Stranger Things

Stranger Things
  • Viestiketjun aloittaja Jamppu
  • Aloituspäivämäärä
  • Vastauksia 2
  • Lukukerrat 1 750

Pelikaista.fi on moninpeleihin ja peliaiheiseen sisältöön keskittyvä peliyhteisö.

Palvelumme sisältävät peliseuraa ja yhteispelejä, keskustelua, pelaamista, sekä peliaiheisen sisällön luomista yhdessä jäsenten kanssa. Tervetuloa!

Liity nyt!
Mr. Battlefield
Sisällöntuottaja
Ydinjäsen
Discord valvoja
Liittynyt
9/5/16
Viestit
185
Jonkinlaisen kulttimaineen lyhyessä ajassa kerännyt Stranger Things on ihan viihdyttävä sarja Netflixillä. Juoni ei ole mitenkään erityinen ja paikoitellen jopa ennalta arvattava, mutta sarja suola on erinomainen ajan hengen vangitseminen.

Sarja sijoittuu kultaiselle 80 luvulle. Itse tuon ajan nuorena eläneenä Stranger Things oli aikahyppy omaan nuoruuteeni. Sarjassa vilahtelee siellä täällä ajan ilmiöitä ja tavaroita. Jos olet itse elänyt tuon ajan, niin ehdottomasti katsomisen arvoinen sarja.

 
Viimeksi muokattu:
Perustaja
Ylläpitäjä
Sisällöntuottaja
Tukeva jäsen
Discord valvoja
Liittynyt
7/5/16
Viestit
1 571
Kyseinen sarja on onnistunut yllättävän vakuuttavasti yhdistämään 1980-luvun nostalgian omaan eriskummalliseen tarinaansa, muodostaakseen hyvin vangitsevan ja viihdyttävän kokonaisuuden, pop-kulttuuristen viittausten sekä mielenkiintoisten hahmojen avulla.

Kolmatta kautta aloittaessa, olin rehellisesti sanottuna huolissani sarjan jatkon suhteen. Sillä aiemmat kaudet pitivät riman niin korkealla tasolla ja monen tv-sarjan kohdalla juoni vain latistuu sen mukaan mitä pitemmälle tarinassa edetään. Tällä kertaa näin ei käynyt.

Suosittelen katsomaan, mikäli ne Netflix tunnarit vain löytyvät!
 
Ylös