Keskustellaanko maalittamisesta Propilkissä?

Keskustellaanko maalittamisesta Propilkissä?
  • Viestiketjun aloittaja *Memmu*
  • Aloituspäivämäärä
  • Vastauksia 25
  • Lukukerrat 2 785

Pelikaista.fi on moninpeleihin ja peliaiheiseen sisältöön keskittyvä peliyhteisö.

Palvelumme sisältävät peliseuraa ja yhteispelejä, keskustelua, pelaamista, sekä peliaiheisen sisällön luomista yhdessä jäsenten kanssa. Tervetuloa!

Liity nyt!
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Keskustelija
Liittynyt
6/4/21
Viestit
29
Miten tämän asian nyt sitten kertoisi fiksusti?
Ihan alkuun älkää jaksako heitellä tähän ketjuun kliseitä joita olen jo monet vuodet kuunnellut. Älkää viitsikö vähätellä tms.

Olen sitten näkyvillä osallistumassa tai hiljaisena taustalla niin jatkuvan maalituksen kohteena kuitenkin ja näitä henkilöitä nyt useita. Ovat tainneet keskenään oikein vuorot jakaa.

Uusinta uutta
Kun täällä ei enää pysty, ja mun servulla saa chattia käyttää vain rekatut pelaajat.. on nyt sitten aloitettu propilkki.pl
sivustolla sama touhu.
On nähty jälleen vaivaa, rekisteröidytty ja peitenikin takaa laitetaan viestiä ja sen jälkeen poistutaan sivustolta.

Kukaan, ei kukaan ansaitse tällaista trollausta tai millä nimellä tätä sitten kutsuisi. Txt ei tällä kertaa ollut räikeä, mutta tapa jolla tätä tehdään kertoo tekijästä omaa tarinaa.

Tätä on tapahtunut julkisesti sekä yksityisviestillä peleissä.
Pelikaistalla aika pitkään ennenkuin siihen sitten puututtiin, eikä vain kerran vaan kaksi viimeisen vuoden aikana.

Jätän tämän nyt tähän, minulta saa pyytämällä ison nipun viestejä ja kuvia näistä pilkkiystävistä jotka näissä mukana, niin voitte kiittää / taputella heitä. Taustalla on tapahtunut paljon 1,5v aikana ihan ilman omaa osallistumista, ja aina vaan kaadetaan täyteen kuppiin lisää. Olen yrittänyt olla asiallisesti hiljaa vaan aina lävähtää lisää.
Onneksi on kaikkeen todisteet mustaa valkoisella.

Minä en enää vaikene, ja ole syntipukkina toisten huonolle käytökselle ja valhe puheille.

Tuotan nyt pettymyksen, en lähde
Kulumallakaan ja jatkan pelaamista.
Nähdään jäällä
 
Viimeksi muokattu:
Keskustelija
Liittynyt
6/4/21
Viestit
29
Että näin ...
IMG_20230110_191518.jpg
 
Sivustaseuraaja
Liittynyt
11/7/22
Viestit
3
Joskushan saattaa yhen kerra möläyttää jotain typerää.Mutta jos useammin ja alkaa olla jatkuvaa niin kiusaamistahan se on.Ja sitä ei saa ikinä hyväksyä. Kiusaaminen pitää aina tuoda esiin rohkeasti ja kiusattua ei saa jättää yksin!......Kannattaa kokeilla olla ystävällinen ...siitä voi tulla iha hyvä mieli.
 
Keskustelija
Liittynyt
6/4/21
Viestit
29
Joskushan saattaa yhen kerra möläyttää jotain typerää.Mutta jos useammin ja alkaa olla jatkuvaa niin kiusaamistahan se on.Ja sitä ei saa ikinä hyväksyä. Kiusaaminen pitää aina tuoda esiin rohkeasti ja kiusattua ei saa jättää yksin!......Kannattaa kokeilla olla ystävällinen ...siitä voi tulla iha hyvä mieli.
Peukuttanut kolmikko on jatkanut tätä jo pitkään, eikä loppua näy .. ihmettelen että SM liiga tiimin varakapteenit käyttäytyvät näin, erittäin esimerkillistä toimintaa!
 
