Noobi

Noobi
  • Viestiketjun aloittaja $T$ YK-joukot
  • Aloituspäivämäärä
  • Vastauksia 4
  • Lukukerrat 1 320

Pelikaista.fi on moninpeleihin ja peliaiheiseen sisältöön keskittyvä peliyhteisö.

Palvelumme sisältävät peliseuraa ja yhteispelejä, keskustelua, pelaamista, sekä peliaiheisen sisällön luomista yhdessä jäsenten kanssa. Tervetuloa!

Liity nyt!
Ahkera
Liittynyt
12/1/20
Viestit
111
Etsitään Noobi nimimerkillä pelaavaa pelaajaa jolla adminit jollekin hostille... Olisiko k.o. henkilö yvllä yhteydessä minuun tai joku joak tuntee kyseisen henkilön. T:$T$ A Team Hurrikaani
 
Propilkin edustaja
Ylläpitäjä
Moderaattori
Liittynyt
4/2/17
Viestit
218
Moi

Tuota kannattaa kysäistä suoraan ko hostilta, vältämättä hänkään ei sitä tiedä, mutta voi asian selvittää. Kuten kaikki tietää niin hosteilla pelaa aika paljon ns. salanikeillä, (joillakin jopa 6:kin eri nimimerkkiä). Ko admin voi myös olla salanikin takana ja siksi ei kerro hosteille mitään. Niinkuin olen aiemmin toisessa yhdeydessä kertonut, jokaiselta käynniltä jää tunnistettava jälki lokiin. Jos ko admin on ollut minun hostilla niin laita asiasta yv minulle ja mahdollinen syy miksi etsit häntä.

t. heikkipp (host -heikki-1 ja -heikki-2)
 

*Memmu*

Vieras
Mahdatkohan tarkoittaa Nuubi(tzu) nickillä pelaavaa? Noobiin en ole koskaan törmännyt!
 
Ylös