Pelaaja hakee tiimiä, tiimi hakee pelaajia

Pelaaja hakee tiimiä, tiimi hakee pelaajia

Pelikaista.fi on moninpeleihin ja peliaiheiseen sisältöön keskittyvä peliyhteisö.

Palvelumme sisältävät peliseuraa ja yhteispelejä, keskustelua, pelaamista, sekä peliaiheisen sisällön luomista yhdessä jäsenten kanssa. Tervetuloa!

Liity nyt!
Propilkin edustaja
Ylläpitäjä
Moderaattori
Liittynyt
4/2/17
Viestit
216
Pelaaja hakee tiimiä, tiimi hakee pelaajia

Tässä viestiketjussa pelaajat voivat ilmoittaa halukkuudestaan liittyä tiimiin.
Myös tiimit voivat hakea täältä pelaajia.

Pelaaja jos haet tiimiin:

Lähetä hakemus haluamaasi tiimin kapteenille, useimmissa tiimeissä voit kyllä tulla juttelemaan ko tiimin pelaajien kanssa yleisillä hosteilla, he opastavat tarvittaessa.
Kerro hakemuksessasi hiukan itsestäsi:
- Nimimerkki millä pelaat
- Ikäsi (useimmissa tiimeissä tuo alaikäraja on 18v, mutta se ei ole ehdoton ainakaan kaikissa tiimeissä)
- Pelaaja aktiivisuus (eli kuinka paljon pelaat esim viikossa, mitkä päivät ei sovi pelaamiseen jne.)
- Kauanko olet pelannut ProPilkkiä, myös se kannattaa kertoa missä mielestäsi on jo osaamista, (esim. haukilahti ja made)
- Tiimit yleensä käyttää jotain puhesovellusta keskinäiseen viestintään, (esim. Skype, TeamSpeak, Discord jne.) laita hakemukseesi jonkin noista käyttö mahdollisuus jos niin on)
- Kerro myös onko mahdollisuutta pelien hostaukseen.

Sellainen hakemus ei johda mihinkään missä kerrotaan vaan että "voin tulla tiimiin jos otatte"

Jos laitat hakemuksen tänne julkisesti niin nuo samat asiat siihen myös pääpiirteittäin

Tiimi jos haette pelaajia :


- Millaista pelaajaa haette
- Ikätoive
- Muita asiaan vaikuttavia asioita, esim. skype, hostaus, pelikokemus jne.
- Keneen voi ottaa yhteyttä
- Pelaajien kiinnostusta voi lisätä kertomalla myös hiukan tiimistä, tai antamalla linkin esim. tiimin kotisivuille.


Pelaajille ja tiimeille:

Toivottavaa olis että poistaisitte tästä viestiketjusta viestinne mikäli asia ei enää ole ajankohtainen, (toki moni kapteeni on poistanutkin viestin kun pelaajatarve on täyttynyt). Tämän viestiketjun tarkoitus on että pelaajat voi hakea tiimiin tai tiimit voi hakea pelaajia, muu keskustelu käydään mieluiten tuolla yleisellä keskusteluissa.
 
Viimeksi muokattu:
Sivustaseuraaja
Liittynyt
16/12/20
Viestit
1
Hejsan! Hejsan! U Can Call ´me many names: Moms Golden boy Niclas, Sir Hyh Butt:ler Captivatori ich Any Kleider. captain kinder fallenskender Kids to Foq -MasterEemil - Minulla on ollut tosi monia eri nimiä mutta sitten se tiimi ketkä kaltaiseni vanhan staran huolii niin antaa taas uuden =) Viimeksi taisi olla Pbummin tai Pheppu. ei muista =D En olla kereennyt plata tiiimi kamppailuissa kolmiseen vuoteen mutta nyt olen pitkästä aikaa loito kuntossa. Paljon pelanu yksin ja yleisillä... tahtois kunnolla päästä mitta miehestä mitta!puhun täydelinen ruotsi. suomea ymmärän kyllä ja osaan lukean. kirjoitus hiukan vaikea. varmaa te vanhat starat mut muistatte kun olin söimessä aina tittelillä hund kennel smörja. nimi merkkini ovat vuodesa toiseen poimittu vanhoista mies mytologeista joissa naisiaei liika tarvittu. kun viimeksi kilpa tasolla menestyin voitin 8 vesistön turnajaiskoitoksesta 4 olin kerran kakkone ja kahdestineljäs

uskon että vanhemamt pelaajat tunnistaa nyt mun kuvaa chacie chaen ennen olimr.miagi yhteys tän sivun kautta. olen numeron 9 arvoinen pelaaja ja opeten joka päivä, kiitos. ei haita on pomo mies, nainen ati joku uusi suomiloinn villitys ;>zikxw
 
Sivustaseuraaja
Liittynyt
15/1/20
Viestit
3
Heips kukkuu!


