Yleiskatsaus

Tervetuloa

Rekisteröitymällä keskustelualueelle voit tutustua yhteisön jäseniin, sekä etsiä peliseuraa tai vaikkapa hakea eri klaaneihin!

Liity mukaan!

Yleinen keskustelu

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Tonza_888

Keskustelija
Hyvä että tiikeri opetit mulle tän, nää vois suunnata tonne privan puolelle nytten jos paremmin asioista olet perillä. Mä olen sanonut vaatimattomat pahoitteluni ja koittanut hoitaa tilanteen loppuun niin kuin hyvin pystyy. Keskustelua en jatkossa enää avaa mistään minnekään, tähän se on viimeiset 10 vuotta päättynyt joka paikassa, aina. Oli aloittaja minä tai joku muu. Joten antakaa jo olla ja keskittykää olennaiseen.

Toivotan Kireitä sm kisoissa jatkajille! Koen että sen verran ylitse meni pari lausetta että en ansaitse jatkaa. Näillä mennään. Ei jää kellekään paha mieli siitä että jos sattuisin pärjäämään.

Heikin kanssa ollaan käyty asia läpi rauhallisesti läpi privaviesteissä, joten voitte lopettaa vaahtoamisen ja heikin puolustelun. En sano tätä enää tämän jälkeen uudelleen, mutta kokoajan kyse oli sääntöjen selkeydestä, ei heikistä. Sanon tämän nyt viimeisen kerran. Kiitos antille korjauksesta, mutta ei mun tässä vaiheessa tarvitse kuunnella mielenterveydestä vihjailuja tai mitään muutakaan paskaa.

Viimeksi muokattu:

heikkipp

Propilkin edustaja ja TS3 Valvoja
Ylläpitäjä
Moderaattori
TS-valvoja
Eiköhän lopeteta tämä keskustelu nyt, palataan asiaan kisojen jälkeen.

Ollaan kaikki aikuisia niin yritetään myös käyttäytyä sen mukaan.

Tonza ilmoittauttuu ja pelaa edelleen, sopiiko? Kiitos

Viimeksi muokattu:

heikkipp

Ylläpitäjä
Moderaattori
TS-valvoja
Siirsin tänne 24.3.2020 käydyn keskustelun

Tiikeri2

Perehtynyt
Lähinnä siksi tuo minun komentti, etten ymmärrä et noin kovat pilkkijät valittaa ja syynää jotain sääntöö pilkulleen. Heikki tekee parhaansa. Esim tonzzan pitäis hallita joka järvi,,ihan sama mikä muoto. jos ei niin ehkä sit joku muu on parempi. Suurin osa noista huipuista ei puhu mitään vaan menevät jäälle ja pilkkivät tuli mitä tuli. el mapit...jos joku tarvii teamin apua, niin se ei kyllä ole Suomen paras. Itse vaik en kova, en yhdessäkään mapissa ollut skypessä, enkä muutenkaan missään yhteydessä teamilaisiin. Silti voitin tuoon oman el kisani. Kenenkään mielenterveys ei liittyne tähän ja sellaisia ei pidä keskusteluun sotkea. Kyllä Suomen mestari on se joka osaa mapit toisia hiukka paremmin ja jolle osuu hiukka parempi tuuri. Kuitenkin tämä ns..leikki mielistä kisailua. Yleensä ottaen kaikkien pilkkijöiden pitäisi olla kavereita..teameista ym riippumatta. Vedähhän nyt Tonzza niitä kaloja, kyllä sä pärjäät. Ulkomaan sarjoja ei tähän kannata myöskään nostaa. On oletettavaa, jos kaksi Suomen kärki teamia menee yhteen ne varmaankin kovin teami, kunnes Memmukka saa uuden teamin kasvatettua ja noi mestarit kiikkustuolissa istuu ja muistelee mikä ihmeen propilkki. Kireitä loppu taistoon kaikille mukana olijoille. suuri kiitos järjestäjille. Muistakaa suuri osa meistä on kiitollisia teille, että tämän mahdollisuuden taas tarjositte.:)

heikkipp

Ylläpitäjä
Moderaattori
TS-valvoja
Moi

Vielä hiukan lisään, tässä keskustelussa ei kenenkään pelitasoja eikä tiimejä arvostella. Siihen on ihan eripaikat. Me olemme sopineet tulkintaerimielisyyden Tonzan kanssa, joten lopetaan nyt aiheesta keskustelu, sanoin jo eilen että jos tarvetta niin jatkamme kisojen jälkeen.

