Battlefield 1

Battlefield 1

Pelikaista.fi on moninpeleihin ja peliaiheiseen sisältöön keskittyvä peliyhteisö.

Palvelumme sisältävät peliseuraa ja yhteispelejä, keskustelua, pelaamista, sekä peliaiheisen sisällön luomista yhdessä jäsenten kanssa. Tervetuloa!

Liity nyt!

Kiinnostaako BF1 palvelin?


  • Äänestäjiä yhteensä
    4
Perustaja
Ylläpitäjä
Sisällöntuottaja
Tukeva jäsen
Discord valvoja
Liittynyt
7/5/16
Viestit
1 571
Nyt olis taas semmonen aihe ilmoilla, että aika monelta varmaan jonkinlaisia odotuksia tai ainakin mielipiteitä asiasta löytyy useaan eri suuntaan. Kyseesä on siis Battlefield 1, eli se seuraava Dicen luoma taistelutanner.
Jamppu_fi on asiasta jo hieman sivustomme puolella spekuloinut jo ennen trailerin julkaisua, niin tässä olisi hieman hänen mietteitään sen jälkeen.


Mitäs mieltä sinä olet ensimmäisen maailmansodan teemasta?
 
Mr. Battlefield
Sisällöntuottaja
Ydinjäsen
Discord valvoja
Liittynyt
9/5/16
Viestit
185
Mä olin itse alunperin vähän ristiriitaisin tuntemuksin koko WW1 ideasta, mut kyllähän toi nyt aika herkulta näyttää. Parasta on, että se poikkeaa HYVIN radikaalisti valtavirrasta.

Pelissä tärkeintä on tietysti se pelattavuus - siitä ei voi sanoa mitään, ennen kuin päästään itse tyyppäämään. Mutta onhan noilla Dicen viimeaikaisilla peleillä ollut toi pelattavuuspuolikin aika hyvin kunnossa.
 
Sivustaseuraaja
Liittynyt
9/5/16
Viestit
7
Itse olen todella odottanut WW1 teemaista peliä. Varmaa on että ostan pelin.
 
Kunnioitettu
TS-valvoja
Liittynyt
7/5/16
Viestit
340
Itellä jää tämä BF kyl ostamatta sen ww1 teeman takia. Mutta jos beta avain sattu jostain tippuun niin tokihan sillon testaan
 
Jokapaikanpuuhöylä
Moderaattori
Sisällöntuottaja
Liittynyt
9/5/16
Viestit
77
Innolla itse odotan betaa, mikäli siihen pääsisin ottamaan osaa. Monet räiskinnät ovat kertoneet toisen maailmansodan tarinaa, monet nykyaikaisista konflikteista ja onpa osa suunnannut katseen tulevaisuuteenkin, mutta ensimmäinen maailmansota on ainakin isompien räiskintästudioiden osalta jäänyt hyvinkin koskemattomaksi, jonka takia odotankin mitä Dice saa kehitettyä.
 
Perehtynyt
Ydinjäsen
Discord valvoja
Liittynyt
9/5/16
Viestit
17
Itsekkin innolla betaa tulen odottamaan ja sitä kautta sitten tulee ostopäätös tehtyä. Tulee olemaan mielenkiintoista nähdä mitä DICE tulee tekemään, kun teemana on ensimmäinen maailman sota, ja teema tuli ainakin itselle yllätyksenä varisinkin kun olen haaveillut että DICE tekisi jatkoa Battlefield 2142:seen ja pääsisi pitkästä aikaa nauttimaan Titan pelimuodosta.
 
Perustaja
Ylläpitäjä
Sisällöntuottaja
Tukeva jäsen
Discord valvoja
Liittynyt
7/5/16
Viestit
1 571
Itsekkin innolla betaa tulen odottamaan ja sitä kautta sitten tulee ostopäätös tehtyä. Tulee olemaan mielenkiintoista nähdä mitä DICE tulee tekemään, kun teemana on ensimmäinen maailman sota, ja teema tuli ainakin itselle yllätyksenä varisinkin kun olen haaveillut että DICE tekisi jatkoa Battlefield 2142:seen ja pääsisi pitkästä aikaa nauttimaan Titan pelimuodosta.

