Hae TS-Valvojaksi / moderaattoriksi

Hae TS-Valvojaksi / moderaattoriksi

Pelikaista.fi on moninpeleihin ja peliaiheiseen sisältöön keskittyvä peliyhteisö.

Palvelumme sisältävät peliseuraa ja yhteispelejä, keskustelua, pelaamista, sekä peliaiheisen sisällön luomista yhdessä jäsenten kanssa. Tervetuloa!

Liity nyt!
Perustaja
Ylläpitäjä
Sisällöntuottaja
Tukeva jäsen
Discord valvoja
Liittynyt
7/5/16
Viestit
1 568
Voit tässä viestiketjussa hakea TS-Valvojaksi / moderaattoriksi, jos mielestäsi sovellut kyseiseen tehtävään ja täytät ainakin osan vaatimuksista. Muista myös perustella meille miksi juuri sinä olisit hyvä lisä TeamSpeak3 palvelimen valvojaksi.

Toivoisimme hakijalta seuraavia piirteitä ja ominaisuuksia:
  • Sosiaalisuutta, pystyy aloittamaan keskustelun helposti myös uusien henkilöiden kanssa.
  • Kärsivällisyyttä, jaksaa kuunnella muiden ongelmia ja pystyy toimimaan aikuismaisesti myös häiriköiden keskuudessa, tilanteen vaatimalla tavalla.
  • Halukas yhteistyöhön, pystyy puolueettomaan ajatteluun sekä osaa katsoa asioita muidenkin näkökulmasta.
  • Huumorintajua, elä ole tosikko. Huvin vuoksi tätä loppujen lopuksi tehdään. ( Muista nauraa myös Rasterin "vitseille", vaikka sitte väkipakolla.)
Valvojan tehtävät ja pientä ohjeistusta
  • Ylläpidä yleistä järjestystä (älä provosoi ketään)
  • Pidä kanavat sovitussa järjestyksessä, tee pyydettäessä väliaikaisista kanavista pysyviä ja siirrän ne paikalleen.
  • Lätki uusille käyttäjille heille kuuluvat ryhmä ikonit, ensisijaisesti pelikaistan merkki ja tarkista jäsenyys.
  • Kysy tarvittaessa apua muilta valvojilta.
  • Pidä häiriköt kurissa. Varoita ensin viestillä, jos/kun sanat eivät tehoa, rankaise vasta sitten. (sovituin keinoin)
  • TeamSpeak3 serverin huoltokatkojen / toiminta häiriön sattuessa, ohjaa käyttäjät backup palvelimelle (mikäli käytettävissä) ja ilmoita asiasta välittömästi Steam -ryhmässä sekä foorumilla.


Koeaika

Hyväksytyn hakemuksen jälkeen hakija saa itselleen Valvoja -oikeudet ja hänelle määritetään 1-2 kuukauden mittainen koeaika.


Koeajan tarkoituksena on kartoittaa onko hakija mielestämme sovelias tehtäväänsä ja miten kemiat pelaavat muun ylläpidon jäsenten kanssa. Koeajan päätyttyä, kerromme hakijalle päätöksestämme.

Ei muuta keskustelua tähän viestiketjuun kuin hakemukset, kiitos!
Ylläpitäjien vastaukset hakemuksiin laitetaan yksityisviestitse tai suoraan tähän viestiketjuun.
 
Viimeksi muokattu:
Sivustaseuraaja
Liittynyt
27/7/16
Viestit
4
Huumorintajuinen 17v jätkä vois kokeilla onneaan, siirrytään itsensä kehumiseen :D
-Vaikea, joskus jopa mahdoton provosoida
-Ts löytyy koneelta, Ja puhelimesta!
-Taito käyttää banhammeria, jos tarvetta ikinä tulee!
Löydät tessusta, yleensä [SS] kannulta, tai sitte afkimasta!
 
Kunnioitettu
TS-valvoja
Liittynyt
7/5/16
Viestit
340
Huumorintajuinen 17v jätkä vois kokeilla onneaan, siirrytään itsensä kehumiseen :D
-Vaikea, joskus jopa mahdoton provosoida
-Ts löytyy koneelta, Ja puhelimesta!
-Taito käyttää banhammeria, jos tarvetta ikinä tulee!
Löydät tessusta, yleensä [SS] kannulta, tai sitte afkimasta!