Tämä sopinee kaikille. Kiitos.

Minua voi toki asiasta lähestyä yv:llä

Tonza_888

Keskustelija
Se on just näin ja sen vois myös tiikerikin opetella sisäistämään. Voit mustamaalata mua täällä niin paljon kuin haluat ja kirjottaa samat asiat jokaiseen viestiin, mutta et hyödy tuosta millään tavalla.

Kyse ei ole minun osaamisesta, valittamisesta, muiden osaamisesta, heikin osaamisesta, heikin teoista vaan...

Näkemyksessäni sääntökohtaan plaa plaa ja plaa ja se asia on nyt ratkaistu hyvissä merkin, uskokaa tai älkää. Tämän ihmeellisemmästä asiasta ei ollut kyse ja en ala enempää jossittelemaan huonoja enkä hyviäkään sanavalintojani, koska ne valinnat on heikin kanssa sovittu. Thats it, end, loppu, slut.

Viimeksi muokattu:

Tonza_888

Keskustelija
Ja tänne vielä tarkennus, että kisojen keskeyttäminen on minun täysin yksin oma päätös. Siihen ei ole vaikuttanut järjestäjä eikä kukaan muukaan, vain minä itse niistä syistä, joita jossain mainitsin. Toivottavasti tämä riittää. Kireitä jatkajille.

Tiikeri2

Perehtynyt
Kuntämä tuntuu jatkuvan niin kerron sinulle Tonzza etten sinun taitojasi ole kyseenalaistanut ne tietää kaikki. Vaan jos olet niin hyvä kuin uskomme ja itse uskot ei sinulle pitäisi olla ongelma selvitä mapista kuin mapista siinä kuin muutkin. Pointtini tässä jutussa on se: ennen kisoja tulee säännöt, ja kun niitä tarpeeksi haukuttu, ne lyödään lukkoon. Kisa alkaa ja kaikki siihen osallistujat ovat hyväksyneet säännöt. Juuri oikein jäädä pois jos säännöt eivät miellytä. Suurin osa on tämän ymmärtänyt ja pilkkii kaikki mapit mitää tulee sillä he ovat osallistuneet SM-kisaan. Siellä ei voi valita jollekkin mieleisiä mappeja, vaik olis miten stara tahansa. Kaikki muut on valmiita pilkkään valitut mapit, mutta yhdelle ne ongelmalliset. Suomen mestari pilkkii mitkä mapit vaan ja osoittaa niissä olevansa mestari, sillä ne mapit muutkin pilkki. Kirjoitin tämän ettei tonzzan tarvii jatkaa yksin kirjoittelua. Nyt lopetan ja toivonkin että Tonzza ei vaadi väitöksillä minua vastaamaan tai oikaisemaan minun ajatuksina esittämiään kommentteja. Jos luetun ymmärtämisessä ongelmia , niin kannattaa ottaa muu suomi-tiikeri sanakirja. sen saa kirjakaupasta joka hyvin varustettu.

Tonza_888

Keskustelija
Kirjoitin tiikeri tuon viimesimmän viestini siksi, koska halusin antaa sen kuvan, ettei heikillä ole osaa eikä arpaa päätökseeni. Ei millään tavalla liittynyt sinuun ja jälleen kerran, esimerkillisesti päätit jatkaa provosointia, joten et jätä minulle muuta vaihtoehtoa kuin puhunu suuni puhtaaksi ja lopettaa tämä tähän kaikkien hyväksi.