Melkein voisin veikata, että Jamppuakin olis kiinnostanut tuo tulevaisuus teema. :p
Mitäs muuten olette tuosta ilmalaivasta ja mitäs luulette sen rooli olevan itse pelissä? Toimiskohan se kuin gunship bf4:ssa vai voisko olla mahdollista, että käytettäisiinkö sitä jotenkin Titan assault pelimuodon variaationa? Tyyliin, jos sen ampuis alas niin toinen tiimi voittas?
 
Perehtynyt
Ydinjäsen
Discord valvoja
Liittynyt
9/5/16
Viestit
17
Melkein voisin veikata, että Jamppuakin olis kiinnostanut tuo tulevaisuus teema. :p
Mitäs muuten olette tuosta ilmalaivasta ja mitäs luulette sen rooli olevan itse pelissä? Toimiskohan se kuin gunship bf4:ssa vai voisko olla mahdollista, että käytettäisiinkö sitä jotenkin Titan assault pelimuodon variaationa? Tyyliin, jos sen ampuis alas niin toinen tiimi voittas?
Itse haluaisin että ilmalaiva olisi Titan assault pelimuodon variaatio, mutta veikkaisin että DICE tekee siitä gunship kaltaisen. Aina voi unelmoida
 
Keskustelija
Liittynyt
7/5/16
Viestit
45
Kyllä tuo varmaan ostettua tulee jos saa Mexicosta taas noin 45e hinnalla premiumin kanssa. Mutta jos täyden hinnan joutuu maksamaan, voi olla että jää kauppaan jos ei tule jotain tajunnan räjäyttävää.

Ja itse veikkaan että tuo ilmalaiva tulee joko dlc:ssä tai sitten joku ennakko tilaus etu. Tilaa nyt ennakkoon ja saa ilmalaiva käyttöön 1 kuukauden ennen muita=)
 
Perehtynyt
Liittynyt
9/5/16
Viestit
24
Tätä on jo odotettukkin. Itse olen jo kyllästynyt tähän tulevaisuus teemaan jota joka reiästä tungetaan. Kunhan peli toteutus on hyvä niin kyllä peli on pakko ostos.
 
Sivustaseuraaja
Liittynyt
14/5/16
Viestit
4
Kyllähän tuon voisi ostaa ja täällä näyttäs olevan muitakin kiinnostuneita joten peliporukkaa löytyy.
 
Mr. Battlefield
Sisällöntuottaja
Ydinjäsen
Discord valvoja
Liittynyt
9/5/16
Viestit
185
Beta kolkuttelee jo ovella, mutta vielä ei ole suuri kansa päässyt peliä kokeilemaan. Itse odotan innolla, että pääsee oikein Hands On pelailemaan, sittenhän sitä tietää mistä peli on tehty!

Ensviikolla voidaan spekuloida lisää - pelihän se kuitenkin vain on ;)

Ennakkotilattu on - jos mä jotakin pelaan niin se on Battlefield ;)
 
Perehtynyt
Ydinjäsen
Discord valvoja
Liittynyt
9/5/16
Viestit
17
Tänään sähköpostissa odotti ihana Battlefield 1 Betakoodi että tänään pääsee oikee testailee mistä on oikeen kysymys ja tuleeko ennakkotilattua
 
Perustaja
Ylläpitäjä
Sisällöntuottaja
Tukeva jäsen
Discord valvoja
Liittynyt
7/5/16
Viestit
1 571
Tänään sähköpostissa odotti ihana Battlefield 1 Betakoodi että tänään pääsee oikee testailee mistä on oikeen kysymys ja tuleeko ennakkotilattua
Juuri lunastin itsekin koodin, saas nähä miten tällä perunalla pyörii vai toimiiko ollenkaan.

