Pilkkiyhteisön osallistuminen Pelikaistan kustannuksiin

Pilkkiyhteisön osallistuminen Pelikaistan kustannuksiin
  • Viestiketjun aloittaja -heikki-
  • Aloituspäivämäärä
  • Vastauksia 6
  • Lukukerrat 3 113

Pelikaista.fi on moninpeleihin ja peliaiheiseen sisältöön keskittyvä peliyhteisö.

Palvelumme sisältävät peliseuraa ja yhteispelejä, keskustelua, pelaamista, sekä peliaiheisen sisällön luomista yhdessä jäsenten kanssa. Tervetuloa!

Liity nyt!
Propilkin edustaja
Ylläpitäjä
Moderaattori
Liittynyt
4/2/17
Viestit
216
Moi

Tämä Pelikaistahan ei ole aivan ilmainen meille käyttäjille, (2019 on ollut ilmaista, koska kustannukset ovat hoitaneet pääosin yksittäiset pelaajat ja Wot klaanit), siksi olisi toivottavaa että myös pilkkiyhteisö osallistuisi kustannuksiin. Laitoin tästä asiasta viestiä myös skype-ketjun kautta tiimien kapteeneille. Korostan että kustannuksiin osallistuminen on vapaaehtoista, mutta toivottavaa :)

Kun saadaan selville mahdolliset osallistujat niin voidaan tehdä yhteiskeräys vaikka minun kautta ja minä tilitän saadun summan Pelikaistalle.

Tuolla lisää infoa

Kysymyksiä voi laittaa tähän ketjuun tai yv minulle tai Rasterille
 
Perustaja
Ylläpitäjä
Sisällöntuottaja
Tukeva jäsen
Discord valvoja
Liittynyt
7/5/16
Viestit
1 568
Täsmennän nyt vielä, että kyllähän tämä yksittäisille käyttäjille on ilmaista. Mutta siitä syystä ettei yhteisössämme ole minkäänlaisia jäsenmaksuja, joudumme keräämään kuluihimme lahjoituksia. Olemme kuitenkin pyrkineet siihen, ettei klaanien (tai nyt myös "pilkki-kansan") tarvitsis järjestää omia keräyksiä kuin kerran vuodessa. Yleensä olemme aloittaneet nämä etukäteen, ennen vuoden vaihtumista.

Mikäli kysyttävää löytyy, voi minulle laitella rohkeasti yksityisviestiä.
 

Matikka Koira

Vieras
moi, onko mitään " Toiveita" mimmoista avustusta kokonaisuudessa pilkkikansalta olisi hyvä saada, että ei kenenkään tarvitsisi omistaan kaikkia maksaa, nyt ainakin 2 tiimiä on mukana tässä, Team Tylsäkairat & TOK
 
Perustaja
Ylläpitäjä
Sisällöntuottaja
Tukeva jäsen
Discord valvoja
Liittynyt
7/5/16
Viestit
1 568
Aikalailla puolet on Pelikaistan tämän vuoden arvioiduista menoista kerätty, ei mielestäni olisi kuitenkaan kovin reilua säläyttää sitä koko summaan pilkkipelaajien niskaan. Mutta tosiaan, jokainen euro on aina plussaa. Päättäkää itsellenne sopiva summa yhdessä, mitä olette valmiita lahjoittamaan tämän yhteisön hyväksi. Paha mitään valmista summaa heitellä, kun WOT-klaanien osallistumisesta en vielä tiedä.
 
Propilkin edustaja
Ylläpitäjä
Moderaattori
Liittynyt
4/2/17
Viestit
216
Pilkkiyhteisön osallistuminen 2021 kustannuksiin

Pelikaistan ensivuoden kustannuksista on keräys meneillään, tavoitesumma on osin jo kasassa. Kaikilla halukkailla tiimeillä ja yksittäisillä pelaajilla on silti mahdollisuus osallistua pienellä summalla tuleviin kustannuksiin. Keräys voidaan toteuttaa samoin kuin vuosi sitten, eli minä kerään pilkkiyhteisön lahjoitukset ja tilitän sitten eteenpäin, tai suoraan Rasterille.

Edelleen osallistuminen on vapaaehtoista eikä ole tarkoitus että niitä viimeisiä euroja annetaan pois, kukin kykyjensä mukaan.

Tuolla näkyy tämän hetkinen tilanne https://keskustelu.pelikaista.fi/threads/lahjoitukset-vuodelle-2021.1452/#post-11219

Kiitokset kaikille jo lahjoituksen tehneille
 
Propilkin edustaja
Ylläpitäjä
Moderaattori
Liittynyt
4/2/17
Viestit
216
Lahjoitusten keräys on päättynyt , olen tilittänyt saamani lahjoituksen eteenpäin

Kiitos kaikille osallistuneille lahjoittajille
 
Ylös