Esitin mielipiteeni säännöistä. Sain (jälleen kerran) yhteisön vihat päälleni suoran mielipiteeni ilmaisusta ja vieläpä aika pahoilla loukkauksilla. Minua ei kiinnosta jatkaa kisoja sellaisessa yhteisössä, joka haistattaa pas***, kun ilmaiset suoraan mielipiteesi muutaman voimasanan kera. Yksi ihminen kun on eri mieltä, muut käyvät päälle ja leimaavat sinut maailman pahimmaksi ihmiseksi. Että kiitoksia yhteisölle tästä.

Ainakaan sinä et myöskään ymmärrä sitä, että olen Heikin kanssa niin sujut, kuin olosuhteet vain sallivat, joten mikä sinun ongelmasi on?

Koska tämä yhteisö estää suoran mielipiteen ilmaisun ilman, että yv boxeja myöten saa kaikkea pas*** sisään, ei minua kiinnosta olla osallisena sellaista "yhteisöä". Voin sanoa tämän ihan suoraan. Intohimoni peliin ja pelaamiseen haen sellaisista paikoista, missä tämä ei ole tällaista. Myönnän sen, että olisin menneen tilanteen voinu hoitaa eri tavoin, mutta sitä faktaa ei enää saa poistettua. En voi tietenkään estää ketään kirjoittamasta vastineita minun mielipiteille täällä, mutta en tykkää vastineista, jotka ovat henkilökohtaisia loukkauksia ja nyt käytiin jo mielenterveys termiä. Mikähän mahtaa olla seuraava askel? Ja ne ovat olleet niitä jo vuosikaudet. Tälläiset vastineet estävät järkevän keskustelun näillä foorumeilla, vaikka ne vastineet korjattaisiin päivän sisällä ja sanottaisiin, että anteeksi en tarkoittanut.

Eikä mun tällä tarvi teille todistella mitään taidoista eikä muustakaan. Minut on aina savustettu suorista mielipide ilmaisusta suoraan hel******, ihan sama, mitä saan aikaiseksi. Minut halutaan savustaa yhteisöstä pois, joten lähden ilomielin lätkimään ja keskityn olennaiseen.

En olisi tätä halunnut kirjoittaa enää, mutta näemmä tiikeri pakotti. Minua ei voisi vähempää kiinnostaa pelata kisoja loppuun, jossa kilpailuhenki on näin nolla, että jopa koko maailman ollessa SOS-tilassa kulkutaudin takia saa pelkkää pas*** niskaansa jopa täällä siitä, että erehtyy sanomaan, mitä mieltä on. Jopa kirosanat olivat sensuroituja ja siitä huolimatta tästä tehtiin jälleen kerran isompi asia, kuin se oikeasti on. Ja tämä toistuu joka vuosi jonkun kohdalla, sattumoisin itse aika kyllästynyt tähän jokavuotiseen pas**** sitä kokeneena ja sitä sivusta katsojanakin.

Ja tiedoksi tiikerillekin, kisojeni keskeytys ei enää johdu säännöistä.
Heikin tarkennukset riittivät minulle. Mutta sille en mahda minkään, jos joku ei vieläkään tajua edes tämän jälkeen, miksi en pelaa, niin voivoi ja kyynel. Ei voisi vähempää kiinnostaa.

Niin kuin monet muutkin, Kahdeksasta yli kymmenen vuoden peli kokemuksella olen liikenteessä, niin mitäpä luulette, johtuuko keskeytys jostain yhdestä kohdasta säännöissä sen jälkeen, kun saan siihen tarkennuksen jälkeenpäin? Ei. Ei todellakaan johdu. Minun ei pitäisi monen mielestä välittää kommenteista, mitä minulle tulee tällä kokemustasolla. Tällä kertaa välitän, koska minäkin olen ihminen ja minunkin pask** suodatuksella on kapasiteetti ja se kapasiteetti on nyt tullut täyteen. Jopa kesiä myöten jos pidän peliä auki ja koitan tehdä asioita parhaani mukaan joukkueelleni tai kelle vain syistä, joita minulla on kehollani, niin ei mun tartte kuunnella tällasta tekstiä joka vuosi. Olen yrittänyt eri tavoin, näteillä teksteillä ja huonoillakin teksteillä koittaa ajaa asioita eteen niin paljon, kuin olen pystynyt, antaen järjestäjillekin ideoita, auttanut joukkueeni yhteensä kolmesti suomen mestaruuteen, pärjännyt yksilötasolla paremmin kuin yksikään muu eri liigoissa, myös ulkomailla jne, listaa en edes jatka, koska tästäkin varmasti joku löytää jotain aihetta vit****** tai vetäistä esiin kuuluisan kortin "Älä vedä ulkomaan liigoja tähän, niillä ei ole mitään merkitystä." Saa minut jopa naurahtamaan.

