Ruudunpäivityksen rajoittaminen työpöydällä?

Ruudunpäivityksen rajoittaminen työpöydällä?

Pelikaista.fi on moninpeleihin ja peliaiheiseen sisältöön keskittyvä peliyhteisö.

Palvelumme sisältävät peliseuraa ja yhteispelejä, keskustelua, pelaamista, sekä peliaiheisen sisällön luomista yhdessä jäsenten kanssa. Tervetuloa!

Liity nyt!
Sivustaseuraaja
Liittynyt
23/12/23
Viestit
2
Hei! Näytönohjaimeni tai virtalähteeni sirisee tätä peliä pelatessa, mikä on PC-pelaajille tuttu ongelma peleissä joissa FPS rullaa turhan korkealla (siis kepoiset pelit ja esim. pelien menut). Haluaisin jotenkin rajoittaa Pro Pilkki 2:n FPS:n, mutta en tiedä miten. Minulla on Radeon-näytönohjain ja tietysti Radeon Software, sen hallintaohjelma, käytössäni. Linkin ohjeet eivät auta, tai kenties tein jotain väärin (en pääse käsiksi Windows Store -pelien kansioon lisätäkseni Pro Pilkkiä Radeon Software sovellukseen säädettäväksi, eikä vaihtoehtoinenkaan metodi toiminut kun en saa yksinkertaisesti lisättyä Radeon Softwareen luomaani tiedostoa). Kokeilin asentaa kätevän sovelluksen RivaTuner Statistics Server, millä olen onnistuneesti aikaisemmin rajoittanut erään pelin FPS:n, mutta se ei toimi varmaankaan Pro Pilkin kanssa, vaikea sanoa kun Radeon Software ei nykyisellään jostain syystä kykene näyttämään Pro Pilkin FPS-lukemaa (avaamalla infoakkunan yhdistelmällä CTRL + SHIFT + O). Mitä tehdä, haluaisin vain ettei näytönohjaimeni sirise pelatessa. Jos olen jotenkin missannut vertikaalisen pystytahdistuksen (vsync) mahdollisuuden itse pelissä, niin kertokaa mistä sen saa päälle.

Tietoja:
Windows 11 Home (23H2, 22631.2861)
Radeon 7800 XT
Radeon Software 23.12.1
Pro Pilkki 2 - versio 1.9.3

Auttakaa kalamiestä mäessä!
 
Ylös