Julma Henri - Musta Albumi

Julma Henri - Musta Albumi
  • Viestiketjun aloittaja suomirap
  • Aloituspäivämäärä
  • Vastauksia 5
  • Lukukerrat 2 189

Pelikaista.fi on moninpeleihin ja peliaiheiseen sisältöön keskittyvä peliyhteisö.

Palvelumme sisältävät peliseuraa ja yhteispelejä, keskustelua, pelaamista, sekä peliaiheisen sisällön luomista yhdessä jäsenten kanssa. Tervetuloa!

Liity nyt!

suomirap

Vieras
Levy- ja keikka-arvioille varattu foorumin osio avataan täten suomirap'illä!

Julistukset sikseen ja itse tapaukseen:

Yllätysjulkasu! Raskaamman horrorcoren, gangsta rapin, progessiivisen rockin, selkeäkielisen(K18) tarinankerronnasta ja konekiväärinnopeasta räpäytyksestä tunnetun oululaisen suomirapin pioneerin kattaus ei petä tälläkään kertaa!
Kolmannen polven vinyyliharrastajana ja monipuolisena musiikkimiehenä varsinkin ilahdutti formaattissa LP saada tuotos itselleni.

Levyllä mukana kattaus vierailevia tähtiä, mm Paleface , Asa-Masa, Kube....

(kesken)

Julkaisen tämän keskeneräsenä koska niin tuore julkasu että alanmiehetkään ei välttist tiedä
jatkan huomenna tai jopa mahdolliseti myöhemmin muokkaa tätä
 

suomirap

Vieras
böhöhöö et siis varmaan tykkää edes hapansilakasta ;)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Kunnioitettu
TS-valvoja
Liittynyt
7/5/16
Viestit
340
Eipä hapansilakassa vikaa ole toisin kun ylipäätänsä kaikessä räpissä.
 
Erittäin ahkera
Liittynyt
19/10/16
Viestit
172
Suomiräp on mennyt paljon eteenpäin Housmyllyn ja Raptorin ajoista. Osa siitä on kuunneltavaa, todellakin, en ole yksi niitä jotka Radio Rockin vieraista haistattelen palautteessa "keekin pers..." juttuja. Myötähäpeää on vuosien saatossa ollut. Kukkikoon kaikki kukat, ei joulunakaan tarvi tonnia pistää lahjoihin. Minä pistin. :(

Niin. Olen kuunnellut myös mm. Perseraiskaus-nimistä "yhtyettä" ja Raili's People tason kuraa, ihan sosiaalisena kokeena. Olen siis valmis testaamaan kaikkea uutta. Laitetaan kuunteluun.
 
Viimeksi muokattu:

suomirap

Vieras
Todellakin erittäin kovia kokoonpanoja PR sekä R'P. Laatumusa on hanskassa ;)
Ja Wolffi kans hyvinkin suotavaa ja ymmärrettävää olla pitämättä.
Tässä mulla tää otsikon vinyyli pyöriny koko illan aina sitämukaa kun jaksanu käydä kääntämässä puolta. Ehdottomia suosikkeja jo nyt mut katotaan sit taas kun saan kirjotettua arvostelun loppuun tästä niin viimestään linkkaan biisit
 
Ylös