SANOINKUVAAMATON ÄLLÖTYS.

SANOINKUVAAMATON ÄLLÖTYS.
  • Viestiketjun aloittaja Sohvitäti
  • Aloituspäivämäärä
  • Vastauksia 26
  • Lukukerrat 2 313

Pelikaista.fi on moninpeleihin ja peliaiheiseen sisältöön keskittyvä peliyhteisö.

Palvelumme sisältävät peliseuraa ja yhteispelejä, keskustelua, pelaamista, sekä peliaiheisen sisällön luomista yhdessä jäsenten kanssa. Tervetuloa!

Liity nyt!
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Kiinnostunut
Liittynyt
22/4/21
Viestit
13
Kaikille niille jotka eivä ossaa olla ihmisix jäällä, nii pysykäätten sieltä sit pois. En iitekkää hyvin pitkälti skumpasta yms, alkomaholista kieltäydy mutta jos se tarkoittannee ettää räävittömiä ja ihan oksettavia kommentteja heitellään nii ei kivaa. Jos on jonkunlaissii fetissei tai muit poikkeavuuksia yms problamatiikkaa ihtensä kanssa, niine kuuluva psykologille eikä tän pilkkijääl.
Eile illa olis ollunna kivas mappii tos pual kahetoist aikkaa mut kun kommenntikentyä ol aukki nii näin ne. Yäks. En ylleensä heti tervehtimise jälkkee nii rupea tarjoomaa erektiolääket ja kysy mite fallos toimii.
En ole mitenkkää ätö enkä nirpoa ja täs mailmas oon kuullu nii miäsvaltasel alal ku naisvaltasel oon ollu vaiks mitä. Pikkuhauska huumori on aina kuulunnu mun elämää ja niin pithääki.
Käyn pilkil oli viikonloppus tai ei, tai yä kuin vaa.
Menin koittaa sillain että on ihan neutri nimimerkki, ei piruiltu.
Oma nikki kertoo ihmise persoonast ja sitä ei saa solvat. Mutta ei muuta näi yä syrännä, rupes vaa rabdomisti tikkaamaa nää tämmöset jotka heittää ùberidiottiiläppää ja luulee olevas jotai melahemmoi. Pahoin mielin pilkkimisse lopetin tältä errää. Näemmä joka jutussa on se musta pikseli tai baudi ruudul.
 
Merkittävä
Liittynyt
5/12/21
Viestit
293
Moi

Olisihan se kiva myös tietää missä serverillä tämä on tapahtunut. niin voisi itsekin katsoa, ja mahdollisesti heittää
omalle serverille semmoiset "Tylsäkairamaiset" bannit, ( 99999 min) Uskomatonta mutta totta,
silloin tällöin myös ihan liigatasoiset pelaajatkin käyttäytyy noin, Viinakset saa erikoisia asioita ihmisistä
esiin.
 
Viimeksi muokattu:
Sivustaseuraaja
Liittynyt
2/1/22
Viestit
6
Moi

Olisihan se kiva myös tietää missä serverillä tämä on tapahtunut. niin voisi itsekin katsoa, ja mahdollisesti heittää
omalle serverille semmoiset "Tylsäkairamaiset" bannit, ( 99999 min) Uskomatonta mutta totta,
silloin tällöin myös ihan liigatasoiset pelaajatkin käyttäytyy noin, Viinakset saa erikoisia asioita ihmisistä
esiin.
Joo, on tullut ikävä kyllä törmättyä jos minkälaiseen kommenttiin. Ja jotkut ihmiset kun pystyy laukoo niitä idiootteja "hauskoja" läppiä myös ihan ilman sitä viinaakin.Ja oonpa muutamia kertoja itsekin joutunut miehelle aikoinaan noista "hyvistä läpistä" kertoo kun niin ottanut aivoon. Kaikilla pitäs olla ihan oikeus pelata rauhassa, huumori on asia erikseen,sitä on hyväkin olla mukana, mutta eri asia minkälaista se on :)
 
