Sorjonen

Sorjonen
  • Viestiketjun aloittaja suomirap
  • Aloituspäivämäärä
  • Vastauksia 5
  • Lukukerrat 1 916

Pelikaista.fi on moninpeleihin ja peliaiheiseen sisältöön keskittyvä peliyhteisö.

Palvelumme sisältävät peliseuraa ja yhteispelejä, keskustelua, pelaamista, sekä peliaiheisen sisällön luomista yhdessä jäsenten kanssa. Tervetuloa!

Liity nyt!

suomirap

Vieras
Pitkästä aikaa todellinen napakymppi kotimaisella rikosdraama osastolla. Sarja on siis ollu nähtävillä yle areenassa alusta asti kokonaisuudessaan ja telkkarissakin pyörii.
Ville Virtanen vetää todella pätevän roolin ja on oikeen varsinainen Sherlocki.
Sarja on myyty jopa ulkomaita myöten ja tullaan näkemään ainakin Saksan ja Ranskan televisiossa.

Sarjassa on useampi tarina kukin sisältäen 2-3 jaksoa mutta ehdottoman tärkeä katsoa kaikki järjestyksessä alusta asti, muuten tippuu kärryiltä mm. Sorjosen perheen sisäisestä draamasta.

Mikään maailman uskottavin tai realistisin sarja ei missään nimessä ole mutta erittäin viihdyttävää settiä rankoin aihein. Kertaakaan en tyytynyt katsomaan vaan yhtä jaksoa vaan aina piti useempi katsoa putkeen ja alle viikossa ahmittua koko ensimmäinen tuotantokausi.

Toista tuotantokautta kuulemma jo kirjoitetaan ja se kuvataan ensi kesänä. Muistaakseni julkaistaan 2018

En voi muuta kuin suositella!
 
Mr. Battlefield
Sisällöntuottaja
Ydinjäsen
Discord valvoja
Liittynyt
9/5/16
Viestit
185
Tätä Sorjonen-sarjaa on suositeltu vähän jokatuutista viimeaikoina! Vielä olen pidättäytynyt katsomasta, mutta kyllä se jengi jaksaa sitä hehkuttaa! Kai sitä pitää taipua katsomaan - yhteisön paineesta ;)
 

suomirap

Vieras
Mullakin oli itseasiassa korkea kynnys aloittaa katsomaan kyseistä sarjaa kun mainoksia oli tullu joka tuutista. En varmaan olis katsonut edes jos kaveri ei olisi suositellut.
Ja niin vaan sitä yhty suitsuttajien kerhoon itsekkin :)
 
Mr. Battlefield
Sisällöntuottaja
Ydinjäsen
Discord valvoja
Liittynyt
9/5/16
Viestit
185
Huomasin eilen, että mun ElisaViihde boxissa oli YLE-Areena clientti. Katsoin 30 sekkaa ekan sorjosen alusta, kun joku pikkutyttö oli ommeltu! Aikas shokeeraavaa alkua pukkaa... Näyttelytyö ensimmäisten sekuntien aikana oli sitä aika korutonta suomalaista, mutta ehkä se kuuluu asiaan. Palaan topickiin kun oon saanu pari jaksoa katottua!
 
Keskustelija
Liittynyt
17/5/16
Viestit
29
Vanhemmatkin katsoo tätä. Nimi on erittäin luotaantyöntävä kun kuulostaa joltain reality TV-sarjalta. Jos kerran 2018 vasta tulee 2. tuotantokausi niin taidanpa itse kuitenkin odotella tämän sarjan kanssa, kun muutoin ei taas muista mitään mitä ekalla kaudella tapahtunut kun toinen tulee :p
 
Mr. Battlefield
Sisällöntuottaja
Ydinjäsen
Discord valvoja
Liittynyt
9/5/16
Viestit
185
Kun sanoin, että sarjaa on suositeltu vähän joka tuutista, niin tosiaan, myös duunissa porukka kehu tätä ja ne on tosiaan näitä "vanhempia" ;) Kai minäkin nuorekkaana uskallan kokeilla :p
 
Ylös