Turnee lokakuun alkuun tylsiltä

Turnee lokakuun alkuun tylsiltä
  • Viestiketjun aloittaja KuKa
  • Aloituspäivämäärä
  • Vastauksia 2
  • Lukukerrat 967

Pelikaista.fi on moninpeleihin ja peliaiheiseen sisältöön keskittyvä peliyhteisö.

Palvelumme sisältävät peliseuraa ja yhteispelejä, keskustelua, pelaamista, sekä peliaiheisen sisällön luomista yhdessä jäsenten kanssa. Tervetuloa!

Liity nyt!
Sosiaalinen
Liittynyt
25/8/19
Viestit
52
Noni. Laitetaan turnetta lauantaille 3.10. Klo 18. Ilmoittautumiset minulle pelikaistalla tai kalassa.netissä. Pääsääntöisesti viedään kerralla läpi, mutta jos yli 30 ilmoittautunutta, niin pyritään 3.10. Samaan aikaan järjestämään karsinnat ainakin kahdella hostilla ja finaali seuraavana päivänä, jos ei päällekkäisyyttä liigan tai muun tärkeän kanssa ole. Sponsoreita laitan tässä samalla hakuun erikseen kyselemättä ja itse lupaan myöhemmin laitettavasta linkistä valittavaksi a4-kokoisia, ja vaihtoehtoisesti noudettaessa kehystettyjä, joista valita. Pieni koko siksi, että a3 ei mahdu postilaatikkoon, vaan pitää pikakirjeenä, ja nyt omat kulut nollaan konkurssin johdosta.

Pelin harrastajissa lienee ihmisiä, jotka pystyvät parempiin palkintoihin, ja pelaaminen ja kunnia voitosta kovassa seurassa on palkinnoista paras?

En saa poistettua muita ilmoituksia asiasta. Mapit myöhemmin, mutta kirremappeja talvena ajattelin.
Osallistujalista tänne, kunhan enempi ilmoittautujia.

Sävellän jotain mappeja just nyt,

Iso Ruuhijärvi 213, kl
Niemisjärvet 213, kl
Surrinlampi 213, kl
Hossalaislammet 213, kl
Iso Söimi 213, kl

Palkinnoista, mahdollisista tietoa minulle tai suoraan ketjuun. Lisätietoja minulta ja tiedotan täällä lisää. Ilmoittauneita laitetaan tänne aikanaan.

Ja ilmoittautuminen loppuu 24.9. Seuraavana päivänä puuttuvat infot.

Tuolta voi joku valita palkinnon. www.perttimatikainen.fi

 
Viimeksi muokattu:
Sosiaalinen
Liittynyt
25/8/19
Viestit
52
Perutaan, kun ei tarpeeksi runsaslukuisasti osallistujia.

T KuKa
 
Sanavalmis
Liittynyt
16/4/19
Viestit
85
Vähän aikaseen loppui ilmoittautuminen. Monet ei voi vielä tuossa vaiheessa sanoa mitä 1.5 viikon päästä tapahtuu. Itse luin ilmoittautumisesta vasta juuri. Sitä yrittää yhden turneen kerralla. Mut kiva kun turneita yrität. toki, jos palkinnot mitä ne sit onkaan saisi etukäteen tietoon niin lisäisi kiinnostusta. Laitat seuraavaksi et kerätään mahdollisia palkintoja ponsoreilta..vaikka 15.11 tapahtuvaan turneeseen...niin voisi sit olla tiedossa kun laitat turnee ilmoitusta. tuo ilmoitus taisi vaan jäädä monelta huomaamattakin. Kyllä siihen turneeseen ois porukkaa tullut jos ilmoittautumis aika olisi loppunut vaikka 1.10...täs vaan pikku mietteitä asiaan.
 
Ylös