta tuskin sen takia kannattaa pelihousuja repiä, peli on melkoisen hyvä toistaiseksi.
 
Perustaja
Ylläpitäjä
Sisällöntuottaja
Tukeva jäsen
Discord valvoja
Liittynyt
7/5/16
Viestit
1 568
Juu, ilmeet ovat vähän kuin Sims pelien hahmoilla ja hiukset ovat kimppu risuja. Pelin muut grafiikat ansaitsevat kuitenkin helposti ruusujakin. Esimerkiksi sellaiset yksityiskohdat kuin jalanjäljet aavikolla ja lätäköiden loiskumiset niihin kävellessä on tehty melko aidon näköisiksi. Myös Planeetat ja niiden omanlaiset sääolosuhteita on viilattu erittäin hienoiksi sekä efektejä todentuntuisiksi. Melkein jokaisessa välivideossa kuitenkin tuntuu löytyvän sahalaitaa jossakin kohtaa taustaa tai kohteissa joiden olisi tarkoitus ns. blurraantua ja tästähän en todellakaan pidä. Nämä ovat kuitenkin pieniä sivuseikkoja muuten onnistuneessa pelissä.

Olen pelannut vasta 12 tuntia, joten tarinasta/juonista en ala huutelemaan. Pelattavuus ja hahmonliikuttelu plaaneetan pinnalla on tehty yllättävän sulavaksi, verrattuna edellisiin ME-peleihin. Hahmonluonti mekaniikka oli kuitenkin suuri pettymys, suosittelen melkeinpä pelaamista suoraan jommalla kummalla default hahmoista. Valintoja sankarin luonnissa kun ei kovin montaa loppujen lopuksi anneta.

Nyt loppuu jaarittelu tältä osin ja siirryn takaisin pelin pariin!
 
Erittäin ahkera
Liittynyt
19/10/16
Viestit
172
Todennut, että oma naama on pahempi kuin pelissä mikään. Hieman kävelyt välillä bugaavat, mutta paljon parjatut pärstänilmeet eivät omaa Sara Ryderiä rumaksi tee. Odotan jo sormet krampissa sitä planeettakatsauksen skippausta...

Pitäisikö tehdä oiken oma Maailman Rumin Scott Ryder kaikkien ihastukseksi... :D
 
Sanavalmis
Ydinjäsen
Liittynyt
9/5/16
Viestit
75
En ole nuita aikasempia Massa Effektejä pelannut mutta tätä kävin kokeilemassa kaverilla ja hauskuutta riitti sen parin tunnin ajan mitä pelasin, single playeriä tietenkin. Yksityiskohtiin en mene tässä nyt miksi oli hauskaa. ;)

Olin kyllä pelille turhan ''Angara'' :eek:
 
Perustaja
Ylläpitäjä
Sisällöntuottaja
Tukeva jäsen
Discord valvoja
Liittynyt
7/5/16
Viestit
1 568
Hehe. Ihan hyvä että päätit kokeilla juuri saagan tätä osaa, sillä tarina toimii hyvin erikseenkin. Toisin kuin ekassa kolmessa saattais olla vähän pihalla, sillä juoni on niissä nidottu tiiviimmin yhteen..
 
Erittäin ahkera
Liittynyt
19/10/16
Viestit
172
Ykkösessä oli kaikenlaista, mitä olisi toivonut kakkoseen ja.. no kolmonen on ehkä oma suosikki vaikka se loppu menikin plörinäksi, alkuun. Mutta jaksaahan tätä hakata kun vain aikaa olisi.
 
Perustaja
Ylläpitäjä
Sisällöntuottaja
Tukeva jäsen
Discord valvoja
Liittynyt
7/5/16
Viestit
1 568
Mulla on nyt 80 tuntia pelattuna ja hieman alkanut jo motivaatio hiipumaan. Ainakin yksi andromedan planeetoista on todella buginen tai ainakin sen tehtävät. Tapettavat viholliset jäävät kivien sisään yms. Lisäksi kyseisellä planeetalla on niin huonot olot ettei voi nomadista ulostautua. Eikä mitään hajua miten pääsen takaisin Tempest alukselle, jotta voisin kokeilla tehdä muita tehtäviä ja palata myöhemmin takaisin..
 
Ylös