Tylsäkairojen Loppukesän turnaus 22.8 - 6.9-2020. Parhaat palkitaan.

Tylsäkairojen Loppukesän turnaus 22.8 - 6.9-2020. Parhaat palkitaan.

Pelikaista.fi on moninpeleihin ja peliaiheiseen sisältöön keskittyvä peliyhteisö.

Palvelumme sisältävät peliseuraa ja yhteispelejä, keskustelua, pelaamista, sekä peliaiheisen sisällön luomista yhdessä jäsenten kanssa. Tervetuloa!

Liity nyt!
Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Matikka Koira

Vieras
Emme salli käyttäjiltämme herjaavaa, vihamielistä, uhkaavaa tai "trollaavaa" käytöstä. Nämä rikkovat keskustelualueen sääntöjä.
Kopioinnin yhteydessä joltakin on puuttunut näköjään tunnuksen, niitä ei siis ole poistettu, sanon nyt suoraan tässä, jatkossa kun tuollaisia turhia kitinöitä tulee, millä ei siis ole mitään merkitystä kisaan, niin lupaan että kyseinen/ kyseiset henkilöt ei tule yhteenkään minun järjestämään turnaukseen. Jos nyt jukukin lähtee tuon yhden "minä itse" pelaajan kelkkaan, niin voi voi

meinasin että tulee eka turnaus kun ei tule kitinöitä, mutta näin taas, pitäis varmaan memmulle saada "porttikielto" minun aloitamaani chatteihin. :=))

Jos minua tuollainen Asia ottaa päähän että minun tagia ei näy jonkun turnauksessa, ja jos siitä sitten menetän yöunenikin, niin en minä kyllä niin idiootti ole että laittaisin tuollaista tähän, jos kerran pakko on, niin laittaisin yksityisviestillä, mutta kun on noita " minä itse" tyyppejä jotka haluavat "pätee" joka asiassa, niin s nehän kyllä laittaa paskan lentämään. mutta onhan se ikävä kun täällä pelikaistalla ei pääse oikein pätemään niinkuin kalassa.netissä.
.
 
Viimeksi muokattu:

*Memmu*

Vieras
Iltaa, kommentoin mielestäni täysin aiheesta ja laitoin asiallisen viestin koskien kahden pelaajan osalta pois jääneistä tiimi tunnuksista.

Eikö asia olisi ratkennut ihan vain toteamalla että laitetaampa tunnukset kun ovat epähuomiossa jääneet pois.

Sen sijaan tässä kävikin niin, että mennään henkilökohtaisuuksiin ja herääkin kysymys mistä tällainen asenne minua kohtaan kumpuaa?

Kielto turneisiin ja porttikielto pelikaistalle, miksi ei samantien koko propilkki peliin!!!

Minä en julkisesti aiheuta peleissä tai turneissa ongelmia ja keskityn olennaiseen, suosittelen samaa muillekin.

Mikäli jollain on jotain hampaankolossa niin minuun voi olla yhteydessä yksityisviestein mistä tahansa aiheesta.

Mielestäni tämä saitti ei ole paikka missä sallitaan henkilökohtaiset dissaamiset millään tasolla.
 
Propilkin edustaja
Ylläpitäjä
Moderaattori
Liittynyt
4/2/17
Viestit
218
Moi

Jottei asia liikaa paisu niin kommentointi ko. asian suhteen päättyy tähän.

Ensimmäinen tapa on ottaa virheestä yhteyttä turnauksen järjestäjään yksityisviestillä. Tuolla jsonin tuottamissa tuloksissa näkyy kyllä kaikkien tiimit ja myös tiimittömyydet.

Hosteilla/turneiden järjestäjillä on täysi valta päättää ketkä pelaa. Suotavaa toki on että mitkään henk kohtaiset kaunat ei estä kenenkään osallistumista tai peliin pääsyä.

Turneiden tulokset kisan järjestä on tälle foorumille toimittanut, kun kyse on henkilökohtaisesta kisasta niin ei mielestäni ole oleeellista näkyykö tiimitagi vai ei. Käsin kirjoitetusssa tulosyhteenvedossa on nyt jäänyt osalta tagi pois.

