Pelaaja hakee tiimiä, tiimi hakee pelaajia

Pelikaista.fi on moninpeleihin ja peliaiheiseen sisältöön keskittyvä peliyhteisö.

Palvelumme sisältävät peliseuraa ja yhteispelejä, keskustelua, pelaamista, sekä peliaiheisen sisällön luomista yhdessä jäsenten kanssa. Tervetuloa!

Liity nyt!
Propilkin edustaja
Ylläpitäjä
Moderaattori
TS-valvoja

Tässä viestiketjussa pelaajat voivat ilmoittaa halukkuudestaan liittyä tiimiin.
Myös tiimit voivat hakea täältä pelaajia.

Pelaaja jos haet tiimiin:

Lähetä hakemus haluamaasi tiimin kapteenille, useimmissa tiimeissä voit kyllä tulla juttelemaan ko tiimin pelaajien kanssa yleisillä hosteilla, he opastavat tarvittaessa.
Kerro hakemuksessasi hiukan itsestäsi:
- Nimimerkki millä pelaat
- Ikäsi (useimmissa tiimeissä tuo alaikäraja on 18v, mutta se ei ole ehdoton ainakaan kaikissa tiimeissä)
- Pelaaja aktiivisuus (eli kuinka paljon pelaat esim viikossa, mitkä päivät ei sovi pelaamiseen jne.)
- Kauanko olet pelannut ProPilkkiä, myös se kannattaa kertoa missä mielestäsi on jo osaamista, (esim. haukilahti ja made)
- Tiimit yleensä käyttää jotain puhesovellusta keskinäiseen viestintään, (esim. Skype, TeamSpeak, Discord jne.) laita hakemukseesi jonkin noista käyttö mahdollisuus jos niin on)
- Kerro myös onko mahdollisuutta pelien hostaukseen.

Sellainen hakemus ei johda mihinkään missä kerrotaan vaan että "voin tulla tiimiin jos otatte"

Jos laitat hakemuksen tänne julkisesti niin nuo samat asiat siihen myös pääpiirteittäin

Tiimi jos haette pelaajia :

- Millaista pelaajaa haette
- Ikätoive
- Muita asiaan vaikuttavia asioita, esim. skype, hostaus, pelikokemus jne.
- Keneen voi ottaa yhteyttä
- Pelaajien kiinnostusta voi lisätä kertomalla myös hiukan tiimistä, tai antamalla linkin esim. tiimin kotisivuille.

Pelaajille ja tiimeille:

Toivottavaa olis että poistaisitte tästä viestiketjusta viestinne mikäli asia ei enää ole ajankohtainen, (toki moni kapteeni on poistanutkin viestin kun pelaajatarve on täyttynyt). Tämän viestiketjun tarkoitus on että pelaajat voi hakea tiimiin tai tiimit voi hakea pelaajia, muu keskustelu käydään mieluiten tuolla yleisellä keskusteluissa.