Tuossahan on se että kovin kauaa et ole esim pelikaistan mukana ollut menossa ja meiningissä. Eli toisin sanoen olet aikas lailla tuntematon tuttavuus kaikille.

Mites olisko sulla kokemusta TS3 servun valvomisesta?
 
Perehtynyt
Ydinjäsen
Discord valvoja
Liittynyt
7/5/16
Viestit
19
Hei

34 -vuotias pelaaja on valmis vastuuseen. Vastuun kantamista opeteltu oikeassa elämässä vanginvartijana ja päihdekuntoutuskeskuksen ohjaajana.
Pelaan monenlaisisa pelejä (CS:GO, R6S, DayZ, BF4 ja No Man's Sky) ja sitä kautta olen ehtinyt tutustumaan useaan pelikaistalaiseen. Olen aina ollut sosiaallinen persoona, mielelläni tutustun uusiin ihmisiin.
Kärsivällinen olen, paitsi kun kyse on itsestäni. Yleensä turhaudun itseeni kokoajan. Yhteistyö on voimaa joka-asiassa. Kaikkien hyvien kokemusten nykyisen valvojien kanssa. Olen luottavainen, että sopeudun joukkoon.
Huumorintajua en saanut syntymälahjaksi. Tämä on varmaan miinus minun hakemuksessani.
Olen hyvin järjestelmällinen ihminen, siksipä juuri siirryin liikuntaneuvojan ammatistani varastonhoitajaksi.
Pidän itseäni hyvin reiluna ihmisenä, en tunne tarvetta aiheuttaa kenellekkään kärsimystä.
Sen verran jo ikää, oppinut jo käyttäytymään myös internetissä.
Olen myös absolutisti, jos tarvetta on selvälle valvojalle pe tai la iltaisin. :D
Minun aikani Pelikaista TS-serverillä on lisääntynyt koko ajan ja näillä näkymin vaan se kasvaa.

Myös striimaan "dual-Pc setupilla" joten uskoisin myös pystyväni auttamaan monia striimausta harkitsevaa pojankoltiaista. Olen saanut myös oman striimaus TS-kanavan, kiitos Rasterin. Striimaan 3 kertaa viikossa.
Olen ollut kohta vuoden semi-ison Psynaps nimisen amerikkaisen editointi/peli striimaajan moderaattori Twitchissä.

Olen joka paikassa Steam, Origin, Uplay, Twitch, Youtube, Instagram, Facebook ja pelikaista nimellä Garryrage.
Minut tunnistaa aika helposti, olen se vanhus, jolla on 12-vuotiaan ääni ja no skill at all.

Lontoota osaan puhua, kuten suurinosa suomalaisista. Vietin 6 kuukautta englannissa kiipeilyohjaana, joka auttoi kielitaidossani. Olen lääketutkimus yrityksessä töissä, missä kaikki tehdään englanniksi.

Lopuksi ihan vakavasti kirjoittaen. Uskon olevani oikean elämänkokemuksen omaava, että maalaisjärjellä rokkaava mies työhön.

Karri aka Garryrage
Storage Technician
Streamer
Youtuber
Gamer
 

Liitetiedostot

  • 10250220_690588374313789_1343931453717503552_n.jpg
    10250220_690588374313789_1343931453717503552_n.jpg
    8,4 KB · Lukukerrat: 196
Kunnioitettu
TS-valvoja
Liittynyt
7/5/16
Viestit
340
Odotinkin jo että koska saavut hakemusta rustaan ;) Itelle tuossa muutama miinus asia mutta eipä niistä sen enempää, Mutta tosiaan mun puolesta ainakin tervetuloa Valvojien tiimiin
 
Keskustelija
Liittynyt
17/5/16
Viestit
29
Olen Karjalan Prikaatin johtaja (http://steamcommunity.com/groups/KarjalanPrikaati). Pelaamme tuota Napolenic Wars peliä ja viikottaisten tapahtumien aikana ollut tuo TS käytössä reilun vuoden ajan. Pelaajakunta keskimäärin 18-19 v tienoilla. Pidän ihmisen auttamisesta heidän kaikissa asioissa ja kun kerta itse tällainen no-life olen niin tullut opittua yhtä ja toista tietokoneiden kanssa tappelusta.