Henkilökohtaisuuksiin menevissä kirjoituksista pitää pidättäytyä. Niistä ollut jo aiemminkin puhetta että ne ei kuulu tälle foorumille.
 
Viimeksi muokattu:
Sivustaseuraaja
Liittynyt
22/1/20
Viestit
8
Emme salli käyttäjiltämme herjaavaa, vihamielistä, uhkaavaa tai "trollaavaa" käytöstä. Nämä rikkovat keskustelualueen sääntöjä.
Hyvää aamua arvoisa pilkki yhteisö,ihmettelen todella paljon miten saadaan paskaa lentämään tuulettimeen jostain tiimi tagin puuttumisesta.Vastaan ihan vain omasta puolestani että itteäni tollainen hek.koht turnauksen tiimin puuttuminen ei haittaisi pätkääkään.Jokainen kriitikko mikä löytää jokaiseen sanomista ni voi kattoo itse peiliin,monta turneeta on tullut järjestettyä missä on palkinnot ja erittäin hyvätkin semmoiset?Tämä suomen propilkki yhteisö on oikeesti myrkyllisin mitä tiiän kun huomautellaa pisteiden tai pilkkujenkin puuttumisesta ja saadaan aina tappelu aikaan.Vänkääjille sanon et järjestäkää tekin hyviä palkintoturneita ni katsotaan niitä sitten suurennuslasilla! Ja jos jollakin meni tämäkin tunteisiin ni tämä ei ole koko team kikin henk.koht mielipide vaan minun ja tarkoitukseni et tähän kuolevaan yhteisöön puhallettais kaikki tulta alle ja jätettäis turhanpäiväset pois. T.exte Kiki
 
Sivustaseuraaja
Liittynyt
27/8/19
Viestit
7
Sory, jos keskityin epäolennaiseen, kiva että joku viitti järjestää näitä turneita :), pahoitteluni vielä.
 
Sosiaalinen
Liittynyt
17/3/20
Viestit
62
Jatkossa kun heikkipp sanoo, että asiasta ei enää keskustella kyseisessä viestiketjussa, niin totellaan. Kiitos!
Miksi ihmeessä täällä tehdään kärpäsestä härkänen ja aletaan "uhkailemaan" jopa porttikiellolla?
Lisäksi puhutaan turhanpäiväisistä kirjoituksista.
Jos nyt tarkemmin ajatellaan, niin Memmun kysymys ei ollut turha.
Kukapa uusi joukkue ja Kapteenisto ei haluaisi oman pelaajan pärjättyä turneessa, että tiimin nimi näkyy?
Olisihan siihen Memmun kysymykseen voinut vastata asiallisesti, esim Kiva kun huomasit mokan, korjaan asian pikaisesti. Näin minä olisin ainakin toiminut.
Olen Memmun oikeana kätenä ollut nyt puoli vuotta ja seurannut hyvin tiiviisti tätä pilkki meininkiä ja olen suuresti yllättynyt kuinka hurjaa menoa täällä on.
Tiedän varmuudella että, tietyt tahot systemaattisesti mustamaalaavat Memmua ja nykyä sekä yrittävät sekoittaa pakkaa. Tämä on asia mitä en voi ymmärtää. Todisteitakin on.
Memmu on persoona niin kuin me kaikki ja Memmu teki valtavan rohkean päätöksen lähteä loistavasta tiimistä ja perustaa tyhjästä uutta tiimiä. Tämä vaatii ihmiseltä kanttia.
Jokainen tietää että uusia tiimejä tarvitaan. Tällä tavalla kustaan omiin muroihin.
Olen myös itse saanut niin julkisesti servulla kuin yksityisviestinä monesti naljailua nykyistä ja on myös pyritty provoamaan kaikella mahdollisessa tavalla.
Haluan myös ilmaista että Memmulla ja minulla on mustaa valkoisella kuinka törkeästi meitä on kohdeltu, mutta me emme tule lähtemään lasten leikkeihin mukaan.
Toivoisin kaikilta aikuismaista ja jämäkkä käyttäytymistä, mutta huumoria ei toki sovi unohtaa. Myös joukkue ylpeyttä saa ja pitääkin olla.
Minulla olisi hyvin paljon kirjoitettavaa, mutta en tämän enempää halua viedä palstatilaa ja kunnioitan heikin ohjeistusta, että keskustelu tästä asiasta saa luvan päättyä.