Olen tässä harkinnut, että voisin jatkaa vielä ensi liigakaudellakin pelin parissa. Avoin toki olen sillekin, etten pelaisi SM-liigaa, vaan kilpailullinen sarja voi olla myös jokin muu. Tällä hetkellä olen tiimitön, joten tarjouksia otan mieluusti vastaan. Osaamista voi arvioida viime kauden pistepörssiin tai henkilökohtaisen sijoittumisen pohjalta viime SM-kisoissa. Arviota voi toki tehdä siltäkin pohjalta, miten sijoitun tulevissa SM-kisoissa, jotka tosin pelaan suurella todennäköisyydellä kirjaimellisesti vasemmalla kädellä, sillä oikea käsi on nyt ainakin kirjoitushetkellä huonossa kunnossa. Pelin parissa historiaa on muistaakseni noin kolme vuotta, joiden aikana jokusen henkilökohtaisen turneen olen vetänyt ja yhden liigakauden. Pelaajana uskoisin olevani varsin hyvä ja kehityskelpoinen. Mitä nyt olen liigaa pelannut, kovalla todennäköisyydellä tunnun pisteillä olevan, kun jäälle pääsen. Toki loppukausi meni penkin alle, mutta se on juttu erikseen. Tiimipelaajana olen kaikkien kaveri ja tiimin menestys on aina ensisijainen asia. Voin huilata vaikka pelattavan kierroksen kaikki järvet, jos se on tiimin etu ja tätä asennetta odotan kanssapelaajilta. Itselleni osaan nauraa, mutta rasistiset ja syrjivät kommentit eri vähemmistöjä kohtaan saavat minut nostamaan kytkintä. Poliittiselle keskustelulle ylipäätään pelihommat eivät välttämättä ole se paras alusta, vaan itse pidän tätä peliä mukavana todellisuuspakoiluna ja irtiottona arjesta.

Tiimin suhteen on toiveena työnteko menestyksen eteen. Lisäksi toivon ilmapiirin olevan sellainen, että porukassa on kenen tahansa hyvä olla. Minulle pelaaminen ei ole niin tärkeää, että olisin porukassa, jossa en viihdy.
 
Sivustaseuraaja
Liittynyt
4/1/22
Viestit
1
Bi
Moikka,

Näin ne hommat etenee :)

Meitä alkaa olla hyvä nippu kasassa tulevaan EU liiga ja SM liiga kauteen 2022!
Kiinnostaisiko sinua liittyä mukaan uuteen aktiiviseen ja mukavaan porukkaan, jossa pelaaminen on se tärkein YKKÖSJUTTU.
Meitä on toistakymmentä jo mukana niin kokeneita, kuin myös uusia intoa puhkuvia pelaajia ...

The Benchwarmers tarjoaa tähän mahdollisuuden niin uusille kuin vanhoillekkin tekijöille, tule sellaisena kuin olet !
Hyvillä tuloksilla jo mennään treeneisssä tälläkin poppoolla, mutta vielä olisi hyvä saada 2-3 pelaajaa lisää jakamaan ns vuoroja!

Omaakin elämää saa ja pitää olla,se meillä ymmärretään ja otetaan huomioon.
Vi trener fast flere ganger i uken og det er et passende tidspunkt for alle å være med, vi har tre servoer/verter i bruk så det er mulig å komme seg på isen hver dag uansett tid. (24/7)
Vi arrangerer ulike turer hver uke.

Vi forventer at du har en positiv/aktiv holdning til sporten, og det er i hvert fall ingen skade i å være konkurransedyktig, tvert imot.

Hvis du allerede spiller på et lag i den finske mesterskapsligaen, begrenser det ikke adgangen din om du ønsker å spille EU-spill også eller omvendt.
Alt er omsettelig :)

Spør gjerne om du var interessert, nå er det et godt tidspunkt å bli med så vi kan ta igjen fellesspill i tide før neste sesongstart.


