OnePlus 3 & 3T - keskustelu

OnePlus 3 & 3T - keskustelu
  • Viestiketjun aloittaja Nimimerkki
  • Aloituspäivämäärä
  • Vastauksia 8
  • Lukukerrat 4 293

Pelikaista.fi on moninpeleihin ja peliaiheiseen sisältöön keskittyvä peliyhteisö.

Palvelumme sisältävät peliseuraa ja yhteispelejä, keskustelua, pelaamista, sekä peliaiheisen sisällön luomista yhdessä jäsenten kanssa. Tervetuloa!

Liity nyt!
Sosiaalinen
Liittynyt
8/12/16
Viestit
57
OnePlus 3 on OnePlus-perheen neljäs tulokas, aikaisempia tulokkaita on OnePlus, OnePlus 2, OnePlus X. OnePlus 3:sesta on myös hiljaittain julkaistu "isoveliversio" joka kantaa nimeä OnePlus 3T (Turbo) joka ei kuitenkaan "hätkädyttäviä" ominaisuuksia tuo lisää vrt. alkuperäiseen kolmoseen. Miksikö OnePlus 3 kannattaa hankkia? No, jos tykkää isosta näytöstä, OP3:sesta löytyy 5.5 tuuman FHD AMOLED - näyttö joka on varustettu Cornigin Gorilla Glass 4:sella ja näytön tarkkuushan on hulppeat 1080 x 1920 pikseliä. No, tässäkö kaikki? Eei suinkaan, parhaimpia puolia OnePlussassa on sen akun kesto ja vaikka akku ei kestäisikään, niin lataus hoituu nopeasti, nimittäin OnePlus 3:sen mukana tulevalla Dash-laturilla lataa 30 minuutissa koko päivän verran virtaa - kätevää, eikös? Myös kamera on hyvä ja sillä kuvaat viikonlopun kännivideot jopa 4K-tarkkuudella ;)

Itse olen nyt tovin OP3:sen omistanut ja parhain puhelin mitä minulla on ollut. Aikaisempina luureina on ollut mm. Note 4, iPhone 5s, iPhone 6s, Note 3, S4, S4+, Nexus 6P jnejne. joten kokemusta tällä(kin) rintamalla löytyy.

PLUS! OnePlussan hinta on päätähuimaavan halpa, "peruslippulaivan" hinnalla saisi 2, melkein 3 OnePlussaa, miettikääs siitä.
 
Viimeksi muokattu:
Perehtynyt
Ydinjäsen
Discord valvoja
Liittynyt
9/5/16
Viestit
17
Itse käväsin heti kun ilmesty hakemassa tuon T3:sen ku vanha Xperia Z2 alko jo sanelee itseään irit. Tyytyväinen oon ollu ja ei tietääkseni muuta erilaista ole kuin tuo, että on vähän enemmä poweria puhelimessa.
 
Perustaja
Ylläpitäjä
Sisällöntuottaja
Tukeva jäsen
Discord valvoja
Liittynyt
7/5/16
Viestit
1 568
Nimimerkki. Ihan mukavaa, että olet aktiivinen foorumillamme. Mutta voisitko jatkossa vaikkapa pelkän tuotetietojen kopioinnin sijaan, lyödä vähän omaa arviota tai mielipiteitä tuotteesta. Tämä lähenee jo mielestäni spämmiä tai suoraa mainostamista. Eriasia jos olisi hieman sitä omaakin sisältöä tarjolla.. Kuvien ja liitteiden kokoa emme ole vielä säännöissä juurikaan rajoittaneet, mutta tuo alkaa jo hälyyttävästi olla siinä rajalla, että ehkä sittenkin meidän pitäisi.

Ei siinä, ihan hieno luurihan tuo on.
 
Sosiaalinen
Liittynyt
8/12/16
Viestit
57
Nimimerkki. Ihan mukavaa, että olet aktiivinen foorumillamme. Mutta voisitko jatkossa vaikkapa pelkän tuotetietojen kopioinnin sijaan, lyödä vähän omaa arviota tai mielipiteitä tuotteesta. Tämä lähenee jo mielestäni spämmiä tai suoraa mainostamista. Eriasia jos olisi hieman sitä omaakin sisältöä tarjolla.. Kuvien ja liitteiden kokoa emme ole vielä säännöissä juurikaan rajoittaneet, mutta tuo alkaa jo hälyyttävästi olla siinä rajalla, että ehkä sittenkin meidän pitäisi.

Ei siinä, ihan hieno luurihan tuo on.
Hupsista, unohtui perästä lähde merkitä - yleensä kyllä laittanut. Ja juu, oma arvostelu on myös tarkoitus kirjoittaa, jahka kokemusta/tuntua on enemmän. Pahoittelut, muutan aloitusviestiä.
 