Tämä kirjoitukseni ei ollut Memmun idea, minua jopa kiellettiin ottamaan kantaa, mutta näin velvollisuudekseni kirjoittaa tähän keskusteluun oman mielipiteeni.

Nyt toivon että kaikki ryhdistäytyvät ja aletaan keskittymään tulevaan kauteen.

PS. Uskon myös että pelintekijöiden toive ei ole se että tietyt tahdot myrkyttävät yhteisöä ja levittävät henkilöistä väärää tietoa.
Jos siinä mennään tarpeeksi pitkälle on kyseessä jo herjaaminen ja rikosasia.

Tästä aiheesta en tule kirjoittamaan tämän enempää.
 
Perustaja
Ylläpitäjä
Sisällöntuottaja
Tukeva jäsen
Discord valvoja
Liittynyt
7/5/16
Viestit
1 571
Pelikaistan puolesta voin sanoa, että raportoitu viesti on otettu käsittelyyn ja ilmeisesti aivan hyvästä syystä. Oma kantani on, että pitäähän sitä palautetta antaa ja osata myös ottaa vastaan, ilman vastaan urputtamista. Oli se sitten kuinka pieni asia tahansa. Kritiikki oli mielestäni myös asiallisesti esitetty, joten en oikein ymmärrä miksi siihen pitää vastata asiattomasti ja uhkaillen porttikielloilla, kun asian voi helposti korjata muokkaamalla viestiä, tai vastaamalla ettei ole aikaa/halua niin tehdä. Mikäli haluat hoitaa palautteet yksityisviestitse, se kannattaa mainita viestiketjun ensimmäisessä viestissä. Toki parempaa läpinäkyvyyttähän se tuo järjestäjän ja osallistujien välille mikäli palautteen hoitaa näin julkisemmin. Mutta se on järjestäjän/hostin päätettävissä, kuten myös porttikiellot järjestämiinsä peleihin.

Uhkailua ja tälläistä toisen ihmisen kimppuun käymistä, emme Pelikaistalla kuitenkaan voi hyväksyä, joten on minun annettava Matikka Koiralle foorumilla varoitus. Toimikoon tämä viesti ohjeistuksena jatkoa varten, asia on mielestäni loppuun käsitelty.

Jatkossa kun heikkipp sanoo, että asiasta ei enää keskustella kyseisessä viestiketjussa, niin totellaan. Kiitos.
 

Matikka Koira

Vieras
tällä istumalla ilmoitan että minulla ei tule tällä pelikaistalla näkymään, tästä hetkestä lähtien kaikki tulokset
tulevat näkymään vain kalassa,netissä, ja jatkossakin tulen suosimaan vain kalassa.nettiä, 5-6.9 Finaalien tulokset tulee siis
kalassa,nettiin, Rasteri voi poistaa tunnukseni täältä. kun minä tämän laitan
 
Perustaja
Ylläpitäjä
Sisällöntuottaja
Tukeva jäsen
Discord valvoja
Liittynyt
7/5/16
Viestit
1 571
Ei tässä kenenkään marttyyriksi kannata heittäytyä. Tarkoitus kuitenkin edistää tätä pientä peliskeneä. Eikä aiheuttaa turhia pikku draamoja hajottaaksesi koko pelin ympärillä olevaa toimintaa. Pahoittelut mikäli pahoitin mielesi, varoitukset nyt vaan on aivan normaali työkalu foorumeilla, eikä sitä pitäisi ottaa henkilökohtaisena loukkauksena kun niitä työkaluja käytetään kuten pitääkin. Varoitukset vanhenevat ajan kuluessa, joten siitäkään ei tarvitse kantaa huolta. Ellei niitä nyt keräämällä ala hankkimaan. Mutta toki voin tunnuksesi poistaa, mikäli niin tosiaan toivot.
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Ylös