Propilkin edustaja
Ylläpitäjä
Moderaattori
Liittynyt
4/2/17
Viestit
218
Tuo pitää saaha loppumaan.

Ehdotukseni:

Häiriköivät pelaajat suljetaan SM-liigasta, sekä myös kaikista pelikaistan kautta järjestettävistä turneista mm. henk.kohtaiset SM kisat
Jos samasta tiimistä on useita häirikköjä suljetaan koko tiimi SM-liigasta

Mahdollisesti määrittelemättömän ajan banni Pelikaistalle

Yritetään selvittää mahdollisimman pian ketkä kaikki on häiriköintien takana.
 
Sanavalmis
Liittynyt
16/4/19
Viestit
85
Onhan se ikävää et tälläistä viestiä tulee. Mietin myös sitä miksi lähinnä vaan sinulle? Keskimäärin varmaan joka toinen varmaan saa jonkun asiattoman viestin joskus, mutta sinulle jatkuvasti.? joskus jollekkin heitetty viesti voi poikia sitä, vaikka se ei tarkoitus ollut. Siis joku muukin voi loukkaantua ja vastata sit jollain tälläisella viestillä. ehkä olet Memmu maalautunut vuosien varrella siksi, että täällä vähintään kerran vuodessa aloitat tilityksen miten pilkkiyhteisö sinua vuosien varrella kohdellut väärin? Niin monen viestin lopputulema on sinulla ollut, nyt väistyn takavasemmalle...hei, hei. Jos jotain ilmoittaa se kannattaa tehdä tai sitten olla sellaisia kommentteja laittamatta, sekin herättää ärsytystä, joka poikii ehkä kuvaileminasi viesteinä.Lopuksi vielä etten minä ole tässä viimeisissä postauksissa ollut mukana. Pelaan myös aina Tiikeri2 tackilla ja sillä kyllä laitan tarpeelliset viestit. Enkä myöskään yv:nä laita mitään, koska siitä tulee harmia vaikka se olisi ihan aiheesta kirjoitettu. Tässä minun mietintä ja kokemus asiasta. Itse pyrkinyt myös viime ajat olemaan poissa tälläisen harmistuksen tuottamisesta kenellekkään. asiani sanonut täällä julkisesti. Ei muuta tsemppiä Memmu.
 
Sanavalmis
Liittynyt
16/4/19
Viestit
85
Tuohon heikin viestiin vielä: kokemuksien mukaan puolet pilkkijöistä lähtee tuolla ajatuksella. Koska kuka määrittää häiriköinnin ja mikä on pois heittämiseen riittävä kommentti. joillekkin joku peruskeskusteluun kuuluva kommentti sen kaltainen loukkaus. Joku voi sanoa ootko huomannut, et sun ukollasi on leveä peppu..ei myöskään herätä minussa tuntei..normi yhteisöjuttui lähes joka toisella servulla minulle tevehdys on..tiikeri näytä muna:) en muuten näytä:) toki tiedän mistä toi juttu poikii ja näen sen huumoriksi. Eli vähän rennommin voi ottaa myös eikä tarttua joka sanaan..niin pääsee helpommalla. Jos joka kerta aloittaa aiheen täällä, niin varmaan poikii jatkoa
 
Sivustaseuraaja
Liittynyt
11/7/22
Viestit
3
Kyllähän tämä tuntuu nyt siltä ,että propilkki yhteisön pitää ottaa tämä asia todella vakavasti.Ehottaisin meiltä kaikilta kannaottoa ja niiltä joilla on valtaa toimia asian suhteen niin tuumasta toimeen. Ei kai kiusaaminen maailmasta lopu,mutta vähentää sitä voi.
 
Kunnioitettu
Liittynyt
20/8/19
Viestit
318
Sen ainakin tiedän, että Urheilukalastaja on jo banninsa kärsinyt täällä jo aiemmin, onko näiden bannien jälkeen sattunut mitään uutta? En ole tietoinen semmoisista uusista asioista.