Viimeksi muokattu:
Keskustelija
Hei,

Laitan työhakemuksen, vaikka kauteen aikaa. Edellinen työhakemus tammikuussa, mutta työttömänä taas. Ja uutta, jotta tutustutaan ja katsotaan, josko siedätte mua. Pelillisesti ollaan kehitytty vammautumisen (15.12.18) jälkeen hyvin, jo viime vuoden lopulla,ja loppuja muistin hienosäätöjä parannettu tämän vuoden alkuun. Siviilistä k e rron jotain, kun katson että tulevalla tiimillä on oikeus tietää. Vammauduin siis 15.12.18, jolloin oi k ean puolen halvaus, josta kuntouduttiin viime vuonna, siksi mitä ollaan. ja tämä tarkoittaa, että oi k ealla kädellä olen hyvä, niin hyvä että vammaisena tehdyllä haettu useampi paikka New Yorkiin, lähinnä messuille, mutta nyt olisi ilmeisimmin t arjolla soolonäyttelyä sinne mahdollisesti 2022, ja vaikka näyttelyvuokraa ei olisi niin muuta kulua kyllä. Joten katsotaan nyt. Siinä nyt tuli sekin, miksi ei tapettu itseä, niin kuin sairaalasta lähdön aikoihin ilmeisessä psykoosissa oli aikomus. Minut tunnetaan pelin äärellä ehkä juoppona, ja se nytkin yhä mielummin kuin alkoholisti, juoppo, joka ei kunnon känniä ole 1,5 vuoteen nähnyt. Kysyin, Mutsilta kun on sitä mieltä että lopeta, että milloin viimeksi nähnyt mut kännissä, niin ei osannut sanoa. Yhdenlaista tehdään ja kummallinen ollaan muutenkin, joten yritetään katsoa tiimi, jossa sietämistä olisi. Pelistä tiedetään mitä tiedetään ja pelaaminen on, mitä on, mutta minä olen enemmän ymmärryksen kannalla kuin turhan tiedon, jonka jakamisessa jo aiemmin toppuuteltu. Ja hiljaa, en osaa olla. Tammikuussa oli mielenkiintoista yhteydenottoa, mutta uusin hakemuksen, ja ärsyynnyn jos ei kysellä, vaan itse arvaillaan kysymättömät vastaukset. Yhteydenottoa mulle täällä tai muuallakin niiltä osin kuin yhteystietoja on. Ja potkuja en saanut viimeisimmistä, vaikka niitä kerjättiin ainakin yhdestä. Itse lähdin. Kun pitää yrittää, eteenpäin.

Ja kysellä voi Pipoilta, Hurrikaaneilta ja Tylsäkairoilta, joista ei riidelle lähdetty. Mutta, jotka eivät ehkä oikeita paikkoja olleet, jotkut olivat, unohda monikko, liian hyviä mielestään minulle,joka olen ainakin omasta mielestä ihan ok.
Kiitokset jo etukäteen lukuisista yhteyden otoista. Ja kysymyksistä. Kysykää mitä haluatte, niin vastaan, mitä haluan.

T. KuKa

Aka Pertti Matikainen, kun en nimeäni häpeä vieläkään....

Jään eläkkeelle. Ai, mutta juu, olen jo. ;-) (15.5. 8.52)

Viimeksi muokattu:
Keskustelija
Ju. Kävi jotain mielessä, jota yritin tarkastaa. En tavoittele liigapaikkaa, vaan jättäydyn niistä hommista. Järjestän joskus BB-turneen, mutta siitä enempi joskus. Kiitos kuitenkin kaikille ja julkisilla ja turneissakin ehkä satunnaisesti tavataan.

t. KuKa

Sivustaseuraaja
Team Kiki etsii joukkoonsa tuomaan leveyttä rintamalle sen 1-3 pelaajaa.Luvassa ois em-liigaa ja sm-liigaa!

Vaatimuksena ois kuitenkin joitain ja ne alla.

-Kokemusta
-Huumorintajua
-Kestät vittuilua mutta toki pilkettä silmäkulmassa kikeiltä niin kuin sinultakin
:)

-Kikeissä ei myöskään toimi diktatuuri vaan asioista päätetään yhdessä.
-Skype/discord riippuen ettö kumpaan päädytään kauden alussa.
Lopuksi haluan vielä kertoa että jos haluat jatkaa sm-liigaa jo nykyisessä tiimissäsi ni sekin onnistuisi ja pelaisit vaan europelejä meillä!

Luottamus myös on todella tärkeetä eli jos tulet hylätyksi ettet kaikkien mielestä kelpaa meidän tiimiin,pidämme siintä *hyshys* eli siintä ei saa sun nykyinen tai entinen tiimisi tietää.

T:exte Kiki

Viimeksi muokattu:
Keskustelija
Katsoin paremmin uuden tiimin listaa, ja kovalta näyttää. Heti ensimmäiseen kauteen mestaruus? Lykkyä kuitenkin.

Minä katselen vielä sieltä toisesta päästä viime kauden sijoituksia, että vieläkö asiat jatkuvat.

t KuKa

Keskustelija
Hyväksytty yhteen tiimiin, joka selviää, kun näette minut liivit päällä jossain. Kaikki aikaisempi paikan kerjuu täällä loppuu tähän. Kiitos. Ja kaikille tiimeille pelaajineen onnea ensi kaudelle.

t KuKa

Keskustelija
Kyllä Tarjasta saa hyvän pilkkijän teamiin. oppii vuodessa sen mitä muut kolmessa. Vaatimaton on ja nöyrä .. teami pelaajana erityisen hyvä. Jäällä ei nöyristele vaan repii kalaa rystyset verillä...

Viimeksi muokattu:
Sivustaseuraaja
Hejsan! Hejsan! U Can Call ´me many names: Moms Golden boy Niclas, Sir Hyh Butt:ler Captivatori ich Any Kleider. captain kinder fallenskender Kids to Foq -MasterEemil - Minulla on ollut tosi monia eri nimiä mutta sitten se tiimi ketkä kaltaiseni vanhan staran huolii niin antaa taas uuden =) Viimeksi taisi olla Pbummin tai Pheppu. ei muista =D En olla kereennyt plata tiiimi kamppailuissa kolmiseen vuoteen mutta nyt olen pitkästä aikaa loito kuntossa. Paljon pelanu yksin ja yleisillä... tahtois kunnolla päästä mitta miehestä mitta!puhun täydelinen ruotsi. suomea ymmärän kyllä ja osaan lukean. kirjoitus hiukan vaikea. varmaa te vanhat starat mut muistatte kun olin söimessä aina tittelillä hund kennel smörja. nimi merkkini ovat vuodesa toiseen poimittu vanhoista mies mytologeista joissa naisiaei liika tarvittu. kun viimeksi kilpa tasolla menestyin voitin 8 vesistön turnajaiskoitoksesta 4 olin kerran kakkone ja kahdestineljäs

uskon että vanhemamt pelaajat tunnistaa nyt mun kuvaa chacie chaen ennen olimr.miagi yhteys tän sivun kautta. olen numeron 9 arvoinen pelaaja ja opeten joka päivä, kiitos. ei haita on pomo mies, nainen ati joku uusi suomiloinn villitys ;>zikxw

Sivustaseuraaja
Heips kukkuu!

Olen tässä harkinnut, että voisin jatkaa vielä ensi liigakaudellakin pelin parissa. Avoin toki olen sillekin, etten pelaisi SM-liigaa, vaan kilpailullinen sarja voi olla myös jokin muu. Tällä hetkellä olen tiimitön, joten tarjouksia otan mieluusti vastaan. Osaamista voi arvioida viime kauden pistepörssiin tai henkilökohtaisen sijoittumisen pohjalta viime SM-kisoissa. Arviota voi toki tehdä siltäkin pohjalta, miten sijoitun tulevissa SM-kisoissa, jotka tosin pelaan suurella todennäköisyydellä kirjaimellisesti vasemmalla kädellä, sillä oikea käsi on nyt ainakin kirjoitushetkellä huonossa kunnossa. Pelin parissa historiaa on muistaakseni noin kolme vuotta, joiden aikana jokusen henkilökohtaisen turneen olen vetänyt ja yhden liigakauden. Pelaajana uskoisin olevani varsin hyvä ja kehityskelpoinen. Mitä nyt olen liigaa pelannut, kovalla todennäköisyydellä tunnun pisteillä olevan, kun jäälle pääsen. Toki loppukausi meni penkin alle, mutta se on juttu erikseen. Tiimipelaajana olen kaikkien kaveri ja tiimin menestys on aina ensisijainen asia. Voin huilata vaikka pelattavan kierroksen kaikki järvet, jos se on tiimin etu ja tätä asennetta odotan kanssapelaajilta. Itselleni osaan nauraa, mutta rasistiset ja syrjivät kommentit eri vähemmistöjä kohtaan saavat minut nostamaan kytkintä. Poliittiselle keskustelulle ylipäätään pelihommat eivät välttämättä ole se paras alusta, vaan itse pidän tätä peliä mukavana todellisuuspakoiluna ja irtiottona arjesta.

Tiimin suhteen on toiveena työnteko menestyksen eteen. Lisäksi toivon ilmapiirin olevan sellainen, että porukassa on kenen tahansa hyvä olla. Minulle pelaaminen ei ole niin tärkeää, että olisin porukassa, jossa en viihdy.

