SANOINKUVAAMATON ÄLLÖTYS.

SANOINKUVAAMATON ÄLLÖTYS.
  • Viestiketjun aloittaja Sohvitäti
  • Aloituspäivämäärä
  • Vastauksia 26
  • Lukukerrat 2 214

Pelikaista.fi on moninpeleihin ja peliaiheiseen sisältöön keskittyvä peliyhteisö.

Palvelumme sisältävät peliseuraa ja yhteispelejä, keskustelua, pelaamista, sekä peliaiheisen sisällön luomista yhdessä jäsenten kanssa. Tervetuloa!

Liity nyt!
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Keskustelija
Liittynyt
9/10/19
Viestit
25
Tikru osaatko ite puolaa :) ei nuita sunkaa ajatuksii aina voi ymmärtää...jos sää luulet et kitisen siinä erehyt pahasti. eikö sun mielestä hosteilla ole mitään velvoitetta pitää hosti siistinä ja et kaikilla olis rauha pelata...josku kyseltiin neuvoi miten saadaan hostit toimiin nii mun mielestä hostaajalla on velvolisuus hoitaa et hostilla ei tuu ylilyöntejä :) tikru ei sulle oo samatekevää kun kommentoit koko ajan. voit sää kokeilla kuin herkähipiä olen :) mu älä ylläty kun saat takas :) tikrulla on hyvä neuvo herkille oma servu ja niile jotka kestää enempi vinoiluu toivottavasti et keksiny tuota omasta päästä :)
 
Sanavalmis
Liittynyt
16/4/19
Viestit
84
Katsos JP- jokainen vastaa tekemisistään eikä kaikkea voi lopettaa ettei joku ehkä loukkaantuisi. On vaan niin että loukkaantujat yleensä samaa porukkaa riippumatta siitä onko heitä loukattu tai ei. Aiheitten aloittajat lähes samoja aina ja niiden kautta ayntyy suurin hämmennys. Jospa nämä oppisivat ottamaan ylös hostin, ajan ja nickin ylös joka käyttäytyy sopimattomasti . Sen jälkeen toimittaisi viestin ja tiedot kyseiselle hostille, niin ei tarvitsisi täällä sivu tolkulla jauhaa siitä, että minua on loukattu. Näin ilmapiiri pysyisi paljon parempana. 90% kaikilla rauha pelata esim heikin hosteilla, mutta noita valitettavia ylilyöntejä tapahtuu. Kuitenkaan ei hyvää toimintaa ei kannata muutaman rääväsuun takia lopettaa. Loppu ohjeistus solvaamisen kohteiksi joutuneille: 1Ota hosti missä olet ylös. 2 ota loukkaava nick ylös. 3 Ota kellonaika ja päivä ylös. 4 ota kuvakaappaus keskustelusta jos osaat. 5. Laita tietoa kyseislle hostille. Lähes kaikki hostien pitäjät löytyy pelikaistalta tai ilmoitat vaan esim Heikille niin se vie asiaa eteenpäin. JP un herkkähipiäisyydestä en välitä ja kuittauksista, minä kun olen tottunut kaikkeen. Pelin jatkumon kannalta vaan on tärkeää, että hosteja pyörii eikä ne lopeta toimintaansa..kestää jonkun hipiä tai ei. Törmäillään jäällä..empä tähän enempää jaksa aikaa kuluttaa.
 