Kaikki tämä on ollut helv**** raskasta aika ajoin,niin mitäpä luulette, olenko ansainnut tätä jokavuotista pas*** näillä foorumeilla aina mm-tiimin valitsemisesta alkaen?

Kukaan ei tunnu tajuavan ikinä oman tiimini ulkopuolelta täällä sitä, että toisella ihmisellä saattaa olla olemassa kapasiteetti negatiivisuudelle. Olen tottunut ottamaan sitä vastaan ja kestämään sen, se ei ole ikinä vaikuttanut pelaamiseeni eikä tuloksiin. Tästäkin voisin läväyttää listan, että mitä kaikkea se lista pitää sisällään mitä on tullut saavutettua, kaikesta kettuilusta Huolimatta. Mutta sanon ihan suoraan, mä olen lopussa tähän. Täysin finaalissa siihen, että oman suun avaaminen johtaa aina tähän näin, sanoin sen nätisti tai huonosti. Im done with this sh**. Se on erittäin lähellä, etten jätä näitä foorumeita lopullisesti taakseni ja pelaa ihan muualla kesät talvet. Muutenkin nämä suomen foorumit ovat täysin kurittomia. Vi******* saa ilman seurauksia vaikka kellon ympäri. Ei ole mitään sääntöjä ja se kyllä näkyy.

Jos haluatte saada minut kiinni ja jatkaa niin PL foorumin yv boxi on seuraava paikka. Muissa paikoissa en enää vastaa kuin sellaisiin viesteihin, missä on edes jotain järkeä. Hyvästi!

EDIT: Pyydän anteeksi, etten heikin toivetta noudattanut ja vastasin taas viestiin. Tämä viesti oli kuitenkin pakko kirjoittaa. Hermoni ovat lopullisesti menneet tähän täällä jauhamiseen ja jatkuviin riitojen selvittelyihin. Heikille toivon siunausta elämään javalitsemalleen tielle. Jätän taakseni sm kisat lopullisesti ja ties vaikka suomen liigankin. Jos syyt eivät ole jollekin Oikeasti kokonaan lukeneelle tulleet mieleen, lue uudestaan. Kiitos ja anteeksi. Pelaamista en tule vielä pitkään aikaan lopettamaan, mutta näissä ympyröissä se ei tule jatkumaan.

Viimeksi muokattu:

heikkipp

Ylläpitäjä
Moderaattori
TS-valvoja
Selvennys

Kaksi kertaa jo toivoin että mahdollista keskustelua jatketaan kisojen jälkeen, ilmaisin asian varmaan niin epäselvästi ettei sitä ymmärretty.

Toivoin myös ettei mennä henkilökohtasuuksiin millään muotoa.

Kummatkaan toiveeni ei toteutuneet.

Kerroin myös että olemme Tonzan kanssa sopineet asiat niin oli toivottavaa ettei enää haavoja availla.

Jos nyt vielä jollakin on tästä asiasta sanomista niin minulle suoraan yv:llä.

Kisojen jälkeen voi säännöistäkin keskustella.
Uusia aiheita voi kyllä tehdä nytkin.

Sääntöjä ei kesken kisojen muuteta, seuraava kisojen vetäjä tekee sitten tarvittaessa uudet säännöt.

Myös kekustelualueen sääntöihin kannattaa tutustua.

Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Ylös Bottom