Sivustaseuraaja
Hoi.
Poliittisesti ja uskonnollisesti sitoutumaton Majakanvartijat tiimi (MV) hakevat muutamaa vahvistusta joukkueeseensa.
Emme vaadi aikaisempaa liigakokemusta, mutta ei siitä toki haittaakaan ole.
Vaadimme asiallista ja muita huomioon ottavaa käytöstä sekä intohimoa lajia kohtaan. Lisäksi "näkyvä"
alkoholinkäyttö ei kuulu treeni-ja pelistrategiaamme. Tämä ei tarkoita etteikö meillä huumorinkukka koskaan laulaisi.
Tarjoamme mukavat tiimikaverit ja mahdollisuuden kehittyä pelaajana entistäkin paremmaksi.

Ota yhteyttä joko minuun tai Markoon yv.nä, niin saadaan asia pyörimään.

AtomiX (C)
Majakanvartijat (MV)

Sivustaseuraaja
Alea Iacta Est etsii paria pelaajaa tuleviin EM turnauksiin. Jos olet mielestäsi hyvä pelaaja tai erittäin nopea oppimaan niin pistä mulle yv. Cmoooo

-Raivohullu

Sivustaseuraaja
Team Hurrikaani etsii alkavalle SM-liiga kaudelle 3-4 pelaajaa..... Monipuolisuus, oman tasonsa tunteva( osaa kertoa jos joku mappi ei ole vahvuus) ja tasainen suorittaminen hyvästä... Treenataan aktiivisesti ja kellään tiimissä ei ole mitään etuoikeuksia jääajan suhteen kilpailumapeissa :) Kykenee muuntautumaan tilanteiden mukaan... Sosiaalinen, iloinen luonne, on oma itsensä ja treeneissä ja kilpailuissa korkki pysyy kiinni!!! Team Hurrikaanissa haetaan tulevalle kaudelle iloista ja rentoa menoa sekä keskinäistä jäsenten kunnioittamista kaikella tavalla ( vastustajien kunnioitus?) noooh puhutaan siittä myöhemmin lisää XD

Ei muuta kuin yhteydenotto allekirjoittaneeseen $T$ tai Aku Ankkaan jotka vastaavat tulevasta liigakaudesta ja sen kulusta :)

Pyrimme käyttämään joko skypeä tai discordia....

Ps. joko olisi aika antaa kunniaa tälläkaudella Team Hurrikaanin isälle Korpelannapakympille (C)

Keskustelija
Näyttää, ettei Tylsät lähde liigaan, joten jos jonnekin rönsyilijä kelpaa. Monet tuntenevat jollain tasolla ja vastailen mielelläni kaikkiin asiallisiin kysymyksiin. Viime kausi meni huonosti tiimiltä ja tältä jäseneltäkin. Aiempia tiimejä on ja ainakin viimeisimpien kaduilta ja muilta saa kysyä. Niitä viimeisimpiä ovat Team Tylsäkaira, Teem Hurrikaani ja PIPO, joista ensimmäinen riidoissa lähtenyt. Ja yrityksenä on olla asianmukainen ja riitelemättä, josta syystä en kantaa hirveästi ota mihinkään.

T KuKa

Keskustelija
Toivotaan, että tylsät lähtee liigaan. Eiköhän sinulle teami löydy,jos eivät. Kokemusta sinulla ja paljon annettavaa monille teamin pelaajille. Käsittääkseni, et ole riidoissa lähtenyt mistään? Kyllä sinun kanssa pärjää ja et oo tuppisuu chatissa, niin hyvää juttuseuraakin.

Viimeksi muokattu:
Sivustaseuraaja
Team Kiisken Narraajissa on tulevalle liigakaudelle paikka auki ainakin yhdelle pelihenkilölle. Kaiken nähnyt jyyrä ei tarvitse olla, tärkeintä on motivaatio treenata ja oppia lisää. Pakollisia kriteereitä ei ole montaa, lähinnä Skypen käyttömahdollisuus vähintään kisapeleissä sekä luokattomien juttujen kestäminen (kaikkein tärkein).

Jos jostain ihmeen syystä tuntuu että haluaisit olla osa meitä, laita rohkeasti YV tai nyi TKN:n pelaajia hihasta hosteilla.

NatoTaimen (C) [TKN]

Sivustaseuraaja
Moikka!