Viimeksi muokattu:
Keskustelija
Liittynyt
9/10/19
Viestit
25
Jep . mut ihmettelen et miten sie tiedä mikä porukka ja onko ne aina samoi.. no sehän on hyvä mumissa kun ei itse tarvi selitellä nuita asioita vaa ottaa kantaa niihin...eikö olis paremmpi et asiaomaiset selvittää ne asiat ja sun mielestä nyttenkin on turhaa tuo ensimäinen kirjotus tässä keskustelussa.. joka aloitti tää keskustelun :) :) eli selaa alkuun ja mieti sitä.:) varmaan tunnista sen aloittajan :)
 
Sanavalmis
Liittynyt
16/4/19
Viestit
84
Nii, kantaahan noihin sinäkin otat. Jos oon adminina paikalla pidän kyllä huolen, että rauha säilyy. Ainoa asia on se, etten ymmärrä näitten asioiden julkista jauhamista, kun niin helppoa on ottaa hostiin yhteyttä ja kertoa epäkohdasta. täällä tuskin sellaiset häiriköt on näitä viestejä lukemassa, joten ei aiheuta kuin kasan kommentteja. Mä osaan selata asian alkuun ja loppuun, mutta en näe asioita ihan noin kuin sinä, vaikka monin tavoin asiaa puhutkin. Jos minä oon tyhmä idiootti , niin paksukalloinen hölmö sinäkin kai vähän. Mut törmäillään jäällä hymyssä suin, ku ei tää niin vakavaa lienere meidän henkilökohtaisella tasolla. jos on nii kairaa kenkään reikä. Eiköhän meidän mielipiteet asiasta tullut selville ja porukalla lienee ollut hauskaa lukiessa viestejämme.:)
 
Kiinnostunut
Liittynyt
22/4/21
Viestit
13
Katsos JP- jokainen vastaa tekemisistään eikä kaikkea voi lopettaa ettei joku ehkä loukkaantuisi. On vaan niin että loukkaantujat yleensä samaa porukkaa riippumatta siitä onko heitä loukattu tai ei. Aiheitten aloittajat lähes samoja aina ja niiden kautta ayntyy suurin hämmennys. Jospa nämä oppisivat ottamaan ylös hostin, ajan ja nickin ylös joka käyttäytyy sopimattomasti . Sen jälkeen toimittaisi viestin ja tiedot kyseiselle hostille, niin ei tarvitsisi täällä sivu tolkulla jauhaa siitä, että minua on loukattu. Näin ilmapiiri pysyisi paljon parempana. 90% kaikilla rauha pelata esim heikin hosteilla, mutta noita valitettavia ylilyöntejä tapahtuu. Kuitenkaan ei hyvää toimintaa ei kannata muutaman rääväsuun takia lopettaa. Loppu ohjeistus solvaamisen kohteiksi joutuneille: 1Ota hosti missä olet ylös. 2 ota loukkaava nick ylös. 3 Ota kellonaika ja päivä ylös. 4 ota kuvakaappaus keskustelusta jos osaat. 5. Laita tietoa kyseislle hostille. Lähes kaikki hostien pitäjät löytyy pelikaistalta tai ilmoitat vaan esim Heikille niin se vie asiaa eteenpäin. JP un herkkähipiäisyydestä en välitä ja kuittauksista, minä kun olen tottunut kaikkeen. Pelin jatkumon kannalta vaan on tärkeää, että hosteja pyörii eikä ne lopeta toimintaansa..kestää jonkun hipiä tai ei. Törmäillään jäällä..empä tähän enempää jaksa aikaa kuluttaa.
Sterppa minä tämä keskustelun aloitin. Ja siihen korjattavaa että ennen en ole valittannu ennen kun ei ole ikänä ollunna aihetta nyte mielestäni oli sillä selvä ja piste.Ja avasin asian niin kun lukee sen ihan ekan jutun niin että jos tulloopi väärään paikkaan niin otetan pois ja laitetaan se oikkeeseen osion siinä lukee niin, kun näitä tekniikoita ihan en haltsaa. Jos vielä tullee niin tiedän kuinka toimin, se tilanne vaan häkellytti. Se on hyvä pointti että tietää kuin toimii, kun varmaan näitä kalanpuutteessa olevia on, kirjoittas chattiin vähemmän ja pilkkisivä enemmän sillon jäällä on. Minäkin toivon että jäällä jatketaan ja nyt ei yhtään enempää kairailla tätä keskustelua.
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Ylös