Kysely! Kesälle cuppia

Kysely! Kesälle cuppia
  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja wiwwe91
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
  • Vastauksia Vastauksia 2
  • Katselut Katselut 118

Pelikaista.fi on moninpeleihin ja peliaiheiseen sisältöön keskittyvä peliyhteisö.

Palvelumme sisältävät peliseuraa ja yhteispelejä, keskustelua, pelaamista, sekä peliaiheisen sisällön luomista yhdessä jäsenten kanssa. Tervetuloa!

Liity nyt!
Keskustelija
Propilkki 2 - kesän cuppi 2026? ☀️

Moi porukka!

Onko innokkaita pelaamaan Propilkki 2 cuppia tänä kesänä?

Pelitapa-ehdotus:​

• Pelataan sunnuntaisin kerran tai joka toinen sunnuntai
  • Kerralla 2 karttaa (pitää session mukavan lyhyenä, että kesästä ehtii nauttia)
  • Kesä huomioiden ei haluta kuluttaa liikaa aikaa – kelit on hyvät ja monella on muita menoja

Kysymykset sinulle:​

1. Oletko innokas osallistumaan kesän cuppiin?(Kyllä / Ehkä / En valitettavasti)
  2. Montako peliä kesän aikana sopisi parhaiten?
    • 4 peliä (rentoin vaihtoehto)
    • 6 peliä
    • 8 peliä
    • Ei väliä / muu ehdotus
  3. Mikä kellonaika sopisi sinulle parhaiten?(voit valita useamman)
    • klo 16:00
    • klo 17:00
    • klo 18:00
    • klo 19:00
    • klo 20:00
  4. Kuinka tiheästi jaksaisit pelata?
    • Joka toinen sunnuntai
    • Joka sunnuntai
    • Kerran kuussa
    • Muuten vaan, kun sopii
  5. Formaatti: Toimisiko 3v3 turneen tavoin?(Kyllä / Ei / Ehkä / Kommentteja)
  6. Muita kommentteja, toiveita tai omia ehdotuksia?Saa heittää vapaasti omia ideoita esim. karttavalikoimasta, pisteityksestä, formaatista tai muusta. Kaikki palautteet tervetulleita!

Sanavalmis
Luulen, että teamipelejä ei saa kokoon edes 3vs3 . Henk.koht kisana tai paripelinä voisi onnistua. Itse voisin pelata joka toinen viikko. voisi olla kyllä 3 mappia kerralla ja 2 sunnuntaita. Jos 3vs3 pitäisi olla myös lista niistä jotka haluaa pelata, mutta ei saa 3 teamia. niistä voisi koota joukkueet arpomalla tai jakamalla jotenkin. Oletan, että teami peleissä kaikki ei pääse paikalle ja teami kärsii siitä.Pelit aloittaisin klo.20 , niin ehtii mukaan ketkä mökkeilee tai viettävät päivää jossain muualla kuin kotona. Turnaus suunnitelma ihan kiva. osa pelaajista vielä koneen ääressä..osa pitää kesälomaa. Nämä minun pohdintoja keskustelun avaamiseksi.

Keskustelija
Luulen, että teamipelejä ei saa kokoon edes 3vs3 . Henk.koht kisana tai paripelinä voisi onnistua. Itse voisin pelata joka toinen viikko. voisi olla kyllä 3 mappia kerralla ja 2 sunnuntaita. Jos 3vs3 pitäisi olla myös lista niistä jotka haluaa pelata, mutta ei saa 3 teamia. niistä voisi koota joukkueet arpomalla tai jakamalla jotenkin. Oletan, että teami peleissä kaikki ei pääse paikalle ja teami kärsii siitä.Pelit aloittaisin klo.20 , niin ehtii mukaan ketkä mökkeilee tai viettävät päivää jossain muualla kuin kotona. Turnaus suunnitelma ihan kiva. osa pelaajista vielä koneen ääressä..osa pitää kesälomaa. Nämä minun pohdintoja keskustelun avaamiseksi.
juu tuo voi olla hankala saada tiimi pelejä kasaa. jos ei tuu täysia tiimejä niin sit porukkaa laitettaan silleen että saadaan täys tiimi mutta tää on hyvä että kysellään onko porukalla innostusta tälläseen. ja saahan tuon muutettua vaikka pari turneeks jos silleen järjestyy paremmin

Takaisin