Yksi iso miinus tietty löytyy tuosta sosiaalisuudesta että kestää aina hetki ennenkuin osaa jutella mistään kenenkään kanssa, mutta on tässä nyt tullut sen verran paljon juteltua parin vuoden aikana eri tilanteessa olevien henkilöiden kanssa et osaan olla helposti lähestyttävä henkilö ja aina on erittäin mukavaa tavata uusia ihmisiä (minkä takia varmaan nyt koetankin etsiä tässä itselleni syytä hakeutua Pelikaistalaisten pariin kun niin pitkään noita samoja ääniä meidän tessussa kuunnellut)
 
TS-edustaja (FF-TB)
TS-valvoja
WoT jory [FF-TB]
Liittynyt
17/9/16
Viestit
57
Huumoria ymmärtävä opiskelia jolla olisi aikaa ja innokkuutta alkaa TS-Valvojaksi, taitoa löytyy tessun käyttämisestä, permissionseista yms. Olen sosiaalinen persoona ja kuuntelen muiden mielipiteitä erittäin mielelläni, yhteistyöhalua löytyy erittäin paljon, vietän aikaani pelikaistan tessuservulla erittäin paljon, aina kun koneelle istahdan niin tessu pärähtää käyntiin samaan aikaan, minut löytää useimmiten FF-TB kanavilta.
 
Kunnioitettu
TS-valvoja
Liittynyt
7/5/16
Viestit
340
Valvojien hommaan ei kuulu permissionien muokaaminen missään vaiheessa. Se ainoastaan minulla itselläni ja Rasterilla.

Ilmotan Rasterille viestistä myös
 
Sivustaseuraaja
Liittynyt
27/7/16
Viestit
4
Tessuvalvoja hakemus

Elikkäs, 17 vuotias , erittäinkin sosiaalinen pojankoltiainen kokeilee kepillä jäätä, ja teki päätöksen hakea uudestaan Pelikaistan tessuservulle Valvojaksi/Moderaattoriksi.


Ruutu aikaa tulee päivässä ainakin 10h ja Tessu löytyy puhelimesta, sekä koneelta ( ihme sinänsä ) .

Mielestäni sovin hyvin valvomaan Tessu servua, sillä minulta löytyy kärsivällisyttä, kokemusta ja jokaiselta vaadittava puolueettomuus.

Olen ollut pelikaistan meiningeissä mukana jo jonkun tovin, ja huomannut tessussa vietetyn ajan perusteella olevan hyvin harvoin häiriköitä , mutta ainahan sitä tarvitaan lisää melojia veneeseen.

Mikäli on mahdollisia kokouksia, niin pääsen osallistumaan aina, joko sitten puhelimen tessua käyttäen , tai koneella.

Omasta mielestäni, minua on MAHDOTON provosoida , ja tunnen Teamspeak palvelimen ja valvojan etiikan hyvin.

Itseltä löytyy myös graafisen suunnittelun tietotaitoa, joten jos siihen tulee jotain kysytävää, niin olen aina valmis vastaamaan.

Yst ter

Kexy
 
Viimeksi muokattu:
Sivustaseuraaja
Liittynyt
6/2/17
Viestit
6
Elikkäs, lähes 16 vuotias kaiffari varustettuna mielestäni hyvällä huumorintajulla ja isolla kädellä maalaisjärkeä. Jos vaan tarvetta löytyy tai vaikka ei löytyiskään niin keskustelun alottaminen ei ole homma eikä mikään, ainakaan yleensä. Kärsivällisyyttäkin löytyy lähes joka asiassa. Yhteistyöhön ollaan aikalailla täysin valmiita jos sitä tarvitaan.
Järsjestyksen pito luulis onnistuvan ainakin jotenkin, ja jos ei onnistu niin laitetaan onnistumaan. Häiriköt pidän oikein mielelläni kurissä jos häirikkö jotain häiritsee :D

Valvojaksi haen nyt esimerkiksi siksi että edellisessä servussa tuli saatua permat ihan syyttä, muutenkin porukka joka vittuilee ja häiritsee muita käy tarpeeks mun hermoille. Arkisin aika aktiivisesti olen koneella ja jos olen koneella niin lähes aina tessussa paikalla. Viikonloppusin on vähän hiljasempaa mutta joskus sillonkin paikalla.

Mun päätöshän se ei ole pääsenkö tähän rooliin mutta koittaa aina kannattaa. Jos täällä porukalle nyt sopii niin kyllä valvojaksi rupeen, vähintään koeajalle :)

Ja toki multa voi ihan mistä tahansa muustakin asiasta tulla kysymään tai muuten vaan puhumaan paskaa.
 