Pinturihaukan käyttäytymisistä en ole nähnyt koskaan todisteita. Ja jos sellaisia on, nekin saisi olla ihan viimeaikaisia.

Pashogilta viimeaikasta settiä näyttää olevan (onko ainoa kerta tuo? Tässä tapauksessa harkitsisin bannia SM-kisoista, koska tietääkseni hän ei pelaa Suomen liigaa missään joukkueessa. Mutta yksi viesti yhdeltä osapuolelta ei minulle riitä vielä siihen.

Joten lisää todisteita kaikkien osapuolien viesteistä minulle, sen perusteella teen päätökset. Pelikaistan ylläpito tekee omansa. Ja Mikäli pelikaistan ylläpito jakelee kys. henkilöille banneja, se tarkoittaa sitä, että henk.koht SM-Kisat jäävät heiltä automaattisesti väliin.


Terveisin SM-Liigan ja SM-kisojen vetäjä.
 
Viimeksi muokattu:
Sosiaalinen
Liittynyt
17/3/20
Viestit
62
Heikki.
Pashogilla ei ole mitään tekemistä minun kanssa.
Urheilukalastaja on rankkunsa kärsinyt ja Pinturihaukka liittyy tähän miten?
MV.tä tai minua älkää tähän soppaan liittäkö.
Hiekkalaatikkohommat jäi jo 34 vuotta sitten itselläni.
Tämä maalitus tai siihen vihjailu alkaa menemään jo yli.
Nyt on syytä jokaisen rauhoittua ja tutkikaa sekä sitten hutkikaa.
Toivon liigarauhaa loppukaudeksi. Jatkakaa sitten minun puolestani.
 
Viimeksi muokattu:
Keskustelija
Liittynyt
6/4/21
Viestit
29
Tuohon heikin viestiin vielä: kokemuksien mukaan puolet pilkkijöistä lähtee tuolla ajatuksella. Koska kuka määrittää häiriköinnin ja mikä on pois heittämiseen riittävä kommentti. joillekkin joku peruskeskusteluun kuuluva kommentti sen kaltainen loukkaus. Joku voi sanoa ootko huomannut, et sun ukollasi on leveä peppu..ei myöskään herätä minussa tuntei..normi yhteisöjuttui lähes joka toisella servulla minulle tevehdys on..tiikeri näytä muna:) en muuten näytä:) toki tiedän mistä toi juttu poikii ja näen sen huumoriksi. Eli vähän rennommin voi ottaa myös eikä tarttua joka sanaan..niin pääsee helpommalla. Jos joka kerta aloittaa aiheen täällä, niin varmaan poikii jatkoa
Et tiedä tapahtuneista kuin pinta raapaisun ja sillä perusteella käännät asiat taas ohitse aiheesta maalitus.
 
Kunnioitettu
Liittynyt
20/8/19
Viestit
318
Sen ainakin tiedän, että Urheilukalastaja on jo banninsa kärsinyt täällä jo aiemmin, onko näiden bannien jälkeen sattunut mitään uutta? En ole tietoinen semmoisista uusista asioista.

Pinturihaukan käyttäytymisistä en ole nähnyt koskaan todisteita. Ja jos sellaisia on, nekin saisi olla ihan viimeaikaisia.

Pashogilta viimeaikasta settiä näyttää olevan (onko ainoa kerta tuo? Tässä tapauksessa harkitsisin bannia SM-kisoista, koska tietääkseni hän ei pelaa Suomen liigaa missään joukkueessa. Mutta yksi viesti yhdeltä osapuolelta ei minulle riitä vielä siihen.

Terveisin SM-Liigan ja SM-kisojen vetäjä.

