Pelaajille ja hosteille

Pelaajille ja hosteille
  • Viestiketjun aloittaja -heikki-
  • Aloituspäivämäärä
  • Vastauksia 24
  • Lukukerrat 19 656

Pelikaista.fi on moninpeleihin ja peliaiheiseen sisältöön keskittyvä peliyhteisö.

Palvelumme sisältävät peliseuraa ja yhteispelejä, keskustelua, pelaamista, sekä peliaiheisen sisällön luomista yhdessä jäsenten kanssa. Tervetuloa!

Liity nyt!
Propilkin edustaja
Ylläpitäjä
Moderaattori
Liittynyt
4/2/17
Viestit
216
En, tämä on ihan uusi :) ennätyksiin toki liittyvä

Jäi tuossa kertomatta: Näihin projekteihin pääsee myös mukaan osallistuvana pelaajana. Osaaminen on tietenkin eduksi, esim. excel, access, html, php tai sitten kova halu oppia uutta niin viestiä vaan minulle, töitä riittää, palkkaa ei makseta :)
 
Viimeksi muokattu:
Propilkin edustaja
Ylläpitäjä
Moderaattori
Liittynyt
4/2/17
Viestit
216
Ennätyssivusto

Virallisista ennätyksistä tehty hiukan monipuolisempi sivusto, tämä ollut jo hiukan testissä nyt sitten kaikkien katsottavissa.

Palautetta saa antaa, mieluiten yv:nä minulle tai okelle. Myös jos on jotain kysymyksiä ko sivustosta, tai sen toiminnasta jne.
Sivustolle tulee lisää aineistoa kunhan ehditään tekemään.
 
Propilkin edustaja
Ylläpitäjä
Moderaattori
Liittynyt
4/2/17
Viestit
216
Ennätyssivusto

Sivustolla tehty hiukan muutoksia, lajisivut tulee erillisille sivuille ja aikatulokset myös.

Lajisivuihin pääsee tutustumaan, osa lajeista jo päivitetty. Kaikenlainen palaute otetaan mielellään vastaan.
Yhteys linkitys hiukan kesken. Ohje sivu on myös erillään, eli ohjetta ei näy tulevaisuudessa joka sivulla.

  • 5.7.2023 Sivustoa kavenettu (teksti osaa) 1520 --> 1280

  • Jannen tekemällä json scriptillä mahdollisuus hakea tulokset erittäin nopeasti

  • Muutokset 17.7.2023 jälkeen :
  • Pääsivulla näkyy vain aikatulokset
  • Erillisellä lajit sivustolla näkyvät kaikkien lajien suurimmat tulokset (lajisivusto kavennettu 960)
  • Tällä muutoksella selkeytetään valikkorakennetta
  • Hiukan muutettu mobiili rakennetta, nyt pitäisi toimia pelaajahaku ja vesistövalinta mobiilinakin
  • Kokeillaan suuremmalla määrää tuloksia /laji, max noin 4000
 
Propilkin edustaja
Ylläpitäjä
Moderaattori
Liittynyt
4/2/17
Viestit
216
Ennätyssivusto

Sivusto päivitetty 1.11.2023 tai aiemmat ennätykset näkyy.
Sieltä on helppo hakea ennätyksiä esim. koko joukkuueen pelaajista yhdellä haulla/lajeittain.
Myös Pelaaja rankingiin sieltä on helppo hakea omat enkat.

Onko ko sivulle mitään tarvetta vai heitetäänkö bittiavaruuteen?
Kommenttia saa laittaa vaikka yv:llä
 
Propilkin edustaja
Ylläpitäjä
Moderaattori
Liittynyt
4/2/17
Viestit
216
Parhaimmat aika- ja lajitulokset vesistöittäin

Olemme hakeneet PP2 kaikkien vesistöjen, kaikki parhaimmat laji- ja aikatulokset.
Lajituloksia on yli 100 000 ja aikatuloksiakin yli 40 000.
Kaikki tulokset haettu copy/pastella käsityönä.

Toivottavasti mahdollisimman moni pelaaja käy sivustoon tutustumassa ja antaa myös kommenttia tai kysymymyksiä sivustosta.
Esim. Lokkiluodolta on lajituloksiayli 4700, sivustoa ei ole voitu testata hitaammilla yhteyksillä, jos sivusto ei toimi niin kertokaa siitä. Kiitos

Tulosten keräämiseen on minun lisäksi osallistunut joohn
Kaikenlainen palaute on tervetullutta, myös yv:llä voi laittaa minulle tai joohnille palautetta.

Haemme edelleen näihin projekteihin lisää halukkaita pelaajia joilla on jo osaamista tai halua oppia jotain uutta. Jos kiinnotuit niin laita minulle viestiä.

Screen Shot 02-26-24 at 02.35 PM.PNG
 
Ylös