Kunnioitettu
TS-valvoja
Liittynyt
7/5/16
Viestit
340
Valitettavasti olet ihan uusi tuttavuus tuolla TS puolella joten en usko että natsaa mutta @Rasteri vastailee pian
 
Sosiaalinen
Liittynyt
8/12/16
Viestit
57
Kepillä jäätä, jos ei mene palasiksi niin ainakin on yritetty ja yrittänyttähän ei laiteta. Eli asiaan..

20-vuotias aktiivisesti koneella istuva jätkä täällä moro. Koneella tulee siis päivittäin oltua monta tuntia, osaksi opintojen/työn takia ja osaksi harrastuksen - pelailun osalta. TS3 on lähes poikkeuksetta aina päällä, jos ei muuten niin sitten yksinään hengailen kanavallani. Tiedän myös jonkun verran peleistä ja lähes tulkoon ajasta (pl. yö) riippumatta, olen paikalla vastaamassa kysymyksiin & mahdollisiin pulmiin - jos ne eivät liity johonkin tiukkaan koodikieleen tai muuhun ydinfysiikkaan.

Mitä minulla olisi tarjota valvojana? Aktiivisuutta, jonkin verran tietotaitoa ja intoa. Minusta saa myös helposti peliseuraa, ainakin peleihin joita pelikirjastostani löytyy ja opastan myös osaamissani/pelaamissani peleissä ihmisiä alkuun.

(Itseasiassa juuri nyt ollut pieni paussi tessusta, mutta muutos tapahtuu tänään taas.) :)
 
Perustaja
Ylläpitäjä
Sisällöntuottaja
Tukeva jäsen
Discord valvoja
Liittynyt
7/5/16
Viestit
1 568
Elikkäs, lähes 16 vuotias kaiffari varustettuna mielestäni hyvällä huumorintajulla ja isolla kädellä maalaisjärkeä. Jos vaan tarvetta löytyy tai vaikka ei löytyiskään niin keskustelun alottaminen ei ole homma eikä mikään, ainakaan yleensä. Kärsivällisyyttäkin löytyy lähes joka asiassa. Yhteistyöhön ollaan aikalailla täysin valmiita jos sitä tarvitaan.
Järsjestyksen pito luulis onnistuvan ainakin jotenkin, ja jos ei onnistu niin laitetaan onnistumaan. Häiriköt pidän oikein mielelläni kurissä jos häirikkö jotain häiritsee :D

Valvojaksi haen nyt esimerkiksi siksi että edellisessä servussa tuli saatua permat ihan syyttä, muutenkin porukka joka vittuilee ja häiritsee muita käy tarpeeks mun hermoille. Arkisin aika aktiivisesti olen koneella ja jos olen koneella niin lähes aina tessussa paikalla. Viikonloppusin on vähän hiljasempaa mutta joskus sillonkin paikalla.

Mun päätöshän se ei ole pääsenkö tähän rooliin mutta koittaa aina kannattaa. Jos täällä porukalle nyt sopii niin kyllä valvojaksi rupeen, vähintään koeajalle :)

Ja toki multa voi ihan mistä tahansa muustakin asiasta tulla kysymään tai muuten vaan puhumaan paskaa.

Hyvin harvoin otetaan täysin tuntemattomia henkilöitä heti valvojien hommaan, en kuitenkaan aio murskata unelmiasi kieltäytymällä heti. Eli edetään ns. hitaalla kidutuksella ja tarjotaan illuusiota toivosta.
Otamme siis hakemukset käsittelyyn heti seuraavassa johtokunnan ja valvojien yhteisessä kokouksessa. Ilmoittelen päätöksistä sitten yksityisviestitse.

Sama toimenpide tarjotaan myös muille vastaamattomille hakemuksille.
 
