Battlefield 1

Battlefield 1

Pelikaista.fi on moninpeleihin ja peliaiheiseen sisältöön keskittyvä peliyhteisö.

Palvelumme sisältävät peliseuraa ja yhteispelejä, keskustelua, pelaamista, sekä peliaiheisen sisällön luomista yhdessä jäsenten kanssa. Tervetuloa!

Liity nyt!

Kiinnostaako BF1 palvelin?


  • Äänestäjiä yhteensä
    4
Perehtynyt
Ydinjäsen
Discord valvoja
Liittynyt
9/5/16
Viestit
17
Näyttää siltä että olen hankkimassa mitä olen kuullut early enlistereiltä. Kuha vaa jaksais hankkia sen
 
Perehtynyt
Liittynyt
10/8/16
Viestit
16
Omistan juu, mutta ihan ns. soolona broidin sekä muitten pelikaistan porukan kanssa tykkään vedellä ilman mitään klaani-häslinkejä :)
 
Perustaja
Ylläpitäjä
Sisällöntuottaja
Tukeva jäsen
Discord valvoja
Liittynyt
7/5/16
Viestit
1 572
Omistan juu, mutta ihan ns. soolona broidin sekä muitten pelikaistan porukan kanssa tykkään vedellä ilman mitään klaani-häslinkejä :)
Mutta eihän se soolona ole, jos pelaat porukalla ;)
 
Mr. Battlefield
Sisällöntuottaja
Ydinjäsen
Discord valvoja
Liittynyt
9/5/16
Viestit
185
Niin ja PS4 pelaajat (jos täällä nyt muita sattuis olemaan) pls contact me! Mulla on aika paljon pelikavereita ja jos PTFO kiinnostaa konsolilla, niin tervetuloa joukkoon!
 
Mr. Battlefield
Sisällöntuottaja
Ydinjäsen
Discord valvoja
Liittynyt
9/5/16
Viestit
185
Mutta eihän se soolona ole, jos pelaat porukalla ;)
Makuasia tietty, mutta mun mielestä Bäfä on aina ollut ensisijaisesti kimppapeli. Mä oon aika paljon pelannu ittekseni, mut enimmäkseen vähintään kahden kimpassa. Kymmeneen vuoteen mahtuu paljon pelitunteja ja BF4sen aikaan, kun aloin klaanissa pelailemaan niin tuo keskimääräinen porukkakoko kasvoi varmaan johonkin kuuteen!

Täytyy sanoa, että pelin mielekkyys kasvo heti merkittävästi! Porukalla voi tehdä hienoja manooverejä ja täytyy sanoa, että voiton ja häviön ero on juuri joukkueen yhteistyökyvysttä. Eihän se voitto kaikkea merkitse, mutta onhan se hienoa kokea pelissä onnistumisia!

En voi vastustaa kiusausta jakaa mun ensimmäisiä klaanikokemuksia BF4sen aikaan
 
Erittäin ahkera
Liittynyt
19/10/16
Viestit
172
Mistäs tämän saisi halvimmalla? Siis ihan lailliselta myyjältä. Ei miltään hämäräkauppiaalta.
Ainakin Pelaajan Valinta myy 45 € hintaan. Itse otin sen 3.99 € Origin Access:n ja sitten pelin Origin:sta 10% alennuksella, koska voin. :)

G2A, Kinguin yms. voivat olla aikamoisia rosvosivustoja, mutta hintatietoiselle se voi olla vaihtoehto. En itse suosittele, vaikka pari peliä sen kautta on tullut hommattua.
 
Viimeksi muokattu:
Erittäin ahkera
Liittynyt
19/10/16
Viestit
172
Makuasia tietty, mutta mun mielestä Bäfä on aina ollut ensisijaisesti kimppapeli. Mä oon aika paljon pelannu ittekseni, mut enimmäkseen vähintään kahden kimpassa. Kymmeneen vuoteen mahtuu paljon pelitunteja ja BF4sen aikaan, kun aloin klaanissa pelailemaan niin tuo keskimääräinen porukkakoko kasvoi varmaan johonkin kuuteen!

Täytyy sanoa, että pelin mielekkyys kasvo heti merkittävästi! Porukalla voi tehdä hienoja manooverejä ja täytyy sanoa, että voiton ja häviön ero on juuri joukkueen yhteistyökyvysttä. Eihän se voitto kaikkea merkitse, mutta onhan se hienoa kokea pelissä onnistumisia!

En voi vastustaa kiusausta jakaa mun ensimmäisiä klaanikokemuksia BF4sen aikaan

Morjes, vastailen nyt kun tuo sähköpostivahvistus vihdoin meni läpi.