Jotta tulee varmasti kaikile selväksi, niin lainaan vielä omaa viestiäni. Ylläolevien kohtien perusteella mahdolliset rankut jaetaan. Asioita, joita ei voida tasapuolisesti todistaa tai asioita, joista rankut on jo kärsitty, eivät kuulu tämän tapauksen ratkaisuun. En tule reagoimaan viesteihin, jotka eivät todista ylläolevia kohtia sellaaisinaan, kuin ne tuossa lukevat. Ja korostan:

-en kaivele vanhoja juttuja
-en kaivele sovittuja juttuja
-en kaivele juttuja, joista rangaistukset on jaettu ja kärsitty
- en kaivele juttuja, joissa näen yhden osapuolen viestejä

Kaivelen sitten, jos asiat liittyvät kirjaimellisesti yllä mainittuihin kolmeen kohtaan juuri, kuten tuossa lukevat. Ja että ne voidaan relevantisti todistaa, joka tavalla.
 
Keskustelija
Liittynyt
6/4/21
Viestit
29
Jotta tulee varmasti kaikile selväksi, niin lainaan vielä omaa viestiäni. Ylläolevien kohtien perusteella mahdolliset rankut jaetaan. Asioita, joita ei voida tasapuolisesti todistaa tai asioita, joista rankut on jo kärsitty, eivät kuulu tämän tapauksen ratkaisuun. En tule reagoimaan viesteihin, jotka eivät todista ylläolevia kohtia sellaaisinaan, kuin ne tuossa lukevat. Ja korostan:

-en kaivele vanhoja juttuja
-en kaivele sovittuja juttuja
-en kaivele juttuja, joista rangaistukset on jaettu ja kärsitty
- en kaivele juttuja, joissa näen yhden osapuolen viestejä

Kaivelen sitten, jos asiat liittyvät kirjaimellisesti yllä mainittuihin kolmeen kohtaan juuri, kuten tuossa lukevat. Ja että ne voidaan relevantisti todistaa, joka tavalla.
Viittaat minuun, ja oletat asioita joista ei ole kyse.

Nostin tämän esiin kun yhteisössä ei ole selkeitä sääntöjä näistä häiriköinneistä ja maalituksista johtuvista ongelmista.

Se että mainitsin kuinka tätä on jatkunut jo pidemmän aikaa ei ole "kaivelua" vaan antaa realistisen kuvan toistuvasta tavasta tiettyjen henkilöiden kohdalla.

Mikäli yhteisö taputtelee tämän taas maton alle ja pitää tapahtuneita asioita vähäpätöisenä antaa se viestin että valtakunnassa kaikki hyvin.
Ei vaadi toimenpiteitä.
 
Kunnioitettu
Liittynyt
20/8/19
Viestit
318
Se että mainitsin kuinka tätä on jatkunut jo pidemmän aikaa ei ole "kaivelua" vaan antaa realistisen kuvan toistuvasta tavasta tiettyjen henkilöiden kohdalla.
Puhuin kaivelusta ihan omana terminäni, en sinun.

Edelleenkin, en jaa rangaistuksia asioista, joista sellaiset on jo jaettu. Enkä rankaise jutuista joista jo rankut jaettu (esim UK:N juttu). Enkä jaa rangaistuksia, jos en näe riittävästi todisteita sen puolesta. Jos tämä menettely ei kaikille kelpaa tällä kaudella, niin hoitakoon uusi vetäjä sitten paremmin ensi kaudella. Ei muuta kuin tsemppiä vaan sille "onnekkaalle".
 
Keskustelija
Liittynyt
6/4/21
Viestit
29
Puhuin kaivelusta ihan omana terminäni, en sinun.

Edelleenkin, en jaa rangaistuksia asioista, joista sellaiset on jo jaettu. Enkä rankaise jutuista joista jo rankut jaettu (esim UK:N juttu). Jos tämä menettely ei kaikille kelpaa tällä kaudella, niin hoitakoon uusi vetäjä sitten paremmin ensi kaudella. Ei muuta kuin tsemppiä vaan sille "onnekkaalle".
Eiköhän tässä ole kyse siitä että yhteisössä luotaisiin jatkoa ajatellen säännöt joita kaikki noudattavat .. mahdolliset uudet tapaukset on silloin helpompi hoitaa alta pois, eikä tarvita julkista kirjoittelua.
 
