Tom Clancy’s The Division 2

Tom Clancy’s The Division 2
  • Viestiketjun aloittaja eemel1
  • Aloituspäivämäärä
  • Vastauksia 8
  • Lukukerrat 2 091

Pelikaista.fi on moninpeleihin ja peliaiheiseen sisältöön keskittyvä peliyhteisö.

Palvelumme sisältävät peliseuraa ja yhteispelejä, keskustelua, pelaamista, sekä peliaiheisen sisällön luomista yhdessä jäsenten kanssa. Tervetuloa!

Liity nyt!
Kiinnostunut
Liittynyt
18/8/19
Viestit
13
Noniin. tiedän toki että kyseinen Tom Clancy’s The Division 2 - peli on julkaistu jo 5-6 kk sitten mutta kyselen täältä kun en muualta ole saanut yksiselitteistä vastausta.
The Division.ia tuli pelattua monta monituista tuntia xboxilla mutta nyt olen saanut jotenkin käsityksen että division 2. ei olisi juuri lainkaan "autoaimia", joka teki aijemmasta divisionista mukavan pelin konsolille.
Onko asia todella näin ja muutenkin, tahtoisin tietää mielipiteitä muilta kyseisen pelin pelajilta. Mitä mieltä pelistä, kannattaako peli ostaa?
 
Perustaja
Ylläpitäjä
Sisällöntuottaja
Tukeva jäsen
Discord valvoja
Liittynyt
7/5/16
Viestit
1 568
Itselläni ei varsinaisesti ole omakohtaista kokemusta konsoleilta pelistä, mutta ihan hyvin se on pelittänyt tietokoneella.
Nopealla googlauksella löytyi ainakin tieto siitä, että kyseinen vaihtoehto on olemassa pelin asetuksissa. Sen enempää en asiaan osaa vastata.

Peli on mielestäni mielenkiintoinen ja useampi on sanonut, että se on huomattavasti parempi kuin pelisarjan ensimmäinen. Valitettavasti itse en ole kerennyt peliä pelailemaan juurikaan alkua pidemmälle. Pari pientä opasta pelin alkuun tullut kyllä kirjoiteltua.
 
Kiinnostunut
Liittynyt
18/8/19
Viestit
13
Okei, kiitos.
En tiedä sitten, onko kyseessä auto-aim, vai aim-assist.
Jotenkin olen saanut sellaisen kuvan että konsoleilla tähtäys olisi hankalempaa tässä uudessa versiossa.
Sitten ihan yleistä mielipidettä videoiden perusteella. Peli vaikuttaa kyllä miellyttävältä ainakin youtubesta katsottuna, mutta jotenkin se sellainen ”division-henkisyys” puuttuu ja mietin että mikä siinä on vialla.
Keksin että omaan mieleen vaikuttaa se että hyinen ja kylmä synkkä talvimaisema on vaihdettu paratiisiviidakkoon joka vähentää pelistä huokuvaa ”vaarallisuuden” tunnetta todella paljon.
 
Viimeksi muokattu:
Kiinnostunut
Liittynyt
18/8/19
Viestit
13
Tervehdys taas.
Eilen (29.09) ostin The Division 2. Tiettyjen harkintojen jälkeen päädyin pc-versioon konsolin sijaan.
Ensivaikutelmat on divisionin kaltaiset kaikilta muilta osin paitsi että tässä kakkosessa on kirkas, valoisa ja kesäinen ilmasto.
Muilta osin tuttua division meininkiä ja ainakin ensimmäist 3-4 pelituntia vaikutti lupaavalta, liekkö sitten uuden pelin viehätystä vai mitä.
Pelin ostin G2a.lta josta sen saa pc.lle suht luotettavalta välittäjältä about 32 eurolla.
Nyt odotan innolla että pääsen DangerZonelle näkemään mitä uutta sinne on saatu.
Alkuun tuntuu ainakin että jotakin mukavaa uutta ovat kehitelleet skilli puolella mutta aseiden lisävarusteet tuntuvat olevan varsin kiven alla näin alkuun.
Voin vaikka päivittää lisää omaa näkemystä pelistä tänne kunhan pelitunteja on alla sen verran että pelistä osaa sanoa vähän jotain enemmän.
 
Perustaja
Ylläpitäjä
Sisällöntuottaja
Tukeva jäsen
Discord valvoja
Liittynyt
7/5/16
Viestit
1 568
Juu, mikä jottei. Meiltähän löytyy Division 2 klaani PC-puolelta, mutta taitaa tällä hetkellä olla melko inaktiivinen. Mikäli suurempikin innostus pelin kanssa iskee, niin sitä klaania voidaan yritellä herätellä takaisin eloon.
 
Viimeksi muokattu:
Kiinnostunut
Liittynyt
18/8/19
Viestit
13
Juu, mikä jottei. Meiltähän löytyy Division 2 klaani PC-puolelta, mutta taitaa tällä hetkellä olla melko inaktiivinen. Mikäli suurempikin innostus pelin kanssa iskee, niin sitä klaania voidaan yritellä herätellä takaisin eloon.

Miten mahtaa klaani löytyä? Mulla juuri aukes tuo klaanihaku tässä :D
 
Kiinnostunut
Liittynyt
18/8/19
Viestit
13
Nyt typerä kysymys mutta kuinka haen klaania nimeltä?
Menin basebof operationissa klaanin hakupöytään ja siitä en jotenkin löytänyt sanahakua. Siitä löytyi lähinnä hakukone jolla määritettiin vain millaista klaania etsit.
Miltä maan-osalta, Pvp, PvE, Pvp/PvE.. jne.
Nimellä hakua en edes osannut löytää.
 
Perustaja
Ylläpitäjä
Sisällöntuottaja
Tukeva jäsen
Discord valvoja
Liittynyt
7/5/16
Viestit
1 568
En ole koskaan joutunut itse liittymään klaaniin, mutta mun mielestä se haetaan ihan tuolta valikon kautta. Mikä tuossa alla olevassa kuvassa näkyy. Tässä kuvassa tosin tuo henkilö on jo jossakin klaanissa. Muistaakseni ESC:iä painamalla pääsi tähän valikkoon.

Mikäli klaani ominaisuus ei vielä auki, niin tässä opasta.
Voit myös lisätä kaveriksi jonkun jo klaanissa olevan henkilön, niin eiköhän se pelikin ehdota kaverin klaania.

1569909133474.png
 
Ylös