Videoita eri peleistä

Videoita eri peleistä
  • Viestiketjun aloittaja Rasteri
  • Aloituspäivämäärä
  • Vastauksia 2
  • Lukukerrat 1 938

Pelikaista.fi on moninpeleihin ja peliaiheiseen sisältöön keskittyvä peliyhteisö.

Palvelumme sisältävät peliseuraa ja yhteispelejä, keskustelua, pelaamista, sekä peliaiheisen sisällön luomista yhdessä jäsenten kanssa. Tervetuloa!

Liity nyt!
Perustaja
Ylläpitäjä
Sisällöntuottaja
Tukeva jäsen
Discord valvoja
Liittynyt
7/5/16
Viestit
1 568
Hyvää iltapäivää arvon kaistalaiset!

Miten on löytyskö keltään aikaa, taitoa ja motivaatiota kasata Pelikaistalle jonkin sortin esittely video uusien jäsenten houkuttimeksi/ pelotteeksi?

Suurin homma on kai kaivaa kaiken näköset videoidut kommellukset ja löytää niistä jotain hauskaa. Väliin toki voi dumpata jotain onnistumisia, mutta ei anneta kuitenkaan liian väärää kuvaa taidoistamme, vaan etsitään jotain missä on tätä perus tessu jorinaa taustalla.

Suomeksi: tarvitsemme materiaalia, ideoita ja tekijöitä. Sekä paikka johon kaikki tämä paska mahtuu.
 
Mr. Battlefield
Sisällöntuottaja
Ydinjäsen
Discord valvoja
Liittynyt
9/5/16
Viestit
185
Väheksymättä muita kaistapäitä minä olen kohtuullisesti pelannut noiden videoiden kanssa. Ammattilaiseksi en itseäni kutsuisi, mutta kohtuullisesti olen pistänyt aikaa kiinni videoiden editointiin. Siinä mielessä voin olla ainakin apuna videon koostamisessa.

Minulla on vain verraten vähän matskua Pelikaistan pelaajista ja peleistä :(

Jos saamme kasaan läjän pieniä pätkiä ne voisi tallentaa johonkin pilvipalveluun, josta sitten editoiva taho voi ne ottaa alas ja tehdä videon. Näitä pilvipalveluita on paljon (http://www.1mtb.com/top-10-best-free-online-cloud-storage-services/) ja vaikka niissä onkin "vain" joitain gigoja tilaa, niin ei tuollaisten pienten pätkien pitäisi paljoa tilaa viedäkkään.

Optimaalista olisi, jos materiaalin toimittajat leikkaisivat suoraan sen hailaitin videosta, eikä dumppaisi koko 2 tunnin sessiota jakoon ja jättäisi hailaittien etsimisen editoijalle.

Tuonne vaan johonkin pilvipalveluun tili auki ja videoita metsästämään! Jos ei muita harrastelijaeditoijia ilmaannu vapaaehtoiseksi, niin voin yrittää mahduttaa tätä projektia kalenteriini ;)
 
Perustaja
Ylläpitäjä
Sisällöntuottaja
Tukeva jäsen
Discord valvoja
Liittynyt
7/5/16
Viestit
1 568
Toivoisin niitä videon pätkiä muuten mm. seuraavista peleistä:

  • Rainbow Six: Siege
  • Grand Theft Auto: V
  • Ark: Survival: Evolved
  • DayZ
  • Rust
  • Battlefield 4
  • Battlefield 1 (beta tai julkaisun jälkeen)
  • Rocket League
 
Ylös