Sivustaseuraaja
Liittynyt
21/5/17
Viestit
1
18-vuotias tavallinen tallaaja joka viettää suurimman osan aikaansa koneella. Haen valvojaksi siksi, että tykkään siitä että on tietyt toimintamallit ja säännöt, joiden mukaan mennään ja toimitaan. En voi sietää turhaa perseilyä toisen kustannuksella tai toisen kiusaamistakaan. Minulla on kokemusta teamspeak serverin johtamisesta, ban-hammerin käytöstä, kanavoiden muokkaamisesta, järjestelystä, sekä server että channel groupien laittamisesta ts käyttäjille. Olen sosiaalinen, hauska (ainakin omasta mielestäni :D), rauhallinen ja topakka tilanteen vaatiessa. Olen lukenut ja ymmärtänyt säännöt.
- WestBliki (Julius)
 
Sivustaseuraaja
Liittynyt
16/10/17
Viestit
1
Olen vähän nuorempi kuin muut mutta olen ollut pelikaistan klaaneissa jonkin verran ja vietän muutenkin aikaa pelikaistassa. Olen pistänyt huomiolle sen että monet valvojat ovat aktiivisia illalla, yöllä ja aamuyöstä mutta minä päivystän yleensä koko päivän tessussa, toimin toisella tessu servulle 'server adminina' joten kokemusta löytyy. Olen hyvin rento mutta jämäkkä. Olen todella sosiaalinen ja yhteistyö on kaiken A ja O. Kärsivällisyyttä löytyy nimittäin minua on käytännössä mahdoton provosoida. Eli jos tilaa löytyy valvojiksi nii mielelläni tulisin tukemaan teitä ;)
 
Perustaja
Ylläpitäjä
Sisällöntuottaja
Tukeva jäsen
Discord valvoja
Liittynyt
7/5/16
Viestit
1 568
Olen vähän nuorempi kuin muut mutta olen ollut pelikaistan klaaneissa jonkin verran ja vietän muutenkin aikaa pelikaistassa. Olen pistänyt huomiolle sen että monet valvojat ovat aktiivisia illalla, yöllä ja aamuyöstä mutta minä päivystän yleensä koko päivän tessussa, toimin toisella tessu servulle 'server adminina' joten kokemusta löytyy. Olen hyvin rento mutta jämäkkä. Olen todella sosiaalinen ja yhteistyö on kaiken A ja O. Kärsivällisyyttä löytyy nimittäin minua on käytännössä mahdoton provosoida. Eli jos tilaa löytyy valvojiksi nii mielelläni tulisin tukemaan teitä ;)

Kyselin vähän lisää infoa yksityisviestitse, ilmoittelen johtokunnan päätöksen sitten sitä kautta kun ollaan keritty asiaa/hakemusta käsittelemään lisää.
 
TS3 valvoja
TS-valvoja
Liittynyt
2/2/18
Viestit
1
Hei.
Olen pian 18 vuotias nuori naisenalku Raahesta. Olen ammatiltani tietokone koodari sekä asentaja. Pelaamisen ja tietokoneiden lisäksi harrastan vapaa-ajalla Jokkista. Olen ollut pelikaistan jäsen reilut 3 vuotta. Pelaaminen on iso osa elämääni joten steamissa ja pelikaistan tessussa vietän suurimman osan vapaa ajastani. Olen luonteeltani sosiaalinen, huumorintajuinen, positiivinen, täsmällinen sekä lojaali. Tulen toimeen erillaisten ihmisten kanssa sekä kohtelen kaikkia ihmisiä tasa-arvoisesti. Olen perillä pelikaistan jäseniä koskevista säännöistä, sekä myös moderaattorien/valvojien tehtävistä, velvollisuuksista ja toiminnan vastuulllisuudesta. Sisareni on toiminut useita vuosia pleikaistan steam ryhmän valvojana. Hänelta olen saanut tietoa moderaattorien/valvojien toiminnasta, sekä heitä koskevasta säännöistä. Toimin itse tällähetkellä pelikaistan 7 days to die servun adminina. Minulla on useita ystäviä jotka olen saanut liittymään pelikaistan ryhmään ja he käyttävät nykyään aktiivisesti pelikaistan TeamSpeak severiä. Pelaan paljon yöaikaan jolloin olen törmännyt usein pelikaistan teamspeakissa säännöistä piittaamattomiin ihmisiin jotka häiritsevät toiminnallaan muiden ihmisten pelaamista. Tämä epäasiallinen käytös pitää sisällään usein musiikin/muun äänen soittoa erittäin kovalla voimakkuudella tai kanavilla hyppimistä. Koska kyseessä on yö valvojia on paikalla hyvin vähän tai ei ollenkaan, joten asialle on sula mahdottomuus tehdä itse mitään. Olen saanut useiita pysyviä ystäviä ryhmästä sekä olen erittäin kiitollinen tämän peliyhteisön olemassaolosta<3.
 
Ylös