Bäfä on aina ollut kimppapeli, joskus sitä ei vain pelin puoleta tuettu tarpeeksi. Paljonko Battlefield 1:ssä vaikuttaa yksi squad, yksi ryhmä? Ihan he*sti. Eilen pelasimme TS:n avulla 4 miehen (pojan) porukalla Operations pelimuotoa. Matsista toiseen ykkösenä.... meidän ryhmä. Voittava joukkue? Me 9/10. Ja ennen kaikkea, oli aivan sikahauskaa. Hyvät call-out:t kun itse tiput ja tiedät että kaveri on vieressä. Ammuksia, lääkkeitä? Tulee. Tankki? Support +3 assault = ei ole enää. Ainoa huono puoli oli että vastustaja alkoi quittaamaan. Emmekä me, itsestäni puhuen ainakin, ole mitään superpelaajia.

lp;el
tuli tasuri, turpaan tai triumfi, tiimi tukee.
 
Mr. Battlefield
Sisällöntuottaja
Ydinjäsen
Discord valvoja
Liittynyt
9/5/16
Viestit
185
Morjes, vastailen nyt kun tuo sähköpostivahvistus vihdoin meni läpi.
Bäfä on aina ollut kimppapeli, joskus sitä ei vain pelin puoleta tuettu tarpeeksi.
Tottajan se on, että alkupään bäfät ei tukenut pisteiden valossa tiimipeliä, mutta onhan noi ryhmät ollu bäfässä pitkään ja ainakin 2142:ta lähtien, eli yli kymmenen vuotta, on pelissä ollut myös ryhmänavustuspisteet, eli extra pojoja ryhmänjohtajan komennon toteuttamisesta.

Mutta eihän ne pisteet ole kaikki kaikessa, vaan onnistunut pelikokemus ja SE on motivoinut minua aina tuohon kimppakivaan! Alunperin meitä ei ollut kuin 2-3, mutta nyt kun on tottunut isompaan porukkaan, niin en enää edes halua pelata ilman ryhmän tukea.

Olet oikeassa Tinkki, ryhmäpelillä on TODELLA merkitystä. Kymmeniä kertoja ollaan porukalla tultu peliin, joka on jo full cap tilanteessa ja vihu raiskaa basea minkä kerkeää. Ollaan sitten omallaporukalla päästy kiertämään takalipuille ja aloitettu raivokas takaa-ajo ja käännetty mahdoton tilanne voitoksi. Se on aina yhtä mukavaa :D

Tosi usein käy kyllä niin, että vastapuolelta alkaa väki vähenemään. Tuossa FWS kulta-aikoina aloin nimittää meidän peliporukkaa serverin putsaajiksi - lähestulkoon aina parin kierroksen jälkeen piti vaihtaa servua, kun ei ollut enää vastustajia - aika usein kyllä päädyttiin taistelemaan omiakin vastaan, kun ei jaksanu aina vaihtaa servua ;)
 
Erittäin ahkera
Liittynyt
19/10/16
Viestit
172
Youtubettaja Luetin, joka on aika hardcore tiimipelin ja yhteistyön ystävä, ellei jopa fanaatikko, on melko käärmeissään Battlefield 1:n perus kasuaaleille. Enkä syytä yhtään. On todella turhauttavaa pelata huonossa tiimissä. Enkä tarkoita tappamistaitoja, vaan sitä että panokset ja lääkkeet tulevat, morfiinia saa ja liput vallataan ja niitä myös puolustetaan. Twätterissäkin hänen kanssa juttelin, että DICE:n maan majoille kahdesti painunut Teamwork Initiative on taas ihan kuollut idea, vain pelaajien takia. Pisteet houkuttimena eivät vain millään saa randomeja smurffeja ymmärtämään pelimuodon ideaa. Onneksi pian tulee Hardcore ja Classic, ehkä jopa joku järkevä palvelimen hallinta. Olen heti mukana heittämässä rahaa jos saamme aikaa PTFO-palvelimen.
 
Perehtynyt
Liittynyt
23/5/16
Viestit
15
Aivan loistava peli, itse en ole vielä päässy maistelemaan kyseistä pläjäystä kuin muutaman tunnin kun joudun olemaan valtion kokkina metässä :D, tänään onneksi pääsee vielä pelailemaan ja sen jälkeen viimeinen 3viikon tauko. Toivotaan että porukan into ei laskeudu ennen kuin pääsen itse kunnolla mukaan. (Porukkaa tänään ehtoolla pelailee?)
 
Erittäin ahkera
Liittynyt
19/10/16
Viestit
172
Battlefest on alkanut. Jos dog tagit ja erityinen PTFO ase-skini kiinnostaa, kannattaa pelailla nyt.
 
Mr. Battlefield
Sisällöntuottaja
Ydinjäsen
Discord valvoja
Liittynyt
9/5/16
Viestit
185
Kattelin tota Taistelunjuhlaa - eipä siitä vielä kamalasti kerrottu! Mielenkiintoista nähdä mitä noi erityismissiot on. Samoin nämä erityis battlepackit! PTFO on teemana - saas nährä mitä saadaan!
 
Perustaja
Ylläpitäjä
Sisällöntuottaja
Tukeva jäsen
Discord valvoja
Liittynyt
7/5/16
Viestit
1 572
Vähän näitä "kiireitä" ollut, ettei edes koko bäfää ole kerennyt avata sinkohipan (armeijan kertausten) jälkeen.
 
