Battlefield 1

Battlefield 1

Pelikaista.fi on moninpeleihin ja peliaiheiseen sisältöön keskittyvä peliyhteisö.

Palvelumme sisältävät peliseuraa ja yhteispelejä, keskustelua, pelaamista, sekä peliaiheisen sisällön luomista yhdessä jäsenten kanssa. Tervetuloa!

Liity nyt!

Kiinnostaako BF1 palvelin?


  • Äänestäjiä yhteensä
    4
Mr. Battlefield
Sisällöntuottaja
Ydinjäsen
Discord valvoja
Liittynyt
9/5/16
Viestit
185
En oo testannut betaa ja jätän väliin sen ihan suosiolla kun ei ole mitään tossa joka nappais. Keskityn siis R6 noista fps peleistä.
Niin se vaan on kuomaseni, toinen tykkää äidistä ja toinen tyttärestä (on muuten ehkä älyttömin sananparsi ikinä). Mulle taas toi R6 ei tipahda ei sitte YHTÄÄN. Mun mielenlaadulle kun ei tollanen kämppiminen istu ei sitte ollenkaan! Ehkä sen takia mä en aina pärjää bäfässäkään XD
 
Kunnioitettu
TS-valvoja
Liittynyt
7/5/16
Viestit
340
Periaatteessa R6 ei ole kämppäämistä koska ei siel objektilla ole pakko istua ;)
 
Mr. Battlefield
Sisällöntuottaja
Ydinjäsen
Discord valvoja
Liittynyt
9/5/16
Viestit
185
Mä en pärjänny R6 betassa ollenkaan kun vaan ryynäsin. Pääsin välillä pitkiäkin aikoja kattelemaan muiden peliä (itse siis kuolleena) ja huomasin, että muut otti paaaljon rauhallisemmin ja enimmäkseen - ainakin puolustuksessa - piti paikkaa, jossakin strategisessa pisteessä.

Mä en ehkä ole tarpeeksi strateginen tohon Sateenkaarikuutosen meininkiin...

Saiskohan pelilliseen ADHDhen lääkärintodistusta - mulla on varmaan sellanen XD
 
Perustaja
Ylläpitäjä
Sisällöntuottaja
Tukeva jäsen
Discord valvoja
Liittynyt
7/5/16
Viestit
1 571
Jotta eksyttäisiin takaisin aiheeseen Battlefield 1, niin heittelen ilmoille pari kysymystä!

Mikäs on kunkin kaistalaisen mielestä paras class BF1 betan perusteella ja mikä varustus on tuntunut tähän mennnessä parhaimmalta?
 
Mr. Battlefield
Sisällöntuottaja
Ydinjäsen
Discord valvoja
Liittynyt
9/5/16
Viestit
185
Mulla toi on aina bäfissä vähän liikkuva maali. Vaikka BF1:stä onkin tullu pelattua vasta muutama päivä on se "lempi" rooli vaihdellut.

Tällä hetkellä ehkä Medickin DRM tyyppiset aseet sellasella optisella T-tähtäimellä antaa parasta vastakaikua. Mä en oo ihan varma noista nimistä vielä, mutta olisko se CEI-RIGOTTI ARTILLERY. Ei niistä medpackeistäkään ole haittaa, varsinkin kun joku ampuu selkään niin voit lennosta heittää ittelles sellasen ja saada lifet takas, jos vaan kerkeet ampujan linjalta pois ennen kuolemaa. Revive on vähän hankalaa, kun niin harvat pyytää sitä, niin ei meinaa huomata noita raatoa, mutta revatahan voi, vaikkei sitä pyydettäisikään!

Support on kans kova sana. LMGt on aika kovia sellaselta keskipitkältä matkalta. Siitäkin on eri malleja, joissakin on jopa kunnon skope, joka on ihan hyvä - kuhan siihen tottuu. Olisko se pyssy millä oon eniten paukuttanu nimeltään M1909 BENÉT–MERCIÉ GUNNER. Supportin rooli on muutenkin korostunut. Tankit on pahoja vastustajia ja vain assaultilla on kunnon lääkkeet niitä vastaan, mutta nekin on aika heikkotehoisia. Supporttia tarvitaan kipeästi, mikäli tankin meinaa saada romuraudaksi.

Assaultin aseet ei oo oikeen vielä sopinu käteen. Ehkä ne onkin tarkoitettu Close Quarters taisteluun, mutta kun toi Siinai on niin laajaa aavikkoa on mun ollu vaikeeta pärjätä Assaulttina. Mut en oo juuri niitä Assaultin pyssyjä paljoo kokeillut - voihan sielläkin jotaki helmiä olla.

