Kokeillaan ihmeessä, aktiivisesti kun tulee tietokoneella istuttua ja foorumeita on tullut seilattua läpi, muutamia perustanut itsekin mutta ne ovat kuolleet pääosin kilpailun takia - tai siis, olen perustanut foorumeita joita on 1001 jo olemassa ja tällöinhän uusi foorumi ei ikävä kyllä menesty, ellei ole jotain uutta annettavaa.
No, miksi minut pitäisi päästää koeajalle? Kuten mainitsin yllä, olen aktiivinen ja koneella istun - pelkästään koulutukseni takia - 'päivät pitkät' joko pelaten tai juurikin eri foorumeita selaten. Osasyynä useampaa foorumia "käyttäneenä", olen myös oppinut miten olla/ollaan hyvä moderaattori, ja jos listaa haluaa kuulla, sen voin kertoa;
1. Asiallisuus; ei jakele bännejä eikä poistele viestejä oman tahtonsa mukaan, vaan vain jos se on tarpeellista - spämmiviestit, mahdolliset tuplatunnukset & selkeät trollit on mielestäni OK heivata banaanisaarille.
2. Kirjakieli & hyvä kieli; Ei välttämättä tietenkään tarvitse täyttä kirjakieltä puhua, mutta mielestäni moderaattorilta siinä missä ylläpidoltakin vaaditaan kuitenkin hyvää kieltä, en itse henkilökohtaisesti pysty ottamaan "tosissani" esimerkiksi moderaattoria, joka heittää stadin slangilla varoituksia sun muuta.
3. Aktiivisuus; vaikka on moderaattori ja vaikka on ns. "ylempänä muita", on mielestäni enemmän kuin suotavaa tuoda omia juttujaan & tietojaan esille ja osallistua keskusteluun samalla lailla kuin "rivijäsen", mutta ei tietenkään spämmiä - mikä olisi kamalempaa kuin spämmivä moderaattori?
Mitä minulla olisi antaa Pelikaistalle? No, kokemusta peleistä, aloitin pelaamaan n. 6 vuotiaana (tällä hetkellä 20 vuotias), tietämystä aika laajalti peleistä - ei ihan kaikista eikä kaikista genreistä ja kuten 2. aikaisemmassa kohdassa, aktiivisuutta.
Itsestäni: 20 vuotias aktiivisesti pelaava nuori mies, joka viettää koulutuksen & harrastuksen "takia" koneella 90% päivästä
Jos kiinnostus heräsi, lähtisin mielellään "koeajalle."