Spørsmålet er ikke knyttet til noe, og du kan komme for å prøve det så ingenting annet når du skriver her :)

SPILLERSØK PÅGÅR FORTSATT...
Hei :)

Greit med en nordmann om bord?

bakke3050 er pp2

31 år gammel mann fra Norge.

Spilt pp2 på og i 13 år.

Spiller nesten hver uke hvis jeg ikke fisker selv :)
 
Sivustaseuraaja
Liittynyt
12/4/19
Viestit
2
Vahvistunut Team Kiisken Narraajat etsii vielä 1-2 pelaajaa tulevalle liigakaudelle. Jos olet asiallinen, mukava ja ymmärrät hyvien juttujen päälle niin et ehkä sovi joukkoomme, muut voi kiinnostuessaan laittaa rohkeasti viestiä allekirjoittaneelle :)

Käytämme yhteydenpitoon skypeä. Jonkinlainen kokemus joukkuepeleistä iso +.
 
Viimeksi muokattu:
Keskustelija
Liittynyt
23/4/19
Viestit
25
PIPO:ssa paikkaa auki tulevalle liigakaudelle vielä. Ei juurikaan reenailla ja mennään vanhoihin totuttuihin menetelmiin turvautuen, mutta uutena pelaajana varmasti paikka löytyy ja juonesta pääsee nopeasti kiinni. Rennolla meiningillä mutta pelissä ei perseillä ja koitetaan pelata niinkö on fiksua
Allekirjoittaneelle viestiä, jos tulevalla kaudella kiinnostaisi vielä liigaa pelata ilman suurempaa panostusta ennen mahdollisia playoff pelejä.
 
Sanavalmis
Liittynyt
29/9/22
Viestit
85
Team ROTO

"Toiset tykkää, toiset ei"

Oli vuosi 2010 kun syntyi joukkue nimeltä ROTO, aktiivisesti 3 vuotta tiimissä pilkittiin ja pärjättiinkin hyvin. Sittemmin joukkue painui unholaan ja pelaajat siirtyivät toisiin joukkoihin. Myös minä itse, kun kiinnostus oman tiimin pyörittämiseen lopahti ja koko peliä kohtaan myös. Mutta nyt on aika palata juurilleen!
Muutamassa tiimissä tässä välissä on ehtinyt käydä ja kiitänkin heitä siitä kun olen saanut olla mukana :)

Joten tulevalle kaudelle ennestään tuttu Team ROTO kerää porukan ja on sitten valmiina kauden 2023-2024 peleihin.

Tällä hetkellä emme hae uusia pelaajia tiimiimme.

Kotisivuna toimii facebook

Ystävällisin terveisin
LassiNou alias Kenraali L*rssi
 
Viimeksi muokattu:
Avantokuiskaaja
Liittynyt
8/4/23
Viestit
3
Hollacopolla!
Raudanluja kairaaja sekä avantouiskentelija etsii kaltaisiaan. PPn pariin eksyin jo -08 ja reilu 3 vuotta kulutin jäillä kunnes peli jäi n. Kymmeneksi vuodeksi unitilaan hippotalamukseeni. Alkuvuodesta -22 palasin jäädäkseni ja huomasin että olen yhä säälimätön pilkkijäillä, ja entistä armottomampi.
Catch me.. ;)
28v ja somealustat hallussa.
 
Sosiaalinen
Liittynyt
17/3/20
Viestit
62
Hollacopolla!
Raudanluja kairaaja sekä avantouiskentelija etsii kaltaisiaan. PPn pariin eksyin jo -08 ja reilu 3 vuotta kulutin jäillä kunnes peli jäi n. Kymmeneksi vuodeksi unitilaan hippotalamukseeni. Alkuvuodesta -22 palasin jäädäkseni ja huomasin että olen yhä säälimätön pilkkijäillä, ja entistä armottomampi.
Catch me.. ;)
28v ja somealustat hallussa.
Joko tiimi löytyi?
Jos ei niin nyt olisi tarjolla mukava tiimi SM-Liigan peleihin.
Pääasia että asenne on kohdallaan ja on sietämätön halu oppia uutta.
Laita viestiä jos haluat mitalia tavoittelevaan tiimiin.

