Sosiaalinen
Kevätturnee. La 21.3. Klo 18. Ajattelin, että laitetaan turnetta kerrankin päiväsaikaan. 3x30 min ja 3x15 min, ja nämä mapit ilmoitetaan myöhemmin, kuten ip tai tuleeko julkiselle salasanan taakse.
Mukaan mahtuu host (minä todennäköisesti)+30 ensimmäistä, ja pudonneille, katkos tms, pidetään hetki paikkaa ennen kuin uutta hyväksytään peliin. Hitaus testataan ennen, kun tänä vuonna jäänyt vähiin. Itse laitan jotain kuvaa palkinnoksi, jolla olisi menty New Yorkiin. Kehystettynä vai ei, en ole päättänyt. Se selviää myöhemmin. Liigasäännöt. Pisteet 10-9-8---3-2-1+1
Muita sponsoreita otetaan mielellään mukaan, mutten laajemmin kysele, vain joiltain. Lisätietoa pian tähän samaan, jota päivitän. Sitä mukaa, kun tietoa palkinnoista tulee. Mapit lähiaikoina, mutta vaihtelevia sekä erikois-että normi/kl. Pian lisää tietoa.
Pelattavat vesistöt:
Iso Söimi, 113, kl
Viitalampi, 212, kl
Niemisjärvet, 213, 5 suurinta
Pieni Särkinen, 112, kl
Haukilahti, 243, vain made
Koivusaaren matalikko, 312, vain ahven
Sponsoreista ilmoitellaan, kun tiedossa.
Ja pelin tarjoaa Team Tylsäkaira . Tervetuloa kisaamaan.
Palkinnot:
Sponsoriksi vähän lupautunut Topvaappu. Tarkentuu ensi viikolla ja mahdollisesti kuvaa, mutta kai liitseillä.
Mukaan mahtuu host (minä todennäköisesti)+30 ensimmäistä, ja pudonneille, katkos tms, pidetään hetki paikkaa ennen kuin uutta hyväksytään peliin. Hitaus testataan ennen, kun tänä vuonna jäänyt vähiin. Itse laitan jotain kuvaa palkinnoksi, jolla olisi menty New Yorkiin. Kehystettynä vai ei, en ole päättänyt. Se selviää myöhemmin. Liigasäännöt. Pisteet 10-9-8---3-2-1+1
Muita sponsoreita otetaan mielellään mukaan, mutten laajemmin kysele, vain joiltain. Lisätietoa pian tähän samaan, jota päivitän. Sitä mukaa, kun tietoa palkinnoista tulee. Mapit lähiaikoina, mutta vaihtelevia sekä erikois-että normi/kl. Pian lisää tietoa.
Pelattavat vesistöt:
Iso Söimi, 113, kl
Viitalampi, 212, kl
Niemisjärvet, 213, 5 suurinta
Pieni Särkinen, 112, kl
Haukilahti, 243, vain made
Koivusaaren matalikko, 312, vain ahven
Sponsoreista ilmoitellaan, kun tiedossa.
Ja pelin tarjoaa Team Tylsäkaira . Tervetuloa kisaamaan.
Palkinnot:
Sponsoriksi vähän lupautunut Topvaappu. Tarkentuu ensi viikolla ja mahdollisesti kuvaa, mutta kai liitseillä.
Viimeksi muokannut moderaattori: