Alkusyksystä?

Alkusyksystä?

Pelikaista.fi on moninpeleihin ja peliaiheiseen sisältöön keskittyvä peliyhteisö.

Palvelumme sisältävät peliseuraa ja yhteispelejä, keskustelua, pelaamista, sekä peliaiheisen sisällön luomista yhdessä jäsenten kanssa. Tervetuloa!

Liity nyt!
Sosiaalinen
Liittynyt
25/8/19
Viestit
52
Voisi ehkä kohta turnetta kehitellä, mutta omat mahdollisuudet kunnon palkintoihin kovin rajalliset eli laitan ensin hakuun sponsoreita, joita paria ollut aiemmin oikein asiaan kuuluvalla kalastusaiheisella. Jos jollain joutilasta rahaa, niin lahjajortti ym palkinnot tervetullutta. Uskon nyt kuntoutuneeni siinä määrin, että kunnon kisa ennakkoilmoittautumisineen ja karsintoineen onnistunee. Mutta ensin kysyn tässä Tulkaa SPONSORIKSI JA OSALLISTUMAAN ITSEKIN. Sponsorit yhteyttä minuun jotain kautta. Minä pelailen vielä, vaikka eläkkeellä ja ilman tiimiä. Huvikseni, sikäli kun minä ymmärrän sanaa, huvi. Ilmoitusta sitten, kun sponsoreita saatu.

NONI. LAITETAAN TURNETTA LAUANTAILLE 3.10. KLO 18. ILMOITTAUTUMISET MINULLE PELIKAISTALLA TAI KALASSA.NETISSÄ. PÄÄSÄÄNTÖISESTI VIEDÄÄN KERRALLA LÄPI, MUTTA JOS YLI 30 ILMOITTAUTUNUTTA, NIIN PYRITÄÄN 3.10. SAMAAN AIKAAN JÄRJESTÄMÄÄN KARSINNAT AINAKIN KAHDELLA HOSTILLA JA FINAALI SEURAAVANA PÄIVÄNÄ, JOS EI PÄÄLLEKKÄISYYTTÄ LIIGAN TAI MUUN TÄRKEÄN KANSSA OLE. SPONSOREITA LAITAN TÄSSÄ SAMALLA HAKUUN ERIKSEEN KYSELEMÄTTÄ JA ITSE LUPAAN MYÖHEMMIN LAITETTAVASTA LINKISTÄ VALITTAVAKSI A4-KOKOISIA, JA VAIHTOEHTOISESTI NOUDETTAESSA KEHYSTETTYJÄ, JOISTA VALITA. PIENI KOKO SIKSI, ETTÄ A3 EI MAHDU POSTILAATIKKOON, VAAN PITÄÄ PIKAKIRJEENÄ, JA NYT OMAT KULUT NOLLAAN KONKURSSIN JOHDOSTA. PELIN HARRASTAJISSA LIENEE IHMISIÄ, JOTKA PYSTYVÄT PAREMPIIN PALIINTOIHIN, JA PELAAMINEN JA KUNNIA VOITOSTA KOVASSA SEURASSA ON PALKINNOISTA PARAS?
 
Viimeksi muokattu:
Ylös