*AtomiX
 
Sivustaseuraaja
Liittynyt
7/4/23
Viestit
2
etsitään tiimiä kilpailuihin. itellä on jonku verran kokemusta kyseisestä pelit ja halu oppia lisää. en nyt mikään pro ole tässä mutta kalaa kyll tulloo kiskottua jonkun verran ylös :D (tiimi löytynyt)
 
Viimeksi muokattu:
Sosiaalinen
Liittynyt
17/3/20
Viestit
62
Majakanvartijat (MV) etsii vielä kahta intohimoista pelaajaa joilla ei ole tiimipelikokemusta entuudestaan.
Ei tarvitse olla mikään tykittäjä mutta ei siitä haittaakaan ole.
Opetellaan yhdessä tiimipelaamisen salat ja pilkkitekniikat.

MV.n toimintamalli perustuu uusiin tiimipelaajiin ja intohimoon peliä kohtaan. Näin saadaan tiimipelimaailmaan uutta verta.
Kaikki auttaa kaikkia ja päämääränä on raudanluja tiimi jossa jokaiselle löytyy varmasti oma tehtävä.
Meillä jokainen pelaaja on tärkeä osa kokonaisuutta.
Sinkkupelit ovat sitten asia erikseen.
Jokainen tiimimme jäsen on ollut uusi tiimipelaaja tullessaan MV tiimiin ja tästä pidetään jatkossakin kiinni.

Käytämme Discordia ja se onkin pakollinen työvälineemme.
Jos se on sinulle vieras, niin opetellaan, sekin yhdessä.
Jos pelaaminen mukavassa mutta asiallisen kurinalaisessa tiimissä kiinnostaa niin yhteyttä minuun täällä tai Discordissa.

AtomiX
 
Viimeksi muokattu:
Propilkin edustaja
Ylläpitäjä
Moderaattori
Liittynyt
4/2/17
Viestit
216
Saariston Kaljastajat [SK]

Olemme hiukan varttuneempi tiimi, toki nuoriakin on joukossa. Kaikkia pelaajia kohdellaan tasapuolisesti. Otamme huomioon myös pelaajien mielipiteet, esim mappi valinnoissa.

Haemme joitakin pelaajia vahvistamaan tiimiämme.
Sinun ei tarvitse olla huippupelaaja myös aloittelevallakin on mahdollisuus päästä joukkoomme.
Pelaajilla on esim. työ esteitä ettei pääse joka viikko peliin, siksi täydennämme joukkuetta.

Pelaamme paljon Puolan joukkue- ja yksilöpelejä, joukkuelähtöisesti myös yksinpelit. Olemme puhelussa ja kerromme vinkkejä millä ja mistä voisi saada kalaa. Pelejä on melkein päivittäin. Yksilöpeleihin osallistuminen on vapaaehtoista.

Reenihosti myös auki melkein joka ilta joissa myös usein pelaajia. Lisäksi 2 serveriä auki yleisellä, joihin pelaaja saa adminit jne.

Vaatimuksia:
Discordin käyttö, eli olemme puhelussa aina kun pelaamme, usein muulloinkin.
Pelaamme joukkuepelit ilman alkoa.
Riittävä Suomen kielen osaaminen.

Lisäksi:
Hostausmahdollisuus +
Mahdollisuus/halukkuus osallistua reeneihin 1-3 krt viikossa, (osallistuminen puolan peleihin voi myös korvata reenin).

Kaikissa peliin liittyvissä asioissa opastamme, esim Discord, admin, Puolan pelit, jne.

Yhteydenotot:
-heikki- , Kala-ukko tai Sarina
Meidät tavoittaa myös -heikin- hostit discordista.

Myös kaikille SK pelaajille voi vinkata kiinnostuksensa.
 
Sanavalmis
Liittynyt
16/4/19
Viestit
84
Sisuz007 etsii tiimiä olen ihan hyvä pelaamaan Lokkiluoto enkka on 16.5 ihan

Sisuz007 etsii tiimiä olen ihan hyvä pelaamaan Lokkiluoto enkka on 16.5 ihan kovan tason suoritus
Sisu tuo lokkiluoto huono mainosmappi, vaikka tulos erittäin kova. Kerro saaneesi telkältä 1.2kg tai mustalammelta 2kg, niin porukka innostuu. Tsemppiä sinulle. Jos minulla teami ottaisin kyllä mukaan oppimaan.
 
Ylös