Sanavalmis
Liittynyt
16/4/19
Viestit
85
Ei varmaan kukaan taputtele mitään. Sinä vaan muistat kaikki 5v vanhatkin jutut ja sinun ne on päiväkirjassasi. viittaat yksittäisiin kertoihin tai jonkun sanomisiin..eli jos 10v, olet saanut joka vuosi yhden epäasiallisen viestin, sanot tätä kiusausta tapahtuneen 10v. Täällä paljon pilkkijöitä ja suurin osa asiattomuuksista on tullut yleensä ns. ulkopuolisten viesteistä. Jos jokainen pitäisi päiväkirjaa sanomisista niin sitten vasta härdelli olisi. Osa viesteistä tulee sinun omilta entisiltä teamilaisilta,,menikö jotain väärin? Kohtelitko heitä epäoikeuden mukaisesti....ym mahdollisuuksia. Miksi joudut kiertämään joukkueita ja perustamaan teameja jatkuvasti? sanoisin, että 50%:sti olet itse keittosi keittänyt. Yleisesti isossa yhteisössä voi tapahtua mitä vaan. Kiva , että olet mukana..muuten jutunaiheet loppuisi. Muuten sivulla olisi vaan virallisia turnee ilmoituksia jne
 
Keskustelija
Liittynyt
6/4/21
Viestit
29
Tuo pitää saaha loppumaan.

Ehdotukseni:

Häiriköivät pelaajat suljetaan SM-liigasta, sekä myös kaikista pelikaistan kautta järjestettävistä turneista mm. henk.kohtaiset SM kisat
Jos samasta tiimistä on useita häirikköjä suljetaan koko tiimi SM-liigasta

Mahdollisesti määrittelemättömän ajan banni Pelikaistalle

Yritetään selvittää mahdollisimman pian ketkä kaikki on häiriköintien takana.
Mielestäni tässä on selkeä suora ja varmasti toimiva ehdotus säännöksi.

Minulla ei ole tarvetta asettaa tällä hetkellä tai muutenkaan kenenkään päätä pölkylle vaan saada selkeät säännöt jotka koskee meistä jokaista.
 
Propilkin edustaja
Ylläpitäjä
Moderaattori
Liittynyt
4/2/17
Viestit
218
Atomix, en ole yhtään nimeä maininnut viestissäni, enkä myöskään nimennyt mitään joukkuetta.

Tiikeri, ei kirjoitella arvauksia, ellei ole varmaa tietoa asioista, sopiiko näin?
 
Keskustelija
Liittynyt
6/4/21
Viestit
29
Ei varmaan kukaan taputtele mitään. Sinä vaan muistat kaikki 5v vanhatkin jutut ja sinun ne on päiväkirjassasi. viittaat yksittäisiin kertoihin tai jonkun sanomisiin..eli jos 10v, olet saanut joka vuosi yhden epäasiallisen viestin, sanot tätä kiusausta tapahtuneen 10v. Täällä paljon pilkkijöitä ja suurin osa asiattomuuksista on tullut yleensä ns. ulkopuolisten viesteistä. Jos jokainen pitäisi päiväkirjaa sanomisista niin sitten vasta härdelli olisi. Osa viesteistä tulee sinun omilta entisiltä teamilaisilta,,menikö jotain väärin? Kohtelitko heitä epäoikeuden mukaisesti....ym mahdollisuuksia. Miksi joudut kiertämään joukkueita ja perustamaan teameja jatkuvasti? sanoisin, että 50%:sti olet itse keittosi keittänyt. Yleisesti isossa yhteisössä voi tapahtua mitä vaan. Kiva , että olet mukana..muuten jutunaiheet loppuisi. Muuten sivulla olisi vaan virallisia turnee ilmoituksia jne
Ensinnäkin en ole pelannut 10v ja toiseksi miksi viet asioita henkilökohtaiselle tasolle ? Minä en myöskään ole kiertänyt joten älä viitsi. . Aika paljon on liikehdintää pelaajilla liigassa, en ole ainut. Mitä tulee tiimien perustamisiin jonkun sekin homma on tehtävä jos halutaan jatkuvuutta.
Otappa joskus nokka tänne suuntaan ja tule tutustumaan. . Voitaisiin käydä asiat läpi naamatusten.
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Ylös