PP2 Suomen Mestaruuskisat 2020, hostien ilmoitukset

PP2 Suomen Mestaruuskisat 2020, hostien ilmoitukset

Pelikaista.fi on moninpeleihin ja peliaiheiseen sisältöön keskittyvä peliyhteisö.

Palvelumme sisältävät peliseuraa ja yhteispelejä, keskustelua, pelaamista, sekä peliaiheisen sisällön luomista yhdessä jäsenten kanssa. Tervetuloa!

Liity nyt!
Sivustaseuraaja
Liittynyt
28/1/20
Viestit
3
Sillisalaatti ei ole foorumin syy, syy kokonaan minussa kun en riittävän selkeästi asiaani ilmaissut.

Tällä "sillisalaatilla" oli tarkoitus että saadaan mukaan myös uusia pelaajia ja se onnistui ihan mukavasti, eli en tekisi mitään toisin.

Tiedotus voisi ehkä olla selkeämpää, tai ainakin toivottavaa että muutkin lukee kirjoituksiani kuin minä itse :)

Kierroksen 1 tuloksista tulee vielä ihan selkokielinenkin versio kun ehdin tekemään.

Ei tässä ollut kyse nyt uusista pelaajista, vaan ihan yksinkertaisesti 1. kierroksen tuloksista. Kyllä SM-kisa ansaitsee selkeän tulospalvelun. Sekaisin on samassa osiossa ilmoitukset, ilmoittautuneet, 1. pelipäivä, 2. pelipäivä, väliaikatuloksia ja kaikkea muutra mahdollista. Ja viestit ei ole missään aikajärjestyksessä, vaan aivan sekaisin. Todella vaikea tuosta on löytää 1. kierroksen tuloksia. Ja tämä tosiaan ihan kehitysehdotuksena, että oma osio tuloksille voisi olla järkevä. Ja hyvä jos on tulossa.

Esim.
Kierros 1
Lohko 1 tulokset
Lohko 2 tulokset
jne jne
 
Propilkin edustaja
Ylläpitäjä
Moderaattori
Liittynyt
4/2/17
Viestit
216
Toimintaa pyritään kehittämään kokoajan, kehitysideat myös on ihan tervetulleita. Jos nyt ihan rehellisiä ollaan niin samaa sillisalaattia oli aiemmin myös kalassa.netin puolella, eli hostien ilmoitukset ja tulokset oli samassa. Silloin kun minä olin järjestelyissä mukana niin tein aina tuloksista puhtaaksi kirjoitetun version, niinkuin tein tännekkin.

Aikanaan tulee myös tilastoja, lohkotulokset eriteltynä, pistepörssi, suurimmat kalat jne propilkki.net sivustolle. Kaikkien tekemiseen menee aikaa ja en kovin paljoa ole nähnyt käsiä ylhäällä että minä tulen auttamaan.

Tämä foorumi on erilainen kuin kalassa.netin, minullakin vielä paljon opittavaa. Kehitetään yhdessä tätä toimintaa :)
 
Viimeksi muokattu:
Perustaja
Ylläpitäjä
Sisällöntuottaja
Tukeva jäsen
Discord valvoja
Liittynyt
7/5/16
Viestit
1 568
Ei tässä ollut kyse nyt uusista pelaajista, vaan ihan yksinkertaisesti 1. kierroksen tuloksista. Kyllä SM-kisa ansaitsee selkeän tulospalvelun. Sekaisin on samassa osiossa ilmoitukset, ilmoittautuneet, 1. pelipäivä, 2. pelipäivä, väliaikatuloksia ja kaikkea muutra mahdollista. Ja viestit ei ole missään aikajärjestyksessä, vaan aivan sekaisin. Todella vaikea tuosta on löytää 1. kierroksen tuloksia. Ja tämä tosiaan ihan kehitysehdotuksena, että oma osio tuloksille voisi olla järkevä. Ja hyvä jos on tulossa.

Esim.
Kierros 1
Lohko 1 tulokset
Lohko 2 tulokset
jne jne


Kiitoksia rakentavasta ja hyvin perustellusta kritiikistä, hyvin harvalta se onnistuu sinnepäinkään. Kyllä se on hyvä olla aina useampi silmäpari tekemässä ja järjestelemässä tai vähintäänkin kertomassa, milloin jotain tarpeellista tietoa on vaikea löytää.

Olen samaamieltä, että asioita voisi jäsennellä huomattavasti selkeämmin tänne verkkopelaamisen alle uusien keskustelualueiden avulla.
Itselläni vain on tällä hetkellä niin kuin aina, todella monta rautaa tulessa, ja tekemistä löytyy varmasti myös heikiltäkin. Mutta tehdään ja korjataan, niin pian kuin suinkin keretään.

Tässä minun pikainen ehdotus verkkopelaaminen-ja-turnaukset -keskustelualueen rakenteesta:

  • PP2 Suomen Mestaruuskisat 2020 - keskustelualueen alaosio
    (ilmoitukset, säännöt, palkinnot ja ilmotautumiset -viestiketjut siiretään tänne)
    • Kierros 1 (alaosio)
      • Tulokset lohkoitain (jokaiselle lohkolle oma viestiketjunsa ?)
    • Kierros 2 (alaosio)
      • Tulokset lohkoitain (jokaiselle lohkolle oma viestiketjunsa ?)

Olisiko yhtään selkeämpää, vai tuleeko mieleen jotain parempaa järjestelyä?

En oikein ymmärtänyt tuota "Ja viestit ei ole missään aikajärjestyksessä" kohtaa, viestit foorumilla on siinä järjestyksessä kuin ne sinne laitetaan. Vanhin viestiketjun alussa, ja uusin lopussa. Ellei muita määrittelyitä ole tehty.
 
Sivustaseuraaja
Liittynyt
9/2/20
Viestit
2
Mä haluun antaa ruusuja meidän lohkon hostille Valas, toimi hyvin ja tulokset tuli pelin aikana ja samaan osioon ku aikasemmin
Ton saman systeemin ku sais kaikille hosteille

Terveisin Jave
 
Ylös