Sanavalmis
Liittynyt
16/4/19
Viestit
85
sitten on toinen ääripää se voi minua reppanaa itkijät, jos joku niille sanoo tyyliin..sun ukollasi on ihan ryppyinen naama punnitusalueella. heti vedetään..toi haukkui mun ukkoa..apua mua kiusataan. törkeydet pitää olla pois ja toista pilkkijää kunnioittaa. kuitenkin hostit avoimia kaikille ja voi törmätä monenlaiseen kaveriin. pääasia että peli olisi rentoa ja ystävällistä..kuitenkin turha nipotus pois myös. jos joku sanoo ..tikru sä oot aika pissipää..en siihen sorru , että alkaisin sitä julkisesti voivotteleen, vaik erimieltä olisinkin.Vastaisin vaan, että onneksi sitä sinulle tarvii lainata:)
 
Propilkin edustaja
Ylläpitäjä
Moderaattori
Liittynyt
4/2/17
Viestit
218
Ilmeisesti pahimmat kirjoitukset on laitettu yksityisviestillä, koska en lokeista löydä sellaista joka olisi kohdistettu kehenkään.

Toivon että pilkkiyhteisön pelaajat käyttäytyvät kunnioitettavasti toisia pelaajia kohtaan.
Laittakaa hostit myös riittävästi admineja.
Vältetään myös salanikeillä pelaamista.
 
Valioyksilö
Moderaattori
Liittynyt
23/8/19
Viestit
509
Hei!
Paljonhan pystyy jälkikäteenkin etsimään ja jopa bannaamaan. Joitan tietoja, kuten servu, kellonaika ja ennen kaikkea mitä on tapahtunut. -DX- servuilta on kaikki tarvittavat historiatiedot tallella. Etsin tarvittaessa kyllä jos aihetta on ja nuo mainitut "Tylsäkairamaiset" bannit, ( 99999 min) eivät ole lainkaan yläraja.
Heikin linjoilla pelien siisteyden kannalla myös.

-DX-
 
Propilkin edustaja
Ylläpitäjä
Moderaattori
Liittynyt
4/2/17
Viestit
218
Löytyihän sieltä syyllinenkin ja toinen siveettömistä viesteistä

Pasi Kuikka sai pitkän bannin minun servuille, syy: Sopimattomat viestit Sohvitädille
apsi ei myöskään pelaa minun servuilla pitkään aikaan, syy: Sopimaton kielenkäyttö

Julkinen Anteeksipyyntö Sohvitädile että ko tapahtuma on tapahtunut minun 2 servulla, eikä siellä ole silloin ollut admineja paikalla.

Jos emme saa häiriköitä kuriin niin ainakin minä olen valmis sulkemaan molemmat serverit.

Mukavia pelejä

heikkipp (-heikki-)
 
Sanavalmis
Liittynyt
16/4/19
Viestit
85
Ei servereitä kannata sulkea. informaation kulku tärkeintä. Olisi vaan hyvä olla osio mihin ilmoitukset voisi hosteille tehdä vähän huomiota herättämättä. Sinne kirjoitettaisiin vaan aika, hosti ja nimimerkki joka häiritsi. viite tapahtuiko häirintä yv vai julkinen. sitten vaan hostit tarkastaisi ajankohdan tehden tarpeelliset toimenpiteet. Adminit kyllä hoitaa myös hommaa. hiljaisemmilla hosteilla onnistuu taas tuollainen porukka temmellyskin, jolloin käytös voi olla hyvinkin asiatonta.
 
Propilkin edustaja
Ylläpitäjä
Moderaattori
Liittynyt
4/2/17
Viestit
218
-heikin- hosteilla on Discord jonka kautta voi ilmoituksen tehdä, esim julkisella muotoa -heikki-1 on räävitöntä menoa, onko admineja paikalla.
Jos admineja on niin he voivat katsoa tilanteen ja tehdä tarvittavat toimenpiteet. Jos bannia tulee jollekkin pelaajalle niin ilmoitus minulle siitä, liitettynä /banaddress .... rivillä joka näkyy admineille

Tarkoitus on tehdä hosteille oma kanava minne kerätään pahimmat bannatut, silloin toinen hosti voi helposti bannata saman häirikön omalta hostiltaan. Tätä olen ehdottanut hosteille noin 2 vuoden ajan, ei vaan ole ollut oikein innostusta. Ilman yhteistyötä emme pääse häiriköistä eroon.
 
