Doom(2016)

Doom(2016)

Pelikaista.fi on moninpeleihin ja peliaiheiseen sisältöön keskittyvä peliyhteisö.

Palvelumme sisältävät peliseuraa ja yhteispelejä, keskustelua, pelaamista, sekä peliaiheisen sisällön luomista yhdessä jäsenten kanssa. Tervetuloa!

Liity nyt!
Keskustelija
Liittynyt
7/5/16
Viestit
45
Onko kukaan hankkinut kyseistä peliä vielä?
itseä kiinnostaisi tuo yksinpeli siitä, mutta netissä on juttua että olisi vain noin 13 tunnin pituinen. Joten ei kyllä noin lyhyestä viitsi maksaa täyttä hintaa.

http://doom.com/en-gb/
 
Perustaja
Ylläpitäjä
Sisällöntuottaja
Tukeva jäsen
Discord valvoja
Liittynyt
7/5/16
Viestit
1 572
Samaa pituuttahan nuo taitaa aina olla nykyään. Multiplayer betaa testailin, mutta eipä siinä oikeen Doomin tunnetta ollut. Mieleen tuli enemmänkin Quake tai Unreal Tournament. Tarina saattaa olla mielenkiintoinen, tai sitten ei. Luultavasti peli tulee meikän kohdalla kuitenkin jossain välissä hankittua, ei kuitenkaan ihan heti.

Tässä vielä Remoksen mietteitä Doomin MP Betasta.
 
Perehtynyt
Liittynyt
9/5/16
Viestit
24
Kyllä itse olen sen suunnitellu ostavani, kun aika ja hinta on sopiva. Ihan yksinpeli kokemuksen takia. Tuskin koskaan tulen MP siinä pelaamaan jos testaamisia ei lasketa.
 
Perustaja
Ylläpitäjä
Sisällöntuottaja
Tukeva jäsen
Discord valvoja
Liittynyt
7/5/16
Viestit
1 572
Onko kukaan hankkinut kyseistä peliä vielä?
itseä kiinnostaisi tuo yksinpeli siitä, mutta netissä on juttua että olisi vain noin 13 tunnin pituinen. Joten ei kyllä noin lyhyestä viitsi maksaa täyttä hintaa.

http://doom.com/en-gb/

Toisaalta, joskus mainitsit, että pitäis löytää joku aivot narikkaan-räiskintä henkinen moninpeli ja sitähän tuo betassa tuntui olevan. Jollain kolmella kympillä tuonkin jo sais ennakkoonkin. Mikäli tietää vain mistä etsiä ja kyllähän sä tiedät. :)
 
Keskustelija
Liittynyt
7/5/16
Viestit
45
Joo niin näytti saavan 30 hintaan. Mutta onko täällä muilla tuota vielä?
Ja kaveri porukassa tuo MP voi toimiakkin kun voi antaa palautetta(vittuilla muille samalla).
Tosin itse en tuohon betaan päässy itse peliin, kun parhaillaan peli vilahti ruudulla ja kaatu johonkin vika ilmoitukseen. Sitten tuli uninstall.
 
Perustaja
Ylläpitäjä
Sisällöntuottaja
Tukeva jäsen
Discord valvoja
Liittynyt
7/5/16
Viestit
1 572
GarryRage ainakin tais pelin hommata.
 
Keskustelija
Liittynyt
19/5/16
Viestit
36
Vois itsekin ostaa tämän pelin. Mutta osaatekos kertoa minkälainen tämä peli on?

Onko ihan samalainen kun aikasematkin doom:it?
 
Kiinnostunut
Ydinjäsen
Liittynyt
9/5/16
Viestit
14
Ostin kyseisen pelin tosin tuntia pidempään en sitä ole vielä ehtinyt pelata. Krafiikka oli ihan miellyttävän näköinen. Aikaisempia doomeja en ole pelannut ollenkaan. Kunhan innostus taas nousee pelaamiseen saattaa siinä pelissä vierähtää jokunenkin hetki. Itse haluan kokeilla porukka mättöä :D
 
Perustaja
Ylläpitäjä
Sisällöntuottaja
Tukeva jäsen
Discord valvoja
Liittynyt
7/5/16
Viestit
1 572
Ostin kyseisen pelin tosin tuntia pidempään en sitä ole vielä ehtinyt pelata. Krafiikka oli ihan miellyttävän näköinen. Aikaisempia doomeja en ole pelannut ollenkaan. Kunhan innostus taas nousee pelaamiseen saattaa siinä pelissä vierähtää jokunenkin hetki. Itse haluan kokeilla porukka mättöä :D

No perkele, kai se sitten pitää hankkia itsekin tässä joskus. Eihän se käy, että olet ainoa nainen joka tämän pelin omistaa.. Eiku!
 
Kunnioitettu
TS-valvoja
Liittynyt
7/5/16
Viestit
340
Just niin Rasteri GIRL POWER!!! vois kyl toisaalta kattoo itekin hintoja mutta tuskin tulee ite hommattua
 
Keskustelija
Liittynyt
7/5/16
Viestit
45
Tuli ostettua tämä peli. Alkuun tuntui vähän turhan nopea tempoiselta, mutta kyllä siihen tottui kun muutaman tunnin oli pelannut. Voisi kokeilla multiplayeriä kunhan rasteri saa kanssa hankittua.
 
Perustaja
Ylläpitäjä
Sisällöntuottaja
Tukeva jäsen
Discord valvoja
Liittynyt
7/5/16
Viestit
1 572
Pitää tässä kahtoa kunhan seuraavan tilin taas saa. Mennyt aika hyvin nyt matkusteluun ja pekoniin. Nimimerkillä tilasin juuri pitsan.
 
Kiinnostunut
Ydinjäsen
Liittynyt
9/5/16
Viestit
14
Yksin peli ihan ok aika paljon samanlainen kuin alkuperäinen Doom/Quake. Multiplayer syvältä ei pysy tarinaa pelamaan co-op vaan MPssä valitaan kartta ja sitä sitten pelataan. DM ja CO-OP ainoat MP mahdollisuudet.
 
Perustaja
Ylläpitäjä
Sisällöntuottaja
Tukeva jäsen
Discord valvoja
Liittynyt
7/5/16
Viestit
1 572
Mites tässä meni toi moninpeliin liittyminen, oliko party pohjainen matchmaking vai servuja?
 
Erittäin ahkera
Liittynyt
19/10/16
Viestit
172
Jonkin verran tuota yksinpeliä tahkonnut, yrittänyt 100% achievements ja secrets linjalla joten vain kerran läpi toistaiseksi. En ole sitä moninpeliä edes kokeillut, näytti melkoisen... noh, köyhältä quakelta. :D
 
Ylös