Tervetuloa (ehkä) päivittäisiin Rainbow Six: Siege peleihin!

Tervetuloa (ehkä) päivittäisiin Rainbow Six: Siege peleihin!

Pelikaista.fi on moninpeleihin ja peliaiheiseen sisältöön keskittyvä peliyhteisö.

Palvelumme sisältävät peliseuraa ja yhteispelejä, keskustelua, pelaamista, sekä peliaiheisen sisällön luomista yhdessä jäsenten kanssa. Tervetuloa!

Liity nyt!
Perustaja
Ylläpitäjä
Sisällöntuottaja
Tukeva jäsen
Discord valvoja
Tervehdys siegen ystävät!

Olisi tavoitteena taas saada heräteltyä ihmisten siegeily into ja käynnistellä uudelleen yhteisön custompelit!

Ilmoitaudu mukaan!
Kerro itsellesi sopivat ajankohdat (kellonaika), säännöt ja kartta toiveesi tässä viestiketjussa!
Ensimmäiset custompelit olisi tarkoitus aloitella iltaisin, joskus 17:00 ja 19:30 välisenä aikana.​
Pelit voitaisiin pitää vaikkapa huomenna tai ensi maanantaina (?), mikäli vain innokkaita riittää.​
Vielä ei ole pitävää päätöstä asiasta tehty.

Eli itselleen sopivan kellonajan voi tässä viestiketjussa kertoa, vastausten pohjalta päätämme monelta matsit aloitellaan.​
Custom pelien kartta toiveita otamme myös vastaan, mutta ensin pelaamme @Kittyliini tekemiä listoja.​

Kartat & säännöt
Ensimmäinen lista sisältää käsittääkseni tämän hetkisten ranked -pelien säännöt ja mapit​
Toisella listalla on 15 karttaa, lyhemmät pelit ja ei banneja.​
Lisätietoja tapahtumasta
Kokoonnumme Pelikaistan TeamSpeak3 palvelimelle.​
Osallistujien iällä ei väliä, kunhan eivät käytöksellään häiritse muiden pelaajien peliä.​
Mukaan saa tulla myös uusia tuttavuuksia, jotka eivät ole vielä tämän ryhmän jäseniä.​

Käytämme jäsenille avoimia kanavia.​
(päästäksesi kanavalle todenna jäsenyytesi valvojalle, ellei sinulla jäsenyyttä jo ole)​

Voimme pelata samanaikaisesti myös useampia ranked/casual matseja, pelaajien mieltymysten mukaan.​
Hyviä pelejä!​

Perustaja
Ylläpitäjä
Sisällöntuottaja
Tukeva jäsen
Discord valvoja
Keskiviikon pelien järjestelyistä huolehtii @Theteetai , eli mappi toiveita vaan esittelemään. :)

Perustaja
Ylläpitäjä
Sisällöntuottaja
Tukeva jäsen
Discord valvoja
Milloinkas haluatte seuraavat customit?

Perustaja
Ylläpitäjä
Sisällöntuottaja
Tukeva jäsen
Discord valvoja
Pitäisi vähän pidemmällä varoitusajalla järjestää, että saa pelaajia ja kerkii ilmoittelemaan eri paikoissa. :)

Perustaja
Ylläpitäjä
Sisällöntuottaja
Tukeva jäsen
Discord valvoja
Olisko perjantaina hyvä päivä custom peleille?
Kartta toiveita ja hostia tarvitaan.

Sivustaseuraaja
Mä olen messissä ainakin tulevana perjantaina ja voin hostata pelin kylläkin, mikäli minun atm trolli ubi nimet ei haittaa

Perustaja
Ylläpitäjä
Sisällöntuottaja
Tukeva jäsen
Discord valvoja
Nehän voi aina vaihtaa :)

Sivustaseuraaja
Hei, mä en pääse tulemaan ihan klo 19 venähtää x määrä ajan mut mä tuun peleille kun pääsen ja on jengiä

Perustaja
Ylläpitäjä
Sisällöntuottaja
Tukeva jäsen
Discord valvoja
Ei hätiä ei kukaan mitään järjestänyt ja itekkin tajusin just, että sehän oli perjantai nyt.. :D

Takaisin