Kiinnostunut
Liittynyt
22/4/21
Viestit
13
Löytyihän sieltä syyllinenkin ja toinen siveettömistä viesteistä

Pasi Kuikka sai pitkän bannin minun servuille, syy: Sopimattomat viestit Sohvitädille
apsi ei myöskään pelaa minun servuilla pitkään aikaan, syy: Sopimaton kielenkäyttö

Julkinen Anteeksipyyntö Sohvitädile että ko tapahtuma on tapahtunut minun 2 servulla, eikä siellä ole silloin ollut admineja paikalla.

Jos emme saa häiriköitä kuriin niin ainakin minä olen valmis sulkemaan molemmat serverit.

Mukavia pelejä

heikkipp (-heikki-)
Sterppa. Ei niitä silti kannata sulkemaan ruveta toi on mun mielestä ihan hyvä että pistää jäähylle ja jos jatkuu nii sitten kokonaan pilkkielto näille. Ite en ole mikään suuri tietokonesmurffi mutta ne idiootit tulevat sitten taas ällöttämään jonkun muun servua.
 
Keskustelija
Liittynyt
9/10/19
Viestit
25
Miksiköhän en pelaa enää suomen proopilkki servuilla..no sehän on velliperseiten ja huonojen kasvatuksen saaneiden paratiisi....loukataan toisia ja solvataan. TYHMYYS TIIVISTYY PORUKASSA. sit tuo julkinen anteeksi pyyntö ei auta enää ketään.. mun mielestä se on alentavaa et kaikki saa anteeksi kun julkisesti pyytää. ja saa jatkaa samaa rataa paskoo toisten päälle minkä kerkee :)
TÄSSÄ OLIS HYVÄ NEUVO VELLIPERSEILLE .JOS OLE VALMIS ARVOSTELEEN TOISIA NII OLE VALMIS OTTAAN TAKASKI :)

JOS JOKU LOUKAANTUU TÄSTÄ EI OLE MUN ONGELMA...

PS. sit jos joku henkilö pitää sevua auki, niin servun pitäjä on velvollinen huolehtiin et siellä on aina joku admini paikalla joka pitää yllä et siellä pelaajat saa pelata rauhassa....
 
Viimeksi muokattu:
Propilkin edustaja
Ylläpitäjä
Moderaattori
Liittynyt
4/2/17
Viestit
218
En ihan ymmärtänyt jari pekan sanomaa, ilmeisesti minä olen se suurin syyllinen taas. Jos vaaditaan että hosteilla pitää olla aina hosti tai admin paikalla, veikkaan että ei ole sen jälkeen montaa julkista hostia.
Minulla on ollut 2 hostia auki 24/7 siksi että on paljon esim. sairaita ihmisiä jotka ei voi kipujensa vuoksi yöllä nukkua ja pelaaminen vie hiukan ajatuksia muualle.

Mitkään asiat ei ole aivan yksiselitteisiä.
Suljen tämän keskustelun yv:llä voi lähestyä jos on asiaa.
Viestiketju on avoinna, toivottavasti pysytään alkuperäisessä aiheessa.

Mukavia pelejä edelleen
 
Viimeksi muokattu:
Keskustelija
Liittynyt
9/10/19
Viestit
25
Heikki . lukisitko uudelleen tuon mun kirjotuksen...siellä ei nimetä ketään. vaan yleisesti.. ei saa ottaa henkilökohtasesti kaikee mitä lukee :)
 
Sanavalmis
Liittynyt
16/4/19
Viestit
85
Kyllä toi sinun viestisi koskee myös Heikkiä. Hänellä 2 servuu auki aina ja se hienoa. Hullua vaatia, että joku olisi adminina aina paikalla. Hyvä keino on myös vaihtaa servua, jos porukjka ärsyttää ja ei adminia/hostia paikalla. Yleisesti ajattelisin ennalta ehkäisevänä, jos jokaisella hostilla olisi säätö: chat reg .se poistaisi rekisteröimättömät nickit chatista ja rekisteröidyt helpompi jäljittää. Yleensä laitan itse chat regin, jos jutut alkaa olla hervottomia, jos ei auta ..sit henk.koht mute vasta sen jälkeen banni. toisekseen Suomen servuilla vain harvoin noita asiattomia kirjoittelijoita ja yleensä ne samaa porukkaa. Kun mutettaa, niin eivät kauaa pilki. Hienoa palvelua pro.pilkkiä kohtaan, kun Heikki, DX ym..pitävät pelin saatavilla aina. Heitä ei pidä siitä syyllistää.
 
