SM-kisojen palkintoketju

SM-kisojen palkintoketju
  • Viestiketjun aloittaja Tonza_888
  • Aloituspäivämäärä
  • Vastauksia 19
  • Lukukerrat 3 382

Pelikaista.fi on moninpeleihin ja peliaiheiseen sisältöön keskittyvä peliyhteisö.

Palvelumme sisältävät peliseuraa ja yhteispelejä, keskustelua, pelaamista, sekä peliaiheisen sisällön luomista yhdessä jäsenten kanssa. Tervetuloa!

Liity nyt!
Merkittävä
Liittynyt
20/8/19
Viestit
295
Kisat ovat kaikille ilmaiset joten myös palkinnot kerätään sponsorien voimin. Tähän viestiketjuun sponsorit ilmoittavat palkinnoistaan.

Laittakaapas tietoa eteenpäin jotta saadaan yhtä hienot palkinnot kasaan kuin aikaisempinakin vuosina! Palkinnoista voi laittaa tietoa alle tai ilmoittaa minulle (pelikaistalla Tonza_888) niin laitan niitä tuonne sitä mukaan kun ehdin.

Palkinnon ilmoittaminen tässä muodossa:

Palkinnon sponsori:

Yhteyshenkilö:

Palkinto: (Kuvan lisääminen palkinnosta olisi suotavaa)



Kisajärjestäjät eivät vastaa palkinnoista vaan jokaisesta palkinnosta vastaa sen sponsori.

Kiitos!
 
Viimeksi muokattu:
Keskustelija
Liittynyt
14/1/20
Viestit
46
Palkinnon sponsorit: Havi ja Havi jr

Yhteyshenkilö: Havi jr

Palkinto: Kohta jo perinteeksi muodostuva palkinto Haveilta, eli 100 € lahjakortti Motonettiin. Palkinto ostetaan, kunhan palkinnon voittaja selviää. Halutessaan voittajalle lahjakortti tulee suoraan sähköpostiin, tekstiviestillä tai postissa.
 
Viimeksi muokattu:
Sivustaseuraaja
Liittynyt
15/1/20
Viestit
4
Palkinnon sponsori: Kala-Vale
Yhteyshenkilö: Kala-Vale

Palkinto: Litran purkki itse tehtyä Paholaisen Hilloa, Carolina Reaper edition.

hillo.jpg


-Vale-
 
Keskustelija
Liittynyt
14/1/20
Viestit
46
Palkintoja voi alkaa valitsemaan järjestyksessä alkaen kisojen voittajasta. Laittakaa vaan tähän jatkoksi viesti minkä palkinnon haluatte. Palkintojen sponsorit ottakaa palkinnon voittajaan yhteyttä, kun sen tiedätte.

Laittakaa tähän ketjuun, kun palkinnon voittaja on saanut palkintonsa.
 
Merkittävä
Liittynyt
20/8/19
Viestit
295
Palkinnot on sitten tältä erää jaettu. Kiitoksia sponsoreille! Muistutan vielä että kisajärjestäjillä ei ole vastuuta sponsorien palkintojen toimituksista tai muista niihin liittyvistä asioista (ellei sitten ole itse kisajärjestäjän sponssaama). Olkaa aina suoraan yhteydessä sponsoriin.
 
Viimeksi muokattu:
Keskustelija
Liittynyt
6/4/21
Viestit
28
Palkinnon sponsori: The Benchwarmers

Yhteyshenkilö: Tume

Palkinto: Lahjakortti Scandic-hotelliin
Lahjakortti sisältää kahden hengen yöpymisen + aamiaisen sekä 2 hengen , 2ruokalajin illallisen valitsemassasi Scandic hotellissa.

Lahjakortin arvo 178e

Minäpä valkkaan tämän!
Huomenta, olen tänään maksanut lahjakortin, arvo 183e ja laittanut sen tulemaan sähköpostin kautta. Pahoittelut viivästymisestä(tiimistämme johtumaton) ja onnittelut mestarille koko tiimimme puolesta.
 
Viimeksi muokattu:
Ylös