Sivustaseuraaja
Osani "salaattiin" otan minäkin, vanhentuneen Office paketin muodossa... 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huom.: This feature may not be available in some browsers.
Palvelumme sisältävät peliseuraa ja yhteispelejä, keskustelua, pelaamista, sekä peliaiheisen sisällön luomista yhdessä jäsenten kanssa. Tervetuloa!
Liity nyt!Sillisalaatti ei ole foorumin syy, syy kokonaan minussa kun en riittävän selkeästi asiaani ilmaissut.
Tällä "sillisalaatilla" oli tarkoitus että saadaan mukaan myös uusia pelaajia ja se onnistui ihan mukavasti, eli en tekisi mitään toisin.
Tiedotus voisi ehkä olla selkeämpää, tai ainakin toivottavaa että muutkin lukee kirjoituksiani kuin minä itse
Kierroksen 1 tuloksista tulee vielä ihan selkokielinenkin versio kun ehdin tekemään.
Ei tässä ollut kyse nyt uusista pelaajista, vaan ihan yksinkertaisesti 1. kierroksen tuloksista. Kyllä SM-kisa ansaitsee selkeän tulospalvelun. Sekaisin on samassa osiossa ilmoitukset, ilmoittautuneet, 1. pelipäivä, 2. pelipäivä, väliaikatuloksia ja kaikkea muutra mahdollista. Ja viestit ei ole missään aikajärjestyksessä, vaan aivan sekaisin. Todella vaikea tuosta on löytää 1. kierroksen tuloksia. Ja tämä tosiaan ihan kehitysehdotuksena, että oma osio tuloksille voisi olla järkevä. Ja hyvä jos on tulossa.
Esim.
Kierros 1
Lohko 1 tulokset
Lohko 2 tulokset
jne jne
Kyllä! Esimerkillistä toimintaa!Mä haluun antaa ruusuja meidän lohkon hostille Valas, toimi hyvin ja tulokset tuli pelin aikana ja samaan osioon ku aikasemmin
Ton saman systeemin ku sais kaikille hosteille
Terveisin Jave