Sniputus on aina ollu kivi mun kengässä, mä en kertakaikkiaan osaa olla snipuna. Kokeilin muutaman kerran ja sain jopa positiivisen K/D ration muutaman kerran, mut ei se vaan oo mun juttu. Lyhyen kokeilun perusteella snipukiväärit tuntuu ihan perkeleen tehokkailta ja bullet droppia ei (ainakaan osassa snipukivääreitä) ole juuri nimeksikään. Tuntuu kuin olis melkein laseraseella ampunut! Snipun gadgetit on aika onnettomat. Kyllä ne kiikarit oikeesti toimii, eli näät niillä hyvin vähän kauemmas ja se flare gun - spot on ihan hyvä näyttämään vihujen mestoja, mut silti - verrattuna muiden leluihin on nää sniput vähän ulkona tältä hiekkalaatikolta.

Summa summarum - Medic on tänään mun juttu ja hyvänä kakkosena Support. Näillä mennään. Ehkä tänä iltana pelissä mä löydän itseni ja alan ammatti assaultiksi, mutta kuten sanottu - liikkuva maali.
 
Perustaja
Ylläpitäjä
Sisällöntuottaja
Tukeva jäsen
Discord valvoja
Liittynyt
7/5/16
Viestit
1 571
Assaultin aseet ei oo oikeen vielä sopinu käteen. Ehkä ne onkin tarkoitettu Close Quarters taisteluun, mutta kun toi Siinai on niin laajaa aavikkoa on mun ollu vaikeeta pärjätä Assaulttina. Mut en oo juuri niitä Assaultin pyssyjä paljoo kokeillut - voihan sielläkin jotaki helmiä olla.

Juu, parhaiten ne assaultin tuliluikut ja haulikot tuntuvat toimivan siellä C- ja D- lipun välisillä kujilla.
Medic, on tässäkin bäfässä (ainakin betassa) se mitä ite tulee eniten käytettyä. Mutta kyllä tuolla assaultillakin mielellään pelailee, tosin vain ahtaimmissa paikoissa. Lempi ase medicillä on se joku Mondragon jossa on jalusta sekä skopen näkönen hökötys.
 
Perustaja
Ylläpitäjä
Sisällöntuottaja
Tukeva jäsen
Discord valvoja
Liittynyt
7/5/16
Viestit
1 571
Tässä olis Battlefield 1:n laitteistovaatimukset.
Omituisen hyvin tuo Bäfän beta versio ainakin toimi itselläni, vaikka prossu ei riitä edes tuohon minimi vaatimuksiin.

MINIMUM SPECS
  • OS: 64-bit Windows 7, Windows 8.1 and Windows 10
  • Processor (AMD): AMD FX-6350
  • Processor (Intel): Core i5 6600K
  • Memory: 8GB RAM
  • Graphics card (AMD): AMD Radeon™ HD 7850 2GB
  • Graphics card (NVIDIA): nVidia GeForce® GTX 660 2GB
  • DirectX: 11.0 Compatible video card or equivalent
  • Online Connection Requirements: 512 KBPS or faster Internet connection
  • Hard-drive space: 50GB
RECOMMENDED SPECS
  • OS: 64-bit Windows 10 or later
  • Processor (AMD): AMD FX 8350 Wraith
  • Processor (Intel): Intel Core i7 4790 or equivalent
  • Memory: 16GB RAM
  • Graphics card (AMD): AMD Radeon™ RX 480 4GB
  • Graphics card (NVIDIA): NVIDIA GeForce® GTX 1060 3GB
  • DirectX: 11.1 Compatible video card or equivalent
  • Online Connection Requirements: 512 KBPS or faster Internet connection
  • Available Disk Space: 50GB
 
Keskustelija
Sisällöntuottaja
Liittynyt
23/9/16
Viestit
48
On kyllä prossujen osalta ilmaa noissa minimivaatimuksissa. Ihan hyvin pyöri meikäläisen Xeon/970 GTX combolla.
 
Keskustelija
Liittynyt
7/5/16
Viestit
45
Joko on tullut tietoa että onko tässä hardcore pelimuoto ja saako priva servuja kustomoida omilla säännöillä?
Tätä pääsee testaamaan tuolla EA access jutulla ensikuussa ennen julkaisua 10 tuntia. Siinä oli useampi kartta ja pelimuoto mukana. Jos miettii vielä ostaako vai ei.
 
