PC New World

PC New World
  • Viestiketjun aloittaja t0nniz1
  • Aloituspäivämäärä
  • Vastauksia 2
  • Lukukerrat 1 290

Pelikaista.fi on moninpeleihin ja peliaiheiseen sisältöön keskittyvä peliyhteisö.

Palvelumme sisältävät peliseuraa ja yhteispelejä, keskustelua, pelaamista, sekä peliaiheisen sisällön luomista yhdessä jäsenten kanssa. Tervetuloa!

Liity nyt!
Keskustelija
Liittynyt
19/5/16
Viestit
36
bc9c0c50-e9b5-53ad-b776-3eb4a60a58d9.png
New World on Amazon Gaming kehittämä MMORPG peli, joka sai kovankin suosion jo Closed betassa.
Explore a thrilling, open-world MMO filled with danger and opportunity where you'll forge a new destiny on the supernatural island of Aeternum.​

Pistettään pientä keskustelua pelistä :)
Kuinkas moni täältä nyt tätä pelaa ja mitä mieltä olette olleet?
 
Perustaja
Ylläpitäjä
Sisällöntuottaja
Tukeva jäsen
Discord valvoja
Liittynyt
7/5/16
Viestit
1 568
Killassa / Companyssä Pelikaistalla on nyt 40+ pelaajaa. Suuri osa on kokonaan uusia tuttavuuksia pelistä, mutta kyllä löytyy useampi yhteisön jäsenkin. Lisääkin on kai tulossa, kunhan servulle voi taas tehdä uusia hahmoja tai nykyisen siirto muilta palvelimilta Vainolaan on mahdollista.

Isoimpia ongelmia pelissä on varmaankin juuri ollut tuo suuren hypen sivutuote, eli pitkät jonot. Nyt ovat jo hieman laantumaan päin.
Sivutehtävät ja muut questit tuntuvat useimpien MMO-pelien tapaan olevan hyvinkin itseään toistavia, kuten pelin vihollisetkin. Mutta yhdessä killan kanssa pelatessa peli on parhaimmillaan. Tarina toki voisi olla mielenkiintoisempi, enemmän mukaansa tempaava. Itse en tarinalta juuri mitään odottanutkaan. New Worldin ja muiden vastaavien pelien koukuttavuus tulee jostain aivan muusta.

Hahmonluonti olisi voinut olla myös yksityiskohtaisempi, mutta pelin tutoriaali oli kyllä hyvin toteutettu!

Sen verran jo tätä teksiä alkaa tulla, että parempi kai kirjoitella kohta alustavaa peliarvostelua! :D
 
Keskustelija
Liittynyt
19/5/16
Viestit
36
Killassa / Companyssä Pelikaistalla on nyt 40+ pelaajaa. Suuri osa on kokonaan uusia tuttavuuksia pelistä, mutta kyllä löytyy useampi yhteisön jäsenkin. Lisääkin on kai tulossa, kunhan servulle voi taas tehdä uusia hahmoja tai nykyisen siirto muilta palvelimilta Vainolaan on mahdollista.

Isoimpia ongelmia pelissä on varmaankin juuri ollut tuo suuren hypen sivutuote, eli pitkät jonot. Nyt ovat jo hieman laantumaan päin.
Sivutehtävät ja muut questit tuntuvat useimpien MMO-pelien tapaan olevan hyvinkin itseään toistavia, kuten pelin vihollisetkin. Mutta yhdessä killan kanssa pelatessa peli on parhaimmillaan. Tarina toki voisi olla mielenkiintoisempi, enemmän mukaansa tempaava. Itse en tarinalta juuri mitään odottanutkaan. New Worldin ja muiden vastaavien pelien koukuttavuus tulee jostain aivan muusta.

Hahmonluonti olisi voinut olla myös yksityiskohtaisempi, mutta pelin tutoriaali oli kyllä hyvin toteutettu!

Sen verran jo tätä teksiä alkaa tulla, että parempi kai kirjoitella kohta alustavaa peliarvostelua! :D
Itsellä on metsolassa kilta, missä on mä + 4 muuta ja kokoaika haetaa lisää.
Näistä questeista varsinki side questeista olen samaa mieltä.

Mutta porukalla on poaljon kivempi pelaa ja striimatakin itse peliä, vaikka olisikin juttu kaverina toiselta servulta oleva pelaaja

PS: Tee arvostelu :)
 
Viimeksi muokattu:
Ylös