Koelukijoita artikkelille?

Koelukijoita artikkelille?
  • Viestiketjun aloittaja ComicGirl
  • Aloituspäivämäärä
  • Vastauksia 2
  • Lukukerrat 525

Pelikaista.fi on moninpeleihin ja peliaiheiseen sisältöön keskittyvä peliyhteisö.

Palvelumme sisältävät peliseuraa ja yhteispelejä, keskustelua, pelaamista, sekä peliaiheisen sisällön luomista yhdessä jäsenten kanssa. Tervetuloa!

Liity nyt!
Sivustaseuraaja
Liittynyt
29/11/22
Viestit
1
Olen kuntouttavassa työssä pienessä lehtitoimikunnassa ja etsin koelukijoita peliaiheisille artikkelielleni. Huom. Olen lukihäiriöinen ja kirjoitusvirheitä varmasti löytyy. Niistä voi mainita. Toivon rakentavaa palautetta, miten voisin parantaa juttuani? Onko jotain lisättävää tai poistettavaa?
-Kiittäen ComicGirl
 

Liitetiedostot

  • Skyrim story PDF.pdf
    29 KB · Lukukerrat: 107
Perustaja
Ylläpitäjä
Sisällöntuottaja
Tukeva jäsen
Discord valvoja
Liittynyt
7/5/16
Viestit
1 568
Omasta mielestä ihan mukaansa tempaava pieni tarina Skyrimiin saapumisesta Khajiit rotua edustavan hahmon silmin. Kirjoitusvirheitä en nyt varsinaisesti juuri löytänyt. Ympäristöä tai miljöötä kuvailtiin ihan mukava määrä, kuitenkaan keskittymättä siihen liikaa. Toisaalta tämän suhteen saatan olla hieman puolueellinen, pelin alkupuoli kun melko tuttu jo itselle. Useiden aloituskertojen takia. Odotin kyllä Whiterunin vartijan kertovan olleensa aikanaan myös seikkailija ja saaneensa nuolen polveen, mutta ehkä siitä on jo kuultu tarpeeksi.

Lukaiskaahan muutkin kaistalaiset tämä tarinan pätkä, mikäli vain peleiltänne kerkiätte. Ihan mukava varmaan kuulla myös palautetta ihmisiltä jotka eivät kyseisen pelin maailmaan ole eksynyt vielä kertaakaan.
 
Propilkin edustaja
Ylläpitäjä
Moderaattori
Liittynyt
4/2/17
Viestit
216
Olen lukenut tarinan joku päivä sitten, kun en peliä tunne lainkaan niin mielenkiinnolla odotan lisää. Tekstissä on hyvin tiivistetty tarinan tapahtumat, kuitenkin pääkohdat on pidetty mukana. Kirjoitusvirheitäkään en havainnut yhdellä lukemisella.
 
Ylös