Keskustelija
Sisällöntuottaja
Liittynyt
23/9/16
Viestit
48
Joko on tullut tietoa että onko tässä hardcore pelimuoto ja saako priva servuja kustomoida omilla säännöillä?
Tätä pääsee testaamaan tuolla EA access jutulla ensikuussa ennen julkaisua 10 tuntia. Siinä oli useampi kartta ja pelimuoto mukana. Jos miettii vielä ostaako vai ei.
Ei ole tullu vielä varmistusta kummastakaan. Ja todennäkösesti tulee peli hommattua tossa ens kuun loppupuolella.
 
Perehtynyt
Ydinjäsen
Discord valvoja
Liittynyt
9/5/16
Viestit
17
Itse tulee varmaankin odotettua muutama viikko tai jopa kuukausi launchin jälkeen ja vähän kattoa mitä pelissä oikeasti on ja tuleeko olemaan samanlainen clusterfuck launchi kuin bäfä 4:sessa.
 
Keskustelija
Sisällöntuottaja
Liittynyt
23/9/16
Viestit
48
Itse tulee varmaankin odotettua muutama viikko tai jopa kuukausi launchin jälkeen ja vähän kattoa mitä pelissä oikeasti on ja tuleeko olemaan samanlainen clusterfuck launchi kuin bäfä 4:sessa.
Erittäin varteenotettava lähestymistapa.
 
Keskustelija
Liittynyt
7/5/16
Viestit
45
Tuossa tuli se 10 tuntia pelattua tuolla EA access jutulla tuota peliä. Toimii hyvin ja ainoastaan pariin kertaan kaatu peli tuona aikana.

Kyllä tuon joutuu varmaan nyt ostamaan. Meinaako täältä moni ostaa tuon version että pääsee jo huomenna pelaamaan?
 
Mr. Battlefield
Sisällöntuottaja
Ydinjäsen
Discord valvoja
Liittynyt
9/5/16
Viestit
185
Kyllä tuon joutuu varmaan nyt ostamaan. Meinaako täältä moni ostaa tuon version että pääsee jo huomenna pelaamaan?
No minä tietysti - tilasin sen jo aikaa sitte, mut mun ei tartte noista min/recommended specseistä välittää, sillä mulle peli tulee PS4 alustalle :D

Tossa se jo viikonloppuna halus ladata sen, et enköhän mä pääse heti huomenna pelaamaan!

Betassa pelailin sen 50+ tuntia ja kyllähän se maistu. En usko, että tulee ongelmia tän varsinaisen version kanssakaan - kyllä se varmaan edelleen maistuu"
 
Mr. Battlefield
Sisällöntuottaja
Ydinjäsen
Discord valvoja
Liittynyt
9/5/16
Viestit
185
Etkö pelaa PC:llä ollenkaan tuota?
Toistaiseksi olen tilannut vain PS4 version. Kyllä mulla on BF4sesta kolme erillistä versiota: PS4, PS4 ja PC, mutta aika vähän on tullut pelattua PC versiota. Mä ostin sen PC version lähinnä Cinematic Tools kokeiluita varten ;) Enpä mä niilläkään jaksanut leikkiä kuin muutamassa vidissä, mutta tulipahan hankittua :D

Mun klaani on PS4 klaani niin sillä mennän!
 
Perustaja
Ylläpitäjä
Sisällöntuottaja
Tukeva jäsen
Discord valvoja
Liittynyt
7/5/16
Viestit
1 571
Battledfield 1 hommattu nyt täälläkin, lupailivat toimittaa avaimen 12-24 tuntia ennen julkaisua.
Tämmönen tuli napattua, Battlefield 1 PC + Hellfighter Pack (DLC) = 40.48€
 
Keskustelija
Liittynyt
7/5/16
Viestit
45
Ei kovin monilla ole vielä tuota early enlister versiota näköjään. Mutta josko sitä perjantaina saataisi pelejä isommalla porukalla.
 
Perustaja
Ylläpitäjä
Sisällöntuottaja
Tukeva jäsen
Discord valvoja
Liittynyt
7/5/16
Viestit
1 571
Otetaanpas selvää, kuinka moni kaistalainen on ajatellut hankkivansa tai jo omistaa pelin.

Kun tuohonkin peliin luultavasti jonkin sortin klaani ominaisuudet tulossa, ainakin jossain vaiheessa. Omasta mielestä platoona/klaanin rakentaminen olisi hyvä aloittaa jo aikaisessa vaiheessa, jotta keretään miettimään mitä siltä halutaan ja mihin tähdätään jne.
 
Ylös