Uusi ydinjäsen valittu!

Uusi ydinjäsen valittu!

Pelikaista.fi on moninpeleihin ja peliaiheiseen sisältöön keskittyvä peliyhteisö.

Palvelumme sisältävät peliseuraa ja yhteispelejä, keskustelua, pelaamista, sekä peliaiheisen sisällön luomista yhdessä jäsenten kanssa. Tervetuloa!

Liity nyt!
Perustaja
Ylläpitäjä
Sisällöntuottaja
Tukeva jäsen
Discord valvoja
Liittynyt
7/5/16
Viestit
1 568
Meillä Pelikaistalla on aina perustamisesta lähtien ollut tapana valita jäsentemme joukosta yhteisössä pitkään roikkuneita kavereita ja ylentää heidät ydinjäseniksi. Alussa vain perustajajäsenet ja aktiiviset TeamSpeak3 palvelimen käyttäjät saivat kyseisen kunnianosoituksen. Poiketen kaikista edellisistä valinnoista, tämä heppu ei liian usein tessussa hypi. Mutta on ollut ikäänsä nähden erittäin tuottelias melkeinpä kaikissa muissa Pelikaistan tarjoamissa palveluissa.

Kiitos, että olet jaksanut meitä näinkin kauan. Olet tärkeä osa yhteisöämme, Jamppu!

(* toivottavasta vielä jatkossakin, ikärasismista huolimatta.)
 
Erittäin ahkera
Liittynyt
19/10/16
Viestit
172
Ansaittu suosionosoitus. Uutisvirran artikkelit ja Youtube-videot ovat olleet aina paremmast päästä. Ehkä saamme hänet joskus houkuteltua pois Pimeältä Puolelta ja PCMR:n linjoille. ;)
 
Mr. Battlefield
Sisällöntuottaja
Ydinjäsen
Discord valvoja
Liittynyt
9/5/16
Viestit
185
:) Tämähän tuli kuin Jäätteenmäen faksi - yllättäen ja odottamatta! Nöyränä otan vastaan tämän ytimekkään kunnianosoituksen työlleni Pelikaistan parissa. Toki tämäkin virta on kahden suuntainen - Pelikaista on koonnut yhteen hienon yhteisön pelihenkistä porukkaa. Sisällöntuottajana Pelikaista on minulle myös kanava, jonka kautta saan ääneni kuuluviin. Uskallan väittää, että pelikaistalla on ollut merkittävä rooli myös oman some imagoni rakentamisessa.

Kiitos Kaistalaisille kommenteista ja muustakin tuesta kaiken tuottamani sisällön osalta.

Kyllä minä vielä sinne PCMR puolellekin eksyn, kunhan saan jostakin vuorokauteen lisää tunteja :p Ei olekaan pitkään aikaan tullut PCllä pelattua, viimeksi taisin Verdunia Rasterin kanssa kokeilla. Mitäs pelattais?
 
Erittäin ahkera
Liittynyt
19/10/16
Viestit
172
Taitaa minunkin Steam olla jossain profiilin puolella. No vitsinä heitin silti. Eräs suosikki Twitch streamaaja pelaa myös Pleikalla (ekolimits).
 
Mr. Battlefield
Sisällöntuottaja
Ydinjäsen
Discord valvoja
Liittynyt
9/5/16
Viestit
185
No mutta mikä olisi sellainen HYVÄ peli, jota olis kiva pelata? Joku multiplaageri tietty, mutta mikä olis kuuminta hottia juuri nyt?

Peliin sais tietysti päästä helposti sisälle ja teidän pitäisi kestää tälläistä n00bia pelissänne, mut vois sitä taas jotaki järkärä :D

H1Z1 King of the Kill vois olla kivaa, ei mulla tosin peliäkään vielä ole, mutta äkkiäkös tuo on hankittu. Olisko jotakin muta kivaa jota vois vähän kokeilla?
 
Perustaja
Ylläpitäjä
Sisällöntuottaja
Tukeva jäsen
Discord valvoja
Liittynyt
7/5/16
Viestit
1 568
Ei välttämättä suuremman yleisön edessä kuuminta hottia. Mutta jos erillaista survival peliä esimerkiksi kaipaat, niin Reign of Kings on yksi vaihtoehto.
 
Mr. Battlefield
Sisällöntuottaja
Ydinjäsen
Discord valvoja
Liittynyt
9/5/16
Viestit
185
Tämä + RUST, Borderlands 2, Terraria, The Forest esim? :)
Kuulostaa hyvältä! Mut en mä noita kaikkia viitti ostaa - RUST vois olla hyvä tai Metsä. Terraria on enempi mun pojan heiniä, eikä sekään jaksa enää Terrariaa mättää, kun on tehnyt siinä jo lähes kaiken :p

Pitää katsastaa Reign of Kings!
 
Sosiaalinen
Liittynyt
8/12/16
Viestit
57
Kuulostaa hyvältä! Mut en mä noita kaikkia viitti ostaa - RUST vois olla hyvä tai Metsä. Terraria on enempi mun pojan heiniä, eikä sekään jaksa enää Terrariaa mättää, kun on tehnyt siinä jo lähes kaiken :p

Pitää katsastaa Reign of Kings!
Starbound on kanssa jees :)
 
Jokapaikanpuuhöylä
Moderaattori
Sisällöntuottaja
Liittynyt
9/5/16
Viestit
77
Onnittelut nyt hieman jälkijunassa omalta osaltanikin, ja kuten mainittu, on Jamppu tämän kunnian ansainnut!
 
Perustaja
Ylläpitäjä
Sisällöntuottaja
Tukeva jäsen
Discord valvoja
Liittynyt
7/5/16
Viestit
1 568
Pelikaistan uusimmaksi ydinjäseneksi on valittu Kossje.
Ei erityisen usein käy foorumilla, mutta TeamSpeak3 palvelinta käyttäny lähes päivittäin varmaan jo vuodesta 2015 alkaen!
 
Perustaja
Ylläpitäjä
Sisällöntuottaja
Tukeva jäsen
Discord valvoja
Liittynyt
7/5/16
Viestit
1 568
Tämän vuoden poikkeustilasta huolimatta ja osittain varmaan myös sen seurauksena on pelaajien määrä kasvanut yhteisössä hyvään tahtiin ja pitäähän sitä yhteistä tekemistä jotenkin harrastaa, joten Pelikaistalla on nyt jo useamman kuukauden ajan järjestelty viikottain porukkapelejä, peleihin kuten Wreckfest ja Among Us. Kumpikin on hyviä pelejä ja vetänyt mukavasti porukkaa. Mutta ei sovi myöskään unohtaa, että pelien järjestämiseen tarvitaan aina se joku.

Suuret kiitokset siis uudelle ydinjäsenelle, @Pulu :lle (haukk4) joka on lähes päivittäisistä impostor epäilyistä huolimatta jaksanut vetää viikottaisia Among us pelejämme!

Eikä siinä vielä kaikki! Päätin valita tälle vuodelle joukostamme myös toisen ydinjäsenen, joka on isosti osallistunut yhteisön edistämiseen ja kehitykseen, varsinkin Discordin puolella. Kyseessähän siis on meidän Minecraft -palvelimen ylläpitäjä ja Discord kehitystiimin yksi aikaansaavin jäsen!
Kiitos kaikesta vaivannäöstäsi, @Kittyliini !


This is the way.
(pahoittelut liikaa vissiin tuota Mandalorian -sarjaa katseltu viime aikoina..)

Hyviä pelejä, ja jatkakaa samaan malliin!
 
Ylös