Keskustelija
Liittynyt
9/10/19
Viestit
25
No voi tikru sua... lue sinäkin uudelleen olenko maininnut heikin nimee :) :) :) ... sehän koskee kaikki hostei .. .nyt oon tikru avan kuutamolla sun kaa..joko sinä et älyy tai minä olen se tyhmä joka ei älyä ja kirjottaaa mitä sattuu... tuo on mun mielipide ja sulla on oma..jos sun mielestä on hullua vaatia jotai joka vois jotenkin autaa pitämään servut asiallisena.. jos loukauksia satelee tänäkin päivänä niin ei edelisestä kerrasta ole kauan ja mitään ei ole tapahtunu... mun puolesta tehkää mitä tykääte.... tikru on oikeessa ja minä väärässä... taidan uhriutua nyt tikrulle :
 
Merkittävä
Liittynyt
5/12/21
Viestit
293
Moi

Mitä tulee tuohon chat reg käyttöön, huonopuoli on siinä että varsinkin uudet pejaajat haluaisi kysellä
kaikennäköistä mikä kuuluu propilkkiin, mitä pilkkiä käytät, mitä vapaa kannattaa käyttää,
Millain saan regattua itseni ??.
Noita tulee paljon varsinkin aloittelioilta, saattaa tuoda siis enemmän vahinkoa propilkille kuin hyötyä,
tuon chat reg käytössä.
 
Merkittävä
Liittynyt
5/12/21
Viestit
293
JP:n kanssa samoilla linjoilla, ei nuo julkiset anteeksipyynnöt toimi,
Mutta järjestelmä 54 toimii heti ja hyvin.
54-järjestelmä = /kick 6 X näpäytys numeroon 9, ja entteriä päälle. eli ihan kertotaulua,
nuo siis törkeistä jutuista, esim: Rasistisista Nickeistä.
 
Sanavalmis
Liittynyt
16/4/19
Viestit
85
Moi

Mitä tulee tuohon chat reg käyttöön, huonopuoli on siinä että varsinkin uudet pejaajat haluaisi kysellä
kaikennäköistä mikä kuuluu propilkkiin, mitä pilkkiä käytät, mitä vapaa kannattaa käyttää,
Millain saan regattua itseni ??.
Noita tulee paljon varsinkin aloittelioilta, saattaa tuoda siis enemmän vahinkoa propilkille kuin hyötyä,
tuon chat reg käytössä.
totta tuo, mutta chat regin vois ottaa admin tai hosti pois kun paikalla. chat reg toimii parhaiten klo.22 jälkeen kun monet adminit ja hostit nukkumassa
 
Sanavalmis
Liittynyt
16/4/19
Viestit
85
Juu ja mulle sama JP mitä teet ja ajattelet. En vaan ymmärrä aina tuota jatkuvaa kitisemistä hosteja kohtaan. Ne tarjoaa mahdollisuuden ja monet ei niitä osaa asiallisesti hyödyntää. Asiattomuudet ei kuulu hosteille, mutta turha herkkänahkaisuuskaan ei kuulu yleisille sivustoille/pelialustoille. Hosteja on hyvä olla että herkkä hipiäiset toisella ja toisella ne joille voi toittaa hyvää päivää vaik olisi yö. Lueppa yleistä facebook kirjoittelua tms niin ei siellä aina teksti niin kaunista ole, mytta kukin voi valita viihtynispaikan. Ei sinun tarvii JP vaivautua suomi servuille..puolaa kun et osaa lienee niin siellä hyvä olla. Yleisesti nämä servut toimii asiallisesti, mutta ainahan sadasta kävijästä muutama valopää löytyy joka ei osaa käyttäytyä
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Ylös