Viime toiminnot

Viime toiminnot

Pelikaista.fi on moninpeleihin ja peliaiheiseen sisältöön keskittyvä peliyhteisö.

Palvelumme sisältävät peliseuraa ja yhteispelejä, keskustelua, pelaamista, sekä peliaiheisen sisällön luomista yhdessä jäsenten kanssa. Tervetuloa!

Liity nyt!

• mr-yk vastasi viestiketjuun Lohko 8.
    Nyt kaikki olisi pitänyt saada salasanan , ilmoittakaa jos ei ole tullut.
  • Rasteri
    Rasteri vastasi viestiketjuun Battlefield 6.
    Vähän myöhässä muistin Jampun video tänne laittella. Mutta tässä tätä nyt ois! BF Uutiset 15.2.2026 Tapahtumarikkaan Bäfäviikon...
  • Matikka Koira
    Pelipäivä: Perjantai 20.02.2026 Pelattuja kierroksia: 6 Pelaajien yhteispisteet ja sijoitukset kierroksittain...
  • Krisu
    Krisu vastasi viestiketjuun Kierros 2 info ja lohkot.
    Sunnuntaina 22.2 klo 19.00 kairat jäähän SM-Kisojen toisen kierroksen merkiksi! Muistakaa ilmoittautua oman lohkonne hostille su 22.2...
  • -DX-
    -DX- vastasi viestiketjuun -DX- III Mademapit perjantaikisa.
    Pelipäivä: Perjantai 20.02.2026 Pelattuja kierroksia: 6 Pelaajien yhteispisteet ja sijoitukset kierroksittain...
  • -DX-
    -DX- vastasi viestiketjuun -DX- III Mademapit perjantaikisa.
    Tänään 20.2. -26 pelataan normaalisti. Mademapit madekisa alkaa noin 18.00 Pelaile kun ehdit, kaikki loppuun pelaamasi kisat lasketaan...
  • korpelannapakymppi10(c
    TIIMIEN TULOKSET SijoitusTiimiTiimi pstTiimi gIso-Söimi gVenetjoen tekojärvi gHaapolahti gIso-Söimi pstVenetjoen tekojärvi...
  • wiwwe91
    TIIMIEN TULOKSET SijoitusTiimiTiimi pstTiimi gIso-Söimi gVenetjoen tekojärvi gHaapolahti gIso-Söimi pstVenetjoen tekojärvi...
  • Mortti-Jone aloitti viestiketjun Lohko 9 osiossa Kierros 2.
    LOHKO 9 Pelipäivät: Su 22.2.2026 klo 19.00 Host: Mortti-Jone Valvoja: Madekikk Ilmoittautuminen: Yksityiviestillä minulle...
  • mr-yk aloitti viestiketjun Lohko 8 osiossa Kierros 2.
    Lohko 8 pelipäivä : Su 22.2.2026 klo 19.00 Host: Keklu Valvoja: Allu.K Ilmoittautuminen : yksityisviestillä minulle (Mr-Yk) . Hosti...
  • LassiNou.
    LassiNou. aloitti viestiketjun Lohko 7 osiossa Kierros 2.
    Pelipäivät: Su 22.2.2026 klo 19.00 Host: LassiNou Valvoja: Pinturihaukka Ilmoittautuminen: Yksityisviestillä minulle (LassiNou.). Hosti...
  • Krisu
    Krisu aloitti viestiketjun Lohko 10 osiossa Kierros 2.
    LOHKO 10 Pelipäivät: Su 22.2.2026 klo 19.00 Host: Krisu Valvoja: PuliSher Ilmoittautuminen: Yksityisviestillä minulle (Krisu). Hosti...
  • Krisu
    Krisu aloitti viestiketjun Kierros 2 info ja lohkot osiossa Kierros 2.
    Kaikki vesistöt löytyvät täältä. Kierrokselta 2 menee jatkoon jokaisesta lohkosta 9 pelaajaa ja varasijalle yksi per lohko. Pelit...
    • Vesistöt kierros 2.png
    • Kierros 2 lohkojako.png
  • Krisu
    KIERROS 1 VIRALLISET TULOKSET Jos huomaatte virheitä, laittakaa heti ilmoitusta kisan järjestäjille. Kierroksen 2 lohkot julkaistaan...
    • Viralliset tulokset kierros 1.png
  • Rasteri
    Rasteri vastasi viestiketjuun Keskustelupalstan päivityksiä.
    Hyvää iltapäivää kaistalaiset! Sain tietooni eilen ettei keskustelupalstalla viestiketjujen luonti toiminut. Selvisi että syynä...
Takaisin