Erittäin ahkera
Liittynyt
19/10/16
Viestit
172
Battlepackit ovat "vain" seuraavaa mallia, ei siis mitään erilaisia versioita. Mutta jos pelaat kolmena eri päivänä ja voitat 1 Operations pelin, saat PTFO skikin, tod.näk. MP18 aseelle. En saanut Stodehin arvonnasta kyllä sitä Best Community tagia ku hää niitä arpo. :/

Kumman hyvin mennyt pelit, ehkä pelaajista tosiaan suurempi osa on täysin nyyppiä eikä vain omassa joukkueessa... o_O
 
Mr. Battlefield
Sisällöntuottaja
Ydinjäsen
Discord valvoja
Liittynyt
9/5/16
Viestit
185
Mä oon ollu vähän samoissa tunnelmissa Tinkki. Mä tosin luulin, et mä alan oppia tätä peliä! Toi sun vaihtoehtos on kyllä todennäköisempi :confused:
 
Erittäin ahkera
Liittynyt
19/10/16
Viestit
172
Eilen taas otin pari erää ja.. voi veljet... huoh. Ensin vedin aivan apinanraivolla MLG PRO YOLO SWAGginä hulluja matseja ja dominoin, taisi K/D jopa tilapäisesti nousta vaikka tasojakin on joku 51.

Mutta sitten. Pelimuoto, palvelin sama mutta tiimit sekoittuivat ja ei juma-piip-piip. Ryhmä tapittaa kohti vihollisen suuntaa vatsallaan vaikka takana alue valtautuu. Ja tietty koko matsin ajan he olivat juurikin sen valtausalueen reunalla, ulkopuolella, vaikka jopa 1 heistä sisäpuolella olisi voinut pelastaa tilanteen monesti.

Eikä auttanut että lähes häkkerimäisen hyvin pelaavat pari vihollista kouluttivat meitä. Eivätkä edes ajoneuvoilla, se voimasuhde oli meillä ihme kyllä. Tosin pommikoneemme kuski oli joku puusilmä eikä mikään Manfred von Richthoofeni.

Mutta sitä se on kun PUGittaa. Heti kun pääsi parin kaverin ryhmään, alkoi ryminä. En suosittele pelaamaan yksin, todellakaan. Tiedä sitten onko COD oikeasti niin huono että ovat tulleet meitä kiusaamaan vai onko uusi bäfä-sukupolvi sitä luokkaa että pitää sitä omaa palvelinta tosiaan miettiä
 
Perustaja
Ylläpitäjä
Sisällöntuottaja
Tukeva jäsen
Discord valvoja
Liittynyt
7/5/16
Viestit
1 572
Tosin pommikoneemme kuski oli joku puusilmä eikä mikään Manfred von Richthoofeni.
Sopivasti tänään tossa aamulla muuten tuli tuosta Punaisesta paronista dokkaria, tutkivat miten ukkoa ammutaan alas. Huomasin kun yritin aamupiirettyjä etsiä ja pitää muijalle seuraa, sekun joutuu aina niin aikasin heräilemään.

Mutta joo, itse asiaan. Kyllä toi lopputiimi melko paljon tässäkin bäfässä vaikuttaa. Herkkuahan se olis jos aina sais pari täyttä squadia kavereita pelailemaan. Miten olis, saiskohan tota peliseuraa tänään tonne tessun suuntaan houkuteltua? :D
 
Erittäin ahkera
Liittynyt
19/10/16
Viestit
172
Sopivasti tänään tossa aamulla muuten tuli tuosta Punaisesta paronista dokkaria, tutkivat miten ukkoa ammutaan alas. Huomasin kun yritin aamupiirettyjä etsiä ja pitää muijalle seuraa, sekun joutuu aina niin aikasin heräilemään.

Mutta joo, itse asiaan. Kyllä toi lopputiimi melko paljon tässäkin bäfässä vaikuttaa. Herkkuahan se olis jos aina sais pari täyttä squadia kavereita pelailemaan. Miten olis, saiskohan tota peliseuraa tänään tonne tessun suuntaan houkuteltua? :D

Miltäs kanavalta tuli, jos vois jälkilähetystä nähdä?

Kyllähän sitä yrittää voin tulla pelaamaan, on vain koulutus kesken... siis tuttikoulutus, miten siitä pääsee 2-vuotias eroon... vai pääseekö. Eilen nukuin alakerrassa ja lähdin töihin tuntia myöhemmin. o_O
 
Perustaja
Ylläpitäjä
Sisällöntuottaja
Tukeva jäsen
Discord valvoja
Liittynyt
7/5/16
Viestit
1 572
Miltäs kanavalta tuli, jos vois jälkilähetystä nähdä?
Vitoselta, joku Historian mysteerit.

Eli sulla on ihan oma Operations siellä menossa. Ihan ymmärrettävää, itteä tuppaa välillä vaan laiskottamaan muuten vaan. Mutta kaiketi sitä tänään vielä ehdin pelin tai pari pelata, jos muitakin vaivautuu paikalle. :D
 
Ylös