Arvostan kun teit valituksen nyt vihdoin oikean paikkaan, ei tarvitsekkaan viestejä itse siirellä. Tuossa nyt paljon kaikkia perseilijöitä riehunut tessussa ja keskustelualueella, että en ihmettele mikäli virheitä sattuu meidän ylläpidonkin puolelta. Pahoittelut siitä!
Hommaa tehdään kuitenkin täällä harraste pohjalta, joten esimerkiksi omalla kohdallani silloin kun itse olen pelailemassa, niin keskittyminenkin häirköihin on väliinsä puolivillaista eikä aina välttämättä osu se bannikaan sitten oikealle henkilölle. Toisin sanoen, asian selvittäminen on vain helpompaa jälkeen päin kun väärinkohdeltu/bannattu henkilö viitsii siitä vain oikeaan osoitteeseen ilmoittaa. Tällöin kyseinen henkilö on jo luultavasti myös rauhoittunut sen verran, että asiaa voidaan selvittää tarkemmin. Onhan se toki aina ikävää kun joutuu odottamaan, varsinkin jos lopulta käykin ilmi ettei sääntöjä ole rikottu.
Viestejäsi TS3 varoitukset viestiketjussa, ei siis ollut tarkoitus peitellä vaan siivota ne toisaalle väärästä aiheesta. Tätä yleisesti kutsutaan moderoinniksi, tosin tällä kertaa jätin ne nyt siirtämättä kun toit aiheen jo tähän oikeaan paikkaan esille itse. Pahoittelut aiheuttamastani väärin ymmärryksestä.
Toimintamme on kuitenkin jatkuvan kehityksen alla ja pyrimme mahdollisimman läpinäkyvään toimintaan ylläpidon sekä jäsenistön välillä. On kuitenkin hyvä muistaa, että myös ylläpidon henkilöstö koostuu vain ihmisistä joten virheitä sattuu ja kaikki ihmiset eivät vain käyttäydy/reagoi samalla tavoin konflikti tilanteissa.
Ymmärrän ahdinkosi ja voit ihan hyvin olla oikeassa, että sinut on alunperin "bannattu aiheetta". Sen jälkeinen käytöksesi sekä viestien sisältämä kielenkäyttö kuitenkin puhuu paljon puolestasi. Lisäksi vielä se, että yleensäkin yleisiä ohjeita ja sääntöjämme vastaan trollasitte TeamSpeak3 palvelimella vaihtamalla nimimerkkejänne turhaan ja liikaa toisiaan muistuttavaksi. Tavallaan nyt teidän pilkka osui tällä kertaa siis ns. omaan nilkkaan.
Emme myöskään arvosta turhaa provosointia ja sehän on myös TS3 palvelimella kielletty. Myös kanavahyppelyä joukossanne taidettiin aika hyvin harrastella vai olenko väärässä? Ei ole tarkoitukseni loukata, mutta kiinnostaisi kyllä tietää mikä tässä nimimerkki pelleilyssänne oli oikein tavoitteena, mitä luulitte saavuttavanne tälläisellä käytöksellä? Kuitenkin säännöt on mielestäni hyvin TeamSpeak3 palvelimella esillä.