Tessu kaatu

Tessu kaatu

Pelikaista.fi on moninpeleihin ja peliaiheiseen sisältöön keskittyvä peliyhteisö.

Palvelumme sisältävät peliseuraa ja yhteispelejä, keskustelua, pelaamista, sekä peliaiheisen sisällön luomista yhdessä jäsenten kanssa. Tervetuloa!

Liity nyt!
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Todella tuottelias
Liittynyt
23/8/16
Viestit
188
Aattelin vaan ilmottaa että eilen yöstä tessu kaatu, oli maissa parikyt minuttia jonka jälkeen toimi taas.
 
Kunnioitettu
TS-valvoja
Liittynyt
7/5/16
Viestit
340
Oliko kaikilla vai sulla koska Uptime:48 days 22 hours 39 minutes 30 seconds
 
Perehtynyt
Liittynyt
9/5/16
Viestit
24
Kyllä itsekkin sieltä tipahdin. Ilmeisesti internetti katkos jossain päin voi olla siellä missä serveri on tai sitten jossain käyttäjän ja serverin välissä. Itse olen keski-pohjanmaan silloin tällöin tulee tapauksia että menetän yhteyden esimerkiksi ts serverin ja taas toisella ts servulla pystyn olemaan ja joillakin ei ole ongelmia kummankaan ts kanssa.
 
Todella tuottelias
Liittynyt
23/8/16
Viestit
188
Ensin se aikakatkas kaikki käyttäjät minut viimisten joukossa ja ei päästänyt enää sisään
 
Kunnioitettu
TS-valvoja
Liittynyt
7/5/16
Viestit
340
Hmm siellä ollut sitten joku kumma ongelma kun TS ollut päällä kuitenkin.
 
Perehtynyt
Liittynyt
9/5/16
Viestit
24
Kyllä se sitten ilmeisesti internetti katkos on ollut mohdollisia syitä on monia mutta niille nyt ei paljoa voi itse vaikuttaa mitenkään. Uptime määräytyy vain siitä miten kauvvan ts serveri ohjelma on ollut päällä. Se ei huomioi onko ollu yhteydessä nettiin vai ei.
 
Perehtynyt
Liittynyt
9/5/16
Viestit
24
Tarkoitinkin siis viestilläni, että serveri pysy päällä koko ajan mutta, internetti tökkäsi jossain päin syystä tai toisesta. Huoltotöiden, ddos tai jonkun muun häiriön takia. Tärkeintähän oli se että heräsi itsekseen ja ei ollu kauvvaa alhaalla.
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Ylös