PP2 Liigassa pelaaminen kiinnostaisi tulevalla kaudella, jos tilaa löytyy joukkueista! :cool: Olen aiemmin pelannut joukkueissa FPT, TSK ja Team Tylsäkaira. FPT oli ensimmäinen joukkue, jossa olin mukana tiimipelaamisen parissa. Nykyään olen joukkueessa The Benchwarmers ja kyseinen joukkue osallistuu vasta kaudella 2022-2023 Liigaan - joten olen käytettävissä tulevan 2021-2022 kauden. Olen pelaaja, joka tulee jokaisen kanssa toimeen sekä on positiivinen ja kehittyväinen lajin suhteen! :)

Rakastan ja tulen rakastamaan tätä lajia myös jatkossa!
Laita viestiä, jos kiinnostaa!

- HaukiTerppa

Viimeksi muokattu:
Sivustaseuraaja
Moikka,

Näin ne hommat etenee :)

Meitä alkaa olla hyvä nippu kasassa tulevaan EU liiga ja SM liiga kauteen 2022!
Kiinnostaisiko sinua liittyä mukaan uuteen aktiiviseen ja mukavaan porukkaan, jossa pelaaminen on se tärkein YKKÖSJUTTU.
Meitä on toistakymmentä jo mukana niin kokeneita, kuin myös uusia intoa puhkuvia pelaajia ...

The Benchwarmers tarjoaa tähän mahdollisuuden niin uusille kuin vanhoillekkin tekijöille, tule sellaisena kuin olet !
Hyvillä tuloksilla jo mennään treeneisssä tälläkin poppoolla, mutta vielä olisi hyvä saada 2-3 pelaajaa lisää jakamaan ns vuoroja!

Omaakin elämää saa ja pitää olla,se meillä ymmärretään ja otetaan huomioon.
Treenaamme säännöllisesti useita kertoja viikossa ja jokaiselle löytyy sopivaa aikaa olla mukana,meillä on käytössä kolme servua/hostia joten päivittäin on mahdollista päästä jäälle kellonajoista huolimatta. (24/7)
Järjestämme erilaisia turneita viikottain.

Toivomme sinulta positiivista/aktiivista asennetta lajiin , eikä kilpailuhenkisyydestä ainakaan haittaa ole, päinvastoin.

Jos pelaat jo jossain tiimissä SM liigaa, se ei rajoita meille tuloa jos haluat pelata myös EU pelejä tai päinvastoin.
Kaikki on sovittavissa :)

Kysy rohkeasti jos kiinnostuit, nyt on hyvä hetki liittyä niin pääsemme yhteisiin peleihin ajoissa kiinni ennen tulevan kauden alkua.

Kysyminen ei sido mihinkään ja kokeilemaan saa tulla joten ei muuta kun kirjoitappa tännepäin :)

Sivustaseuraaja
Majakanvartijat (MV) etsii muutamaa pelaajaa ensi kautta ajatellen.
Tämä ensimmäinen kausi SM-Liigassa ollaan treenattu erinäinäisiä pelitekniikoita- ja taktiikoita sekä ollaan harjoiteltu muutenkin hyvin paljon.
Vaikka ollaan hitsauduttu yhteen ja ollaan tiivis porukka, niin meidän kelkkaan on varmasti helppo hypätä. Pari pelaajaa saadaan varmasti hyvin nopeasti sulautumaan porukkaamme.

Vaadimme vain intohimoa peliin ja hyvää käytöstä sekä toiset tiimiläiset huomioon ottavaa toimintaa.
Saat olla vanha tekijä tai uusi pelistä innostunut pilkkijä.

Tulemme treenaamaan pitkälle kevääseen hyvin tiiviisti ja syyskuussa viimeistään jatketaan intensiivisesti treenaamista yhdessä.
Tavoitteena on myös kesän aikana pari kertaa kuukaudessa kokoontua isolla porukalla tiimin servulla.

Tiimin oma servu on jokaisen tiimiläisen käytettävissä läpi vuoden.

Tavoitteenamme on päästä ensi kaudella mitalipeleihin ja suunnitelmissa on myös kausi Euroopassa.

Laita yv.tä, niin päästään asiassa eteenpäin.

AtomiX