Langaton peliheadsetti hakusessa

Langaton peliheadsetti hakusessa
  • Viestiketjun aloittaja Saokko
  • Aloituspäivämäärä
  • Vastauksia 4
  • Lukukerrat 2 122

Pelikaista.fi on moninpeleihin ja peliaiheiseen sisältöön keskittyvä peliyhteisö.

Palvelumme sisältävät peliseuraa ja yhteispelejä, keskustelua, pelaamista, sekä peliaiheisen sisällön luomista yhdessä jäsenten kanssa. Tervetuloa!

Liity nyt!
Keskustelija
WoT jäsen [LENO]
Liittynyt
1/9/16
Viestit
26
Elikkäs tällä hetkellä käytössä Logitechin G930, muuten ihan laadukas mutta softapuoli kusee ja välillä katkoo yhteyttä ihan kiitettävästi. Nyt olen tässä alkanut kyrsiintymään siihen ja olis etinnässä uus headsetti. Elikkäs pitäis olla langaton ja toimiva. Hintaa max 150€. Ehotuksia otettais vastaan.

Kenelläkään kokemuksia Corsairin voidista?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Sosiaalinen
Liittynyt
21/8/16
Viestit
59
Ite hommasin tuossa kesällä G930 gigantin alennusmyynnistä. Täyteen hintaan en ikinä ostaisi. Softapuoli kusee kans, sekä toi power näppäimen alapuolella oleva tilaäänen? vaihdin/valitsin ei tee enää mitään vaikka alkuun toimi normaalisti. Nyt alkanut temppuilla tessun kanssa.

Muista langattomista ei ole kokemuksia, sillä nää on ensmäiset. Mut ootko lukenu muron lankaa?
Muro foorumi
 
Merkittävä
TS-valvoja
WoT jory [METAL]
Liittynyt
27/8/16
Viestit
252
Itellä on Corsair ja on hyvä, kantavuus hyvä ja yleensäkkin hyvä laite. Hakkaa mennentullen Turtle Beach Z300:sen joka oli mulla aikaisemmin. Eli peukku Corsairille.
 
Erittäin ahkera
Liittynyt
19/10/16
Viestit
172
Itellä on Corsair ja on hyvä, kantavuus hyvä ja yleensäkkin hyvä laite. Hakkaa mennentullen Turtle Beach Z300:sen joka oli mulla aikaisemmin. Eli peukku Corsairille.

Ei-peli langaton myös haussa, siis hyvän kuuloiset, ei mitään mikkiä.

Vaikken yleensä paljon perusta langattomuudesta itse (hiiri näppis kuulokkeet) niin satuin katsomaan Jayz2cents videon Corsair Void erikoisversion arvostelun. Mikki oli perus tukkoinen lennonjohto eikä muutenkaan saanut hyvää vaikutusta. Itse kuulematta on paha sanoa, mutta vaikka ihan just hommasin Superlux HD681B ja Sound Blaster Omnin käytettynä, musan kuunteluun langaton voisi kelvata. Nykyinen setti sterkoissa on joku melko kallis Phillips jollain neljän-viiden metrin johdolla (oikeasti karmean pitkä, liian pitkä!) enkä silti ylety jääkaapille kaljaa hakemaan kun Stairway to Heaven on kesken.
 

JK

Keskustelija
Liittynyt
26/9/16
Viestit
25
Corsairin headsetit ovat olleet hinta/laadultaan ainakin itselle mainioita. Rahhoo jos ois kuin hilloa, jotkut överi senkut aina vois ostaa seinälle killumaan. :D
 
Ylös