Edit: toimii hyvin tälläkin perunalla. Pakko ostos siis. Oudon nopea temponen peli ollakseen Battlefield, mutta ainakin vielä tuntuu ihan raikkaalta muutokselta.
 
Viimeksi muokattu:
Perustaja
Ylläpitäjä
Sisällöntuottaja
Tukeva jäsen
Discord valvoja
Liittynyt
7/5/16
Viestit
1 571
Jampun kanssa testaamani toinen ensimmäiseen maailmansotaan sijoittuva peli, Verdun antoi aika hyvää vertailu pohjaa tätä Battlefield 1:n betaa varten. Bäfää edellä mainittu juoksuhauta-hippa on enemmänki simuloitua asemasotaa kuin kuritonta lipun valtausta. Se on huomattavasti realistisempi kuin kaikkien tuntema EA -jätti, mutta jo parin tunnin beta testauksella sanoisin, että battlefield on monipuolisempi ja näin ollen ainakin toistaiseksi viihdyttävämpi. Vaikka sillä lekurin kiväärillä joutuukin räimimään vähintään puoli klippiä ennen kuin vihulaiset tipahtaa.

Mitäs mieltä ovat muut kaistalaiset?
 
Perehtynyt
Ydinjäsen
Discord valvoja
Liittynyt
9/5/16
Viestit
17
Ite pelasin yksin nopeasti kaksi peliä yks conquestilla ja toine rushilla. Vaikka peli onki vasta varhaisessa betassa niin bugeja en onnistunu löytämään ja oli varsin mieluisaa pelata, mutta nopeasti yksin pelatessa into huupuu. Rushista nautin enemmän kuin conquestista mikä on yllätys, koska muissa battlefieldeissä conquest on ollut se mun juttu. Lekuria en pelannut joten en voi sen kivääristä sanoa mutta supportillakin sai ampua melkein sen puol lipasta ennenku vihollinen tipahti ja assaultilla riitti neljäsosa lippaasta. Oli myös jännää että supportilla ei voinut bayonet rushaa. Tähän mennessä peli on vaikuttanut hyvältä ja lähemmäs ollaan menossa että ennakkotilaisin.
 
Keskustelija
Liittynyt
7/5/16
Viestit
45
Itse kokeilin tuota eilen ja vaikuttaa aika perus bäfälle. Onhan tuossa ihan mielenkiintoisia asioita laitettu peliin, mutta en osaa sanoa onko noin kovan hinnan arvoinen sijoitus. Tuo hevonen ja isot muussi nuijat oli ihan mukavia, mutta jotenkin jäi ainakin tuossa mapissa sellainen WOW elämys tulematta. Paitsi silloin kun ratsasti hevosella=)
Ja ainakin noilla alkupään aseilla sai ampua todella paljon että sai tapettua jonkun.
Itse en toistaiseksi pitänyt oikein tuosta aavikko mapista. Mitä muut on mieltä tuosta mapista?

Onko tietoa minkälaisia mappeja tuohon on tulossa perus peliin?

Edit: Ja jotenkin tuntui että olisi pelannut Battlefronttia kun aluksi tuli peliin, ilman laser aseita vaan.
 
Perustaja
Ylläpitäjä
Sisällöntuottaja
Tukeva jäsen
Discord valvoja
Liittynyt
7/5/16
Viestit
1 571
Mitä muut on mieltä tuosta mapista?

Onko tietoa minkälaisia mappeja tuohon on tulossa perus peliin?

Aika tyypillinen Battlefield mappi, paljon avointa maastoa ja vain vähän rakennuksia. Toisaalta onhan tuo aavikkoa. Dyynien yli oli hauska ajella ajoneuvoilla ja ajottainen hiekkamyrsky oli ihan hienosti kyhätty.

Muista kartoista en paljon muuta tiedä kuin sen mitä olen Alpha-version striimeistä nähnyt. Eli luvassa on märkää, sumuista ja välillä vettä tulee kuin saavista. Niin ja taivaalla lilluu se trailerien ilmalaiva.
 
Ylös