Todella tuottelias
Liittynyt
21/8/16
Viestit
189
Minulla kanssa OnePlus 3 ja tyytyväinen käyttäjä. Aiemmat älyluurit olleet Noksun Winkkari luureja pois lukien yhtä halpis Huaweita, jonka kanssa en kauan jaksanut tapella. Android luureissa/tabeissa lag iskee heti, jos poppis loppuu kesken ja tuota en Windows puhelimista huomannut ja ne eivät minun käytössä tahmanneet lainkaan. OnePlus 3 ei ole kertaakaan lagannut, joten kai niistä 8 ytimesta ja 6 gigasta rammia on jotakin iloa. Minä tosin en ole mikään älypuhelimen advanced käyttäjä, lähinnä audiosoittimena, netflix päätteenä ja satunnaisen netin selailun ja pankkiasioiden hoitoon käyttänyt. Kuvan ja videon taso on riittävä. Pitäisi päästä vaikka johonkin konserttiin testaamaan kuinka paskaa soundia tuo mikki poimii, kun äänenpaine nousee vähän korkeammaksi ja miten rakeista kuvaa saa aikaan, kun kirkkaus vaihtelee vähän enemmän.

Parasta ja huonointa on tuo pikalataus. Periaatteessa riittää, kun aamulla laittaa puhelimen laturiin ennen töihin lähtöä aamupalan ja hampaiden pesun ajaksi, mutta kun sen unohtaa, niin töissähän minulla ei olekaan sopivaa laturia, kun puhelimen liitin ei ole normi mini- tai mikro- USB. Olen vähän yrittänyt katsellakin vastaavaa 5A tarvikelaturia, mutta ainakaan vielä ei ole silmiin semmoista osunut. Huomioitavaa on myös, että sillä 64 Gigalla sisäistä muistia pitää tulla toimeen. Toiseen SIM-kortti paikkaan ei saa laitettua SD-korttia, kuten muiden valmistajien malleissa.

Lasten mielestä ihan paska puhelin, koska siinä on vain mun sorkanjäljet tallennettuna ja kaiken lisäksi kuorivalikoimakin on ihan surkea ;)
 
Erittäin ahkera
Liittynyt
19/10/16
Viestit
172
Honor 7 on ollut reilut puoli vuotta käytössä. Samsungin Xcover ja Xcover 2 puhelimet ennen tätä, eivät olleet tehoiltaan ihan priimaa, eikä se kestävyyskään millä niitä myytin ihan sitä Noksun "heitä seinään ja puhu" -luokkaa. Itsellänihän se ensimmäinen kyllä kesti, kummipoika niitä sai parikin hajalle. Oma Xcover 2 tippui puolesta metristä parketille ja lasi oli entinen.

Mutta siitä Honor 7:sta; Ero oli aika huomattava. Tehoja tuntui Kirin piireistä löytyvän ja hinta/tehosuhde tuntui olevan kohdallaan. Ihan en super tehokäyttäjäksi itseäni voi sanoa, mutta ehkä nälkä on kasvanut syödessä ja vaatimustaso on noussut. Hieman tsekkailin näitä OnePlus luureja ja vertailin mm. Honor 8:aan. Vaaka näyttää kallistuvan OnePlus:n puolelle, jos pystyy raapimaan muutaman lisäeuron. Järki ei riitä siihen että joku maksaisi omalla rahalla Samsungin Galaxy S6 Edge:n, mutta ehkä ei tarvitsekaan.
 
Keskustelija
Liittynyt
19/5/16
Viestit
36
Juu tosiaa oneplus 3 on halpa, ostin oneplus 3 elisalta heti kun tuli (osarilla), olen ollut tyytyväinen puhelimeen.

Ainut ongelma mikä ilmenni yhessä kohtaa oli OxygenOS 3.2.8:sta päivitys 4.0.2 (android 7.0) ei onnistunut, joutu TWRP recoveryn laittaa ja sieltä recoverystä manuaalisesti installoimassa tämä kyseinen OxygenOS 4.0.2 (android 7.0) päivitys.
Muuten puhelin on toiminut oikein hyvin.

Tosiaan Samsung Galaxy S6 tai S7 edgen hinalla saisi 3 Oneplus 3 puhelinta tai 2 oneplus 3t puhelinta.
Oneplus3 mallisarjan puhelin/puhelimet on tällä hetkellä teholuokassa eellä ja reillusti, jopa iphone 7 puhelin jää jälkeen ja samsung s7:kin jää jälkeen.

Lisää juttua:
Oneplus 3 ja Oneplus 3 T on saanut monta korjauspäivitystä Oxygen 4.0.2(Android 7.0) päivityksen jälkeen.
Jokainen korjauspäivitys korjasi jotain, ja ensimäinenhän korjasi 720p kuvamis bugin ja wifi bugin.

Sitä seuraavat korjauspäivitykset oli/on ns "turhia" joska ne nyt ei silleen korjannut mitään järkevää, paitsi tämä mikä viimeksi tuli, osa on turhia.

Viimeksi tullut korjauspäivitys:

Updates google security ja patch
Screenshotin korjasi ja helppomaksi
Objektien ottamisen liikestä, kuva siis
Korjasi myöäs instagram swpingin bugin
Myös korjasi hardware button bugin
General bugin korjaus myös

Eli ei tässäkään ei ole ku 2 tai 3 järkevää korjausta
 
Viimeksi muokattu:
Ylös