Ohjeistus Tervetuloa!

Ohjeistus Tervetuloa!
  • Viestiketjun aloittaja -heikki-
  • Aloituspäivämäärä
  • Vastauksia 14
  • Lukukerrat 4 674

Pelikaista.fi on moninpeleihin ja peliaiheiseen sisältöön keskittyvä peliyhteisö.

Palvelumme sisältävät peliseuraa ja yhteispelejä, keskustelua, pelaamista, sekä peliaiheisen sisällön luomista yhdessä jäsenten kanssa. Tervetuloa!

Liity nyt!
Propilkin edustaja
Ylläpitäjä
Moderaattori
Liittynyt
4/2/17
Viestit
216
Tervetuloa Pelikaistan foorumille ProPilkin pelaajat.
Täällä ei vielä ole osioita Propilkin alla mutta kirjoitellaan alkuun tähän, siirretään sitten sopivampaan paikkaan myöhemmin.

Pelaajat voivat halutessaan myös tehdä jäsen esittelyn, jossa asia tulisi selville. Samalla esittelyn tehneet ovat mukana keskustelualueen arvonnoissa.

Seuraava peliarvonta suoritetaan kun 1200 käyttäjän raja on keskustelualueella ylitetty.

Laittakaa ainakin tähän ketjuun viestiä tai minulle yv kun olette rekistöröityneet. Kiitos

Lataa TeamSpeak Huom. lautauksen jälkeen avautuu rekistöröinti sivu, sinne ei tarvitse mitään laittaa, asennat vaan lataamasi exe tiedoston ja avaat sitten ohjelman

Hiukan TeamSpeak ohjetta:

Bookmarks --> Nickname siihen nikki ja Server Nickname or Address: ts.pelikaista.fi
Boomark Name kohtaan voi laittaa Pro Pilkki tai Pelikaista
Server Password: jätä tyhjäksi
Default Channel: siihet voi myöhemmin lisätä oletus kanavan minne vie heti kun avaa ts:n

390




Jos et vielä pääse tessuun niin käy tuolla painamassa jotain kutsulinkkiä, sillä saat jäsen merkin nikkiisi ja pääset tessuun
Kutsulinkkiä ei tarvitse hakea jos minä olen paikalla, tai laita yv tänne pelikaistaan.


t. heikkipp
 
Viimeksi muokattu:
Perustaja
Ylläpitäjä
Sisällöntuottaja
Tukeva jäsen
Discord valvoja
Liittynyt
7/5/16
Viestit
1 568
Vaihtoehtoisesti TeamSpeak3 serverille voi yhdistää serverin nimellä: Pelikaista
Mutta varmuuden vuoksi kannattaa tallentaa bookmarkkeihin myös ts.pelikaista.fi

pelikaista-ts3.JPG
 
Sivustaseuraaja
Liittynyt
12/4/19
Viestit
1
Enk mää muk oo tän viä mittä laittanu.
Ja sitte riitti Turun murteen huono matkiminen.

Olin kuitenkin olevinani kirjoittanut jotain tänne, mutten näköjään ollutkaan.
Nyt olen. Olenko?
 
Perustaja
Ylläpitäjä
Sisällöntuottaja
Tukeva jäsen
Discord valvoja
Liittynyt
7/5/16
Viestit
1 568
Kyllä tuo viesti näyttäisi näkyvä.. :)
 
Ylös