Verkkopelihäiriköt

Verkkopelihäiriköt

Pelikaista.fi on moninpeleihin ja peliaiheiseen sisältöön keskittyvä peliyhteisö.

Palvelumme sisältävät peliseuraa ja yhteispelejä, keskustelua, pelaamista, sekä peliaiheisen sisällön luomista yhdessä jäsenten kanssa. Tervetuloa!

Liity nyt!
Propilkin edustaja
Ylläpitäjä
Moderaattori
Liittynyt
4/2/17
Viestit
218
Säännöt

Tähän topiciin liitetään screenshotit (kuvankaappaukset) ja chatlogi mistä näkee koska häirintä on tapahtunut.
Foorumin kautta tulleita yksityisviestejä ei saa täällä julkaista, koska ne ovat yksityisiä keskusteluita.
Ainoastaan 20.01.2023 jälkeen tapahtuneet häirinnät .
Muita viestejä ei saa tässä julkaista.

Häirintä tapauksista tulee erilliset säännöt jotka tiimien kapteenit tulevat hyväksymään ennen julkaisua, joissa näkyy myös mahdolliset sanktiot häirinnästä.

Yritän tehdä sääntöluonnoksen alkuviikon aikana, eli enää ei katsota läpisormien mitään häiriökäyttäytymistä.
Olipa se tapahtunut pelissä tai foorumeilla, myös pl foorumi mukaan luettuna.

Tiimistä voi äänestykseen osallistua muukin kuin kapteeni, toivoisin tietoja yv:llä kaikilta kapteeneilta kuka ko tiimistä osallistuu äänestykseen.
Äänestys tapahtuu anonyyminä ja linkin saa ainoastaan äänestykseen osallistuva tiimin jäsen

Tiedotan asiasta lisää kun saan sääntöesityksen tehtyä
Minä en itse äänestä, kuitenkin jos äänestys menee tasan niin silloin minun ääni ratkaisee.